KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ما چقدریم ؟ (گزارش تصویری )

http://goonagoon.nasseh.ir/images/0025_planets/13db9ddd.jpg


دوستان برای اینکه عکس ها رو بزرگ ببینید:

Right Click>View(show) Image

یا تصویر رو روی کامپیوتر ذخیره کنید.

:

:

:

:

احساسات خود را بیان کنید !!

 

درحال بازدید از این مطلب:


نظرات 7 + ارسال نظر

جالب بود!

دوستانی که میخوان تصاویر رو در اندازه ی بزرگتر ببینند، می تونند اونا رو در کامپیوتر ذخیره کنند!

مرتضی قاسم پور، IT سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 14:45

از Antares بزرگتر هم هست؟

مرجانIT سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 15:20

چرا عکسا برای من باز نشدن تا احساساتم رو بیان کنم.
الان احساسات من سرکوب شد

ekif.IT سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 15:43

مطلب جالبی بود

سپیده شیخ الاسلامی چهارشنبه 22 آبان 1387 ساعت 00:07

: کمیت مهم نیست کیفیت مهم است!

امیر A² چهارشنبه 22 آبان 1387 ساعت 02:57

ها ای که گفته بیدی یعنی چه؟
من کمی تا قسمتی به مقدار لازم هنگولیدم و زبونم بند اومده نمبدونم چی بگم!

آهان در همین لحظه از هنگ در اومدم و این شکلی شدم

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 آبان 1387 ساعت 23:26

ادم احساس تنهایی میکنه توی این گیتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد