KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

طراحی لباس های اسلامی در اعتراض به کاریکاتورهای دانمارکی

هرجا تفکر خلاق و نوآوری وارد کار شود، شکوفایی را به همراه خواهد داشت. این هم یک مبارزه فرهنگی خلاقانه با کسانی که به توهین به اسلام و پیامبر اعظم (ص) پرداخته اند؛ مدل لباس هایی که برای حضور در بازارهای غربی طراحی شده اند   

  اینم لینک اصلی برای دیدن همشون

خندان باش... این سنت پیامبر اسلام (ص) است

  

  حجاب
حق من،
انتخاب من،
زندگی من 

 

من پیامبرم محمد (ص) را دوست دارم

نظرات 4 + ارسال نظر
سپیده شیخ الاسلامی سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 23:41

عالیه به خودم امیدوار شدم
ممنون از این که این متن رو گذاشتید

خواهش میکنم :)

حسین محمدی نصرابادی سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 23:55


خبلی خیلی قسنگ و زیبا بود
احسنت له طراح

امیر A² چهارشنبه 22 آبان 1387 ساعت 03:01

ببینم حالا خود این طراحه این لباسایی رو که طراحی کرده میپوشه یا قضیه همون سگ و فرشه!

نمیدونم والا!قضیه سگ و فرش هم اطلاعی ازش ندارم :-؟؟

رویا IT چهارشنبه 22 آبان 1387 ساعت 20:42 http://\\:qJJd

اولی نکته جالبی داشت!

دو تای بعدی عادی بود!!

مرسی!!

به نظر من همشون قشنگ بودن خب:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد