KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اینجا دبستان نیس

۱. من هیچ مشکلی با ورودی های جدید ندارم . اونایی که من رو میشناسن میدونن که من با هیچ کس مشکلی ندارم. اگرم مشکلی داشته باشم مطمئن باشین که خیلی راحت و بی درد سر مشکل رو حل میکنم. کلی از رفیقا م اول فکر میکردن من با اونا بدم حتی بعضیام یه کم با من بده و بستون حرفی داشتن اما الان واسه هم سگ مرام می زاریم.

۲. اقا ی لابی؟؟؟ من قبل از اینکه برم تو انجمن ورزشی یه تیم فوتبال دادم. یه روز با رفقا رفته بودیم واسه تربیت بدنی اما همه خیلی راحت از جلوی برگه ی فرا خوان فوتبال رد شدن اما من و اقا ی فرنودی وقتی اون رو دیدیم تصمیم گرفتیم یه تیم بدیم نه فقط واسه اون بلکه واسه دارت و طناب کشی هم تیم دادیم. من حتی این موضوع را با اقای عباسی در جریان گذاشته بودم و تعجب میکنم که چرا ایشان اظهار بی اطلاعی میکنند!!! 

 ۳. تو انجمن ورزشی میخواستن مسئولیت تیم فوتبال رو به من بدن اما من اقای فرنودی رو به جای خودم توصیه کردم و بعد به من گفتن بیا رزمی رو دست بگیر قبول کردم اما بعد از جلسه با  چند نفر که حرف زدم تصمیم گرفتم بعد از تشکیل تیم مسئولیت رو بدم به یه ورودی جدید تا اونام بیان قاطی شن


ـ من با ۸۷ ها  خوبم . من با همه خوبم.  نمیخوام اول رفاقت با ۸۷ ها سر چیزای چرتو پرت اختلاف پیش بیاد.

در ضمن سرکار خانوم که اسمت رو نمیدونم بهت تبریک میگم . اینم بدونین که من  مسئول برداشت اشتباه بچه ها که به خا طر جو سازی بعضی ها اتفاق افتاده نیستم.

همه جای دنیا همینه . همه دوست دارن که یکی از خودشون بیاد بالا و به بچه های ۸۷ هم تبریک میگم که موفق شدن و مطمئن باشین که اگه تعداد ۸۶ ها هم زیاد بود حتما اونا هم این کار رو میکردن. اصلا خصلت انتخابات اینه هرکی سعی میکنه رفیقاش رو بیاره .

و در اخر : چون من اون اعلامیه رو دیدم و خودم هم بدون هما هنگی با انجمن این تیم رو تشکیل دادم( انجمن ورزشی بعد از اولین بازی ما تشکیل شد و کسی هم خبر نداشت) در انتخاب اعضای تیم مختار بودم زیرا اعضای انجمن ورزشی هنوز مشخص نشده بود وما میبایست لیست تیم را سریعتر به دفتر تربیت بدنی تحویل میدادیم.


نظرات 6 + ارسال نظر
روزی جمعه 17 آبان 1387 ساعت 14:26

امیررضا!!!! امیررضا!!!! کاش قبل زدن این پسته یه نگاه به پست قبلیش مینداختی! کلی گل لقد کردم!

یه نیم مترم از متن خودت کم تره رفیق، وقتتو زیاد نمیگیره!

درضمن: کی جرأت داره به شما بگه با کسی مشکل داری؟ مگه از جونش سیر شده؟ موفق باشی رفیق

ممنونم که سوء تفاهم ها رو برطرف کردی!

در مورد تشکیل تیم من اطلاعات زیادی ندارم اما طبیعی است که تشکل ها در ابتدای کار توسط افراد غیر منتخب شروع شوند!
اگر این مسائل را قبول نکنیم که هیچ گاه انجمنی شروع به کار نخواهد کرد!

از افراد شروع کننده باید تشکر کرد!


درسته که تو انتخابات همه دوست دارن که یکی از خودشون بیاد، منتها دوستان جدید هم از خودمان هستند، برای همین بنده مثل خیلی های دیگه در برگه ی رای، نام دوستان جدید را در کنار نام سایر دوستان نوشتم!

همه ی دانشجویان دانشگاه، با وجود تفاوت در سال ورود و رشته ها، همکلاسی بوده و از خودمان هستند!

به امید موفقیت های بیشتر انجمن ورزشی!

ب ) ممنوعیت ها

1 ) توهین به دانشجویان دیگر ممنوع است اما نقد و بررسی متون آنها مجاز است.



الف - ۲ ) اعضا موظف اند نظرات ِ حاوی ممنوعیت ها را حذف نمایند.

بندهای الف-2 ، الف-3 و الف-4 : سرویس دهنده ی همکلاسی در مورد اعمال بندهای الف-2 ، الف-3 و الف-4 قوانین موظف است نظر یا نظرات مربوطه را حذف نماید.

reza yakuza جمعه 17 آبان 1387 ساعت 23:40

shoma super mani ia hovakh shatre?
az koja omadi ie ho?

مجتبی معصوم پور شنبه 18 آبان 1387 ساعت 10:24

مگه مشکلی پیش اومده؟ اگه اومده بگو تعارف نکنیا ما بچه های ار ت ال و اف بی ای گروپو اشیانه پشتتیم نمی ترسی اینقدر ادم پشتت وایسن؟ من تازه از جنگ اینترنتی با عربا و وهابیا اومدم الان اماده جنگ هستما میخوای یه روبوت برات بسازیم که جودو بلد باشه؟

reza yakuza شنبه 18 آبان 1387 ساعت 12:01

nokare agh mojtaba

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد