KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

زیبایی یک زن


 زیبایی یک زن در لباسهایی که می پوشد نیست 

 

. درظاهر او نیست و در شیوه موهایش نیست 

 

 و بلکه زیبایی یک زن در چشمهایش نهفته است 

 

. زیرا چشمهای او دریچه روح اوست 

 

. و در قلب او جایی است که عشق او به دیگران در آن قرار دارد.

 

نظرات 9 + ارسال نظر
سپهر سارجانی سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 19:20

چجوری شد که اینجوری شد؟؟؟؟؟؟؟

چقدر تو شیرینی جدی میگما

علی سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 19:23



ما زه یاران چشم یاری داشتیم**خود غلط بود انچه ما پنداشتیم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 20:15

خوب بود.

ص سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 20:40

شما که تجربه دارین الان این چشمها چی میگن؟

این چیزها رو با زبان نمیشه گفت چون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باید حس کرد با گفتن من نمیشه باور کن دوست من

باید به اتش زد

باید به اتش زد

وحید احمدپور سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 21:23

با سلام

زیبایی یک فرد در لباس پوشیدنش نیست
در ظاهر و شیوه موهایش نیست بلکه زیبایی هر فرد در چشمانش نهفته است زیرا چشمانش دریچه روح او است ===>> زیبایی یک فرد در آرام سخن گفتن اوست در درست فکر کردن اوست در درست پاسخ دادن اوست در مهربانی کردن اوست در همیشه بودن اوست در عشق ورزیدن اوست در ............................... خلاصه بگم:

سیرت زیبا نگه دار صورت زیبا چه سود

تن آدمی شریف است به جان آدمیت
نه همین لباس زیباست نشان آدمیت


موفق باشید

س.ش سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 22:03

صد درصد لا شک

حسین محمدی نصرابادی سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 23:23

علی سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 23:25




مگه من کار ـ بدی کردم که اینجوری گفتی؟؟




چون احساس کردم تو خوشحال شدی اما این متن فقط غم من رو نشون میداد

؟؟؟؟؟؟ چهارشنبه 22 آبان 1387 ساعت 16:16

خیلی عالی بود اما ایات همه پسر ها از این دید می بینن من که فکر نمی کنم
همتون اهل شعارید.....................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد