KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

این هوی جواب هایه !!!!!

اگه متن علی منتجبی درباره انجمن ورزشی رو خوندید این متنم بخونید که یه طرفه به قاضی نرید 

 

عظ قلت عملائی هم معظرت اگه داشطه باشع البطه

iعلی جان و حمید عزیز که دنبال ایجاد یه موضوع واسه یه هفته سرگرمی خودت هستی من با هر ۲ شما دوستم و نظر هر ۲ شما برای من محترمه. در پاسخ به اینکه چرا این انتخالات ناظر نداشت یا چرا کسی توی این انتخابات کاندید نشد دوست دارم به اطلاعتون برسونم چند نکته رو که شاید با این نکات چند نفری از من دلگیر بشن ولی برای رسیدن به اهدافمون در انجمن ورزشی نتیجه های این نکات رو به جون میخرم.
۱)ما در چندین پست از تمام ورزش دوستان خواستیم که برای شرکت تو جلسه حضور پیدا کنن به جز جلسه آخر که به علت گرفتاری من پستش دیر منتشر شد بقیه پست ها حداقل ۳ روز قبل منتشر میشدن.که نمیدونم چی بگم بگم خوشحالم یا ناراحت ولی تو همه جلسات فقط یه تعداد محدودی از دوستان حاضر میشدن که این از این بابت موجب خوشحالی منه که این دوستان همیشه پای ثابت جلسات هستن و از این جهت ناراحت که چرا اینقدر تعداد ورزش دوستان کمه. مثلا همین حمید توکلی که همه جا سعی میکنه باشه بارها توسط خود من به جلسات دعوت شده ولی در حتی ۱ جلسه هم شرکت نکرده.
۲)ما همیشه گفتیم الان هم میگیم انجمن ورزشی متعلق به همه دانشجوهاست و ما همانطور که تا الان ادعای مالکیت نکردیم از این به بعد هم نداریم و باز هم به همه اعلام میکنیم هر کس که فکر میکنه میتونه تو یکی از رشته های ورزشی فعالیت کنه و مسئولیت اون انجمن روبپذیره ما به گرمی ازش استقبال میکنیم.
۳)حمید توکلی گفته که انتخابات ناظر نداشته. درست نیست ما کسی رو به عنوان ناظر قبول داریم که در جریان فعالیت های ورزشی باشه.نمونه یکی از انتخابات هایی که ناظر داشت انجمن علمی بود که خود من هم یکی از ناظرین بودم ولی این انتخابات که مثلا ناظر داشت و مربوط به انجمن علمی بود بدون هیچ شرایطی برای کاندیداها برگزار شد و کسی که ۲ ترم مشروط شده شد نماینده ما تو انجمن علمی (کلمه علمی مهمه) که قبل از انتخابات من به بقیه ناطر ها هم گفتم که این اشتباهه. تو انتخابات ها کسانی انتخاب میشن که بیشتر معروفند بدون در نظر گرفتن تواناییهاشون.انتخابات ناظر دار و اعلام شده بعدی انجمن ان آر پی بود که منم تو این انتخابات بودم و کسانی هم ک بودن از جمله حمید توکلی میدونن که با چه کیفیتی برگزار شد و تعداد آرا از تعداد حاضرین بیشتر بود[:S027:][:S025:] که انجمن مذکور در کمتر از ۲ ترم دار فانی را ودا گفت و به لقا الله پیوست.
انتخابات بعدی که اخیرا هم برگزار شد که ایندفعه من حضور نداشتم ولی خبر هاش مثل خبر انجمن ورزشی رسید تعداد آرا تقریبا ۳۰ تا بیشتر بود قابل توجه هیئت نظارت محترم(آدم از یه سوراخ ۲ بار گزیده نمیشه)سعی کنید دفعه بعد مواظب این نکته باشید که همواره باید تعداد حاضرین با تعداد آرا برابر باشد.
این سیستم های جالب خیلی زیاد دیده شده که از حوصله بحث و خوانندگان متن خارجه. پس از n مورد مشابه فاکتور میگیریم.
4)علی جان واسه این تعجب نکردی و فرزان هم تعجب نکرد چون حوادث جالب تر زیاد دیده شده به طور مثال انتخابات به اصطلاح متمدنانه ی انجمن علمی که اینترنتی برگزار شد( از زحمت های علی کلانتری و بقیه دوستان واسه برگزاری اون انتخابات ممنونم) که تاریخ انتخابات هی این ور اون ور شد آخر سر هم دیتا بیس اطلاعاتش پاک شد و رای گیری 2باره شروع شد[:S030:] (یعنی اونایی که دفعه قبل رای دادن یه چیز تو مایه های باقالی) خوب مسلمه منم ایگه چنین چیزی ببینم یا مثلا ببینم کانون سیاسی به دلیل بحث سیاسی در دانشگاه منحل شه خوب دیگه با این کار انجمن ورزشی تعجب نمیکردم.
5)این دوست عزیز که چند وقت پیش مسئول (این جوری درسته مسئول ) بودن بنا به دلایلی شخصی که من نمیگم درسی بوده نپذیرفتن که تو انجمن باقی بمونن در ثانی صادق عباسی در ترم گذشته حداکثر تو یک چهارم جلسات شرکت کرده من به اقا صادق هم ارادت دارم ولی متن علی باعث این قضایا شد.
6)اون کسی که میخوای محکوم کنی منم که جوابتم دادم حالا شاید خوشت نیاد ولی یه ضرب المثل قدیمی میگه جواب های هویه. پیشنهاد اینکه انتخابات انجمن ورزشی داخلی باشه ماله من بود که بنا به گفته خودت الان به من حال دادی که تو متن ننوشتی پیشنهاد من بود ولی من خودم میگم . دلیلشم اینه که ما تو انجمن ورزشی همه چی رو میزاریم به عهده بچه ها و علاقشون ما تو دانشگاه رشته کنگ فو نداشتیم واسه خانم ها ولی به خاطر علاقه بچه ها این هیئت رو تشکیل دادیم. ما تو انجمن ورزشی همیشه دوست داریم که کسانی که علاقه بیشتری دارن زمام کارها رو به عهده بگیرن پس همین جا هم میگم هرکس میتونه تو انجمن ورزشی به ما کمک کنه ما منتظریم که فعالیتشو واسه رسیدن به اهداف خودش و همکلاسیهاش شروع کنه.
7)دلیل این کار این بود که کسانی که ترم پیش تونستن کارشون رو به خوبی انجام بدن ابقا بشن که کار سریعتر پیشرفت کنه و اگر کسی مابل به همکاری بود و خواست که هیئتی رو اداره کنه بعد از مدتی که فعالیت کرد و نشون داد که برای کمک دریغ نمیکنه جایگزین شه. دلیل اینکه بعد از یه مدت جایگزین میشه اینه که نمیخوایم که مثل بعضی انجمن ها که بازم نمیگم مثلا ان آر پی منحل شه.
8)احترام به جمع زمانی میسره که جمع هم به اون فرد احترام بزاره و هدف همه پیشرفت مجموعه باشه نه تخریب اون که من متاسفانه مجبور شدم در پاسخ به این کار دوستان تکرار کنم این کار رو شورای هماهنگی که خودش پر از ناهماهنگی و پارادکس چه کمکی به ما میکنه؟؟؟ اگه دوست داره کمک کنه و انتقاد از انجمن هایی که ناموفق بودن و بی فروغ انتقاد کنه و دلایل انحطاط اون هارو پیگیر شه .
9)هدیه همیشه خوبه من عاشق هدیه هستم ولی به شررط اینکه هدیه جعبه ژانگولر نباشه و یهو از توش دلقک بپره بیرون.
10)ما جایی نرفتیم که بخوایم برگردیم
11)حمید جان کاشکی رو کاشتن نتیجه نداد اگه دوست نداری آهنگ استقلال بشنوی آهنگ پرسپولیس گوش کن . اگه منظورت از احترام به جمع این جمع زمانی میتونه انتظار احترام داشته باشه که احترام بزاره.
12)انجمن ورزشی در 3 ترم گذشته فعال ترین انجمن بوده . اولین انجمنی بود که پا به دانشگاه گذاشت و با بچه های روزانه و سایر دانشجوها به تمرین و مسابقه پرداخت تا بتونه دانشجوی الکترونیکی رو ثابت کنه و خدا رو شکر موفق بود البته انجمن علمی البته بهتر بگم انجمن مسعود افشار و حسین نصرآبادی هم خیلی تلاش کرد و با سی دی آموزشی و جزوات که تهیه کرد به دوستاشون کمک کردن یا دوستای خوبمون تو کانون مهدی یاوران جوان و همچنین نجوم که این ترم فوق العاده ظاهر شدن. یکی از نشونه های فعالیت گسترده انجمن ورزشی تشکیل تیم ورزش های رزمی دانشگاه برای خانم ها بود که اصلا در کل دانشگاه وجود نداشت یا در ترم جاری از 7 نفر اعضای تیم شنای دختران دانشگاه 5 نفر الکترونیکی هستن که بیشتر هم میشه.[:S003:]
13)چون از 13 خوشم میاد این آخرین نکته خواهد بود => اگه منظور نداشتن اساسنامه است  اساسنامه ما داخلیه که توش همه چی مشخصه چارت سازمانی و حیطه مسئولیت و بقیه چیزهایی که لازمه.
کاشکی این متنو یکی مینوشت که خودش ورزش میکرد البته اگه ورزشکار بود دیگه نمینوشت این متن رو چون میدونست که کار تو ورزش فقط از روی علاقست و نه چیز دیگه. به امید احقاق حقوق بچه های الکترونیکی نه با به جون هم افتادن که با همکاری با همدیگه.
                                                           

 

یا حق

نظرات 22 + ارسال نظر
حمید توکلی، فناوری اطلاعات پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 00:21 http://Kntu.BlogSky.cOm

من هیچ حرفی ندارم!
حق کاملا با توست!
ممنون از انتقاد پذیری و این پاسخ زیبا!
موفق و موید باشی!

مرسی

fahime ghojavand & reyhane narimani پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 00:37

bacheha man asan nemikham tarafe kasio begiram ya vel konam .....kariam nadaram ki doros mige ki ghalat ama behtare yademon nare ke ma aval baham dostim refighim bad raghib ya masool ya dabir ya har semate digeii aghaie esmaiilii be hagh ras goftan ke::: به امید احقاق حقوق بچه های الکترونیکی نه با به جون هم افتادن که با همکاری با همدیگهyani in nokte kheili moheme ke ba bejone ham oftadan faghat pasraft dairm na pishraft!!!kash mese avalaie sal ye del bashim!!!ba tashkor!!!!

ممنون از نظرتون ولی چرا فینگلیش آخه(از ائن کله ها که علی منتجبی تو نظرش زده ولی ناراحت)

fahime ghojavand & reyhane narimani پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 00:40

felaie jomalate aval bayad jam mibod na mofrad !!!!sorry dostan!!

علی منتجبی پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 00:46

سعید جان؛دوست عزیزم ممنون از متنت اما:
چون مطلبت طولانیه جواب منم طولانی خواهد بود :
۱:((ما در چندین پست از تمام ورزش دوستان خواستیم که برای شرکت تو جلسه حضور پیدا کنن به جز جلسه آخر که به علت گرفتاری من پستش دیر منتشر شد )) اولا که شما در هیچ کدوم از پستها از بچه ها برای شرکت در انتخابات دعوت نکردید؛فقط می گفتید جلسه ی شورای عمومیه و هیچ جا از بچه ها برای شرکت در انتخاباتتون دعوت نکردید.
۲:((ما همیشه گفتیم الان هم میگیم انجمن ورزشی متعلق به همه دانشجوهاست )) از حرف تا عمل خیلی فاصله است!! به نظر تو اینکه به صاحبان یک انجمن (دانشجو ها) خبری در باره ی زمان برگزاری انتخاباتشون ندیم و بهشون اجازه ندیم کاندیدا بشن؛معنی اش اینه که اون انجمن رو متعلق به اون دانشجو ها دونستی؟
۳:((ما کسی رو به عنوان ناظر قبول داریم که در جریان فعالیت های ورزشی باشه)) ناظر بر انتخابات چه کسی باشه رو شورای هماهنگی که منتخب بچه ها هستند تعیین میکنه نه جناب عالی.لازم نیست ناظر بر انتخابات؛ورزشی باشه چون فقط باید مراقب برگزاری درست و تقلب نشدن در انتخابات باشه؛اگر ناظر از بین خود ورزشی ها باشه باید به اون انتخابات شک کرد چون امکان داره اون ناظر طرفدار گروه خاص ورزشی باشه؛پس باید کاملا مستقل باشه.

بقیه ی موارد یا از دید من مهم نیست که بخوام بهشون جواب بدم یا به من ربطی نداره و یا جوابشون رو در بالا دادم.
موفق باشی.

مطمئنی متنو خوندی یا همینجوری اومدی نظر دادی شیطون؟؟؟
قسمت اول و دوم که یکیه و دقیقا ۶۰۰ نقطه از متنم اعلام کردم که ما انتخابات نداریم چون کاریمون با هم انجام میشه اینگلیسیا میگن so ما میگیم درنتیجه انتخابات نداریم کلا.اصلا تو بروس لی ولی اول متنو بخون عزیز من 2باره کاری نشه چند بار مگه توضیح میدن؟؟؟؟
مورد سوم هم بسی خنده داره چون تو تمام به اصطلاح انتخابات هایی که از این ناظرا گذاشتین بیشتر به گند کشیده شد و تقلب شد توش جا داره بسی به به !!! بگم ولی ما انتخابات نداریم پس دغدغه اینم نداریم.
تازه این جینگولک بازیا ماله شماهاست که جوونید و میخواید فعالیت گروهی شروع کنید من تو این 10 سالی که کار گروهی میکنم اولاش مثله الان شما دنبال زلم زیمبو بودم الان دنبال نتیجه میگردم داداش من

بقیه قسمت های متن هم ننوشتم که تو خوشت بیاد نوشتم که دوستانی که به حرفهای شما گوش میدن بدونن نتیجه این حرکات سابقا چی بوده. من نگفتم ناظر رو من انتخاب کنم که ناراحت میشی پسرم(از همین کله ها که آخر نظرت زدی)

آیت‌الله سلتون پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 03:25

ممنون سعید
این بحث‌ها بد نیست، اما یک کم فکر هم چیز بدی نیست.

به امید موفقیت روزافزون انجمن ورزشی

A A D پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 08:39

من عضو هیچ انجمنی نیستم اما از این بیرون که بررسی می کنم به نظر من مفید ترین و موفق ترین انجمن "انجمن ورزشی " بود که به طبع نتیجه مدیریت خوب و اداره اصلح است وهمچنین بدون همکاری اعضا تحقق نمیابد و باید سرمشق دیگر انجمن ها (انجمن ها نا موفق منظور است) قرار بگیرد

محمد حسین رونیاسی ,IT پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 08:52

به نظر من اگه قبل زدن پست تو همکلاسی٬موضوع بین خودتون حل می شد بهتر بود

مهندس سلمان پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 11:04

خطاب به این نظر بالایی: باز تو نظر دادی؟؟مگر یکبار نگفتی؟؟

صادق عباسی پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 11:46

لطف داری سعید جان!!

عزیزان من از همینجا اعلام می‌کنم دوست ندارم تو همچین مطالبی اسمم نوشته بشه!!

همینجا هم از دوستان خوبم سعید و علی خواهش می‌کنم اسم من رو از تو پستهاتون حذف کنید!!

حس میکنم شان کسانی که اسمشون تو اینجور پست ها نام برده میشه زیر سوال میره!!

ممنون میشم اگه این لطف رو در حق من بکنید!

با آرزوی توفیق روزافزون

تبریک میگوییم پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 11:46

کاش به جای جوساری ها در مقابل انتقاد، هدیه را با دو دستمان بگیریم!

چقدر زیبا جواب انتقاد را دادیدُ هرکس به جای حضرتعالی بود به جای ژاسخ به این انتقاد به جوسازی می پرداخت و سعی میکرد با تخریب همه انجمن ها افکار عمومی رو سردرگم کنه.
بهتره شما روابط عمومی انجمن بشیدُ نه سنخگوی دولت شاتیسته ی شماست
واقعا مدیریت بحرانتون خوبهُ به جای اینکه آتیش انجمن خودتون رو خاموش کنید سعی میکنید به دورغ به همه بگید که همه جا آتیش گرفته
جالب است که همه چیز و همه کس و همه انجمنی باید زیر سوال برود چون به انجمن ورزشی برخورده و در جواب دادن کم آورده استُ و به های و هوی افتاد است
تبریک اقای اسماعیلی فرد
درضمن انجمن ان ار پی فقط اسمش عوض شده استُ ُ شده است انجمن علمیُ بد نیست بدانید که از همین دیروز هم فعالیت خود را با برگزاری کلاس سی شروع کرده است
نه نهُ اصلا بیخیالُ نابود شده استُ همه چیز نابود شدهُ همه کس بدندُ شاید با این چرندیات بتوان افکار عمومی را منحرف ساختباز هم تبریک
اوه ببخشیدُ یاد سیاست جناب احمدی نژاد افتادمُ که به اقتصاد گند زده و بحران مالی غرب را به رخ میکشد....

reza yakuza پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 15:03

اااااااااااااا اقا من نمیفهمم کا ر انجمن ورزشی به انجمن های دیگه چه ربطی داره؟

هر کی کار خودش رو انجام بده

انتخابات گردش گردی جالب بود

من نبودم اما شنیدم با ((لابی)) بازی یه ۸۷ شده دبیر

این بد نیس . بد اینه که نشون میده رای گیریتون باد هواس... یکی به من بگه چطور اینجوری شد؟

نه نمیخواد کسی چیزی بگه به امید موفقیت واسه اون خانوم

اخه مسخرس که ما بزاریم همه بیان رای بدن واسه انجمن ورزشی مگه باشگاه پرسپولیس یا استقلال یا هر باشگاه دیگه ای میاد واسه مدیر عاملش از مردم نظر بگیره؟ مگه ما واسه اینکه یه نفر رو دبیر کنیم باید بیایم از کسایی که تا حالا درو بر انجمن نیومدن نظر بگیریم اصلا اگه از این به بعد انجمن ورزشی بخواد رای گیری کنه من نمیام

راستی این تیکه ی اهنگ پرسپولیس رو من خواستم بیام که دیدم تو اومدی

سعید جدیدا افتادی تو حاشیه .... زود عصبانی میشی

اصلا این کارت نیاز نبود ... چه نیازیه که بیای واسه بقیه توضیح بدی این نظر تبریک میگم رو فکر میکنم کار یه ادم شاسگول که رفته زیر چادر قایم شده اگه جرات داشت اسم مینوشت

از قدیم گفتن زری نزن که نتونی عهدش بگیری


لابی؟؟؟؟ پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 19:05

اقای رضا
برای اینکه از انجمنی که توش هستی دفاع کنی احتیاجی نیست انجمنی رو خراب کنی.
کی گفته لابی بازی بوده؟؟؟
تو شنیدی ولی من خودم اونجا بودم.
پس خواهش می کنم در مورده چیزی که نمیدونی صحبت نکنی.
راستییییی تیم فوتبال امروز چی کار کرد؟؟؟
اره.همین تیمی که خودتون برای خودتون اسم دادین و الانم دارین بازی می کنید
نکنه اینم گفته بودین و ما خبر نداشتیم؟؟؟

لابی؟؟؟ پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 19:11

خیلی جالبه به خداااا.
نمی دونم چرا دردتون گرفته که یه ۸۷ ای دبیر شده؟؟؟
ببخشید به این کاره شما چی میگن؟؟؟؟
یه تیم به اسم دانشجویان مجازی داره در مسابقات فوتبال شرکت میکنه بدون اینکه کسی خبر داشته باشه.
هه.
نکنه تست گرفتین که تو الان داری در پست مهاجم تمام کننده بازی می کنی؟؟

الیار عاصمی زاده پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 19:29

سعید عزیز از صمیم قلب به منتخبین انجمن ورزشی به عنوان فعالترین و پویاترین انجمن دانشجویان مجازی تبریک عرض می کنم و برای همه دوستان خوبم در این انجمن آرزوی موفقیت می کنم

یک ناراضی پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 21:27

کاملا درسته حرف آقای اسماعیلی نتیجه انتخابات انجمن علمی دوره پیش هم که دیدیم تقلب شد و هزار مکافات دیگه تازه دبیر انجمن مردودی بود اونم انجمن علمی واقعا جالبه و النم که اینطوریه شدخ به نظرم نتیجه گرفتن خیلی بهتره تا به عنوان آزادی خودمونو مسخره کنیم

صادق عباسی پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 21:42

آقا رضا خیلی داری تند صحبت میکنیا!!

عزیز من اگه میومدی و اون انتخابات رو از نزدیک میدیدی میفهمیدی که چرا خهام سارا زکی زاده (‌اگه اشتباه نکنم) رای اورد!! دلیلش این بود که چند تا از بچه های ۸۶ مثل خودت تصمیم گرفتن تو خونه استراحت کنند و تعداد ۸۷ ی ها خیلی بیشتر از ما بود!!

البته این جای خوشحالی داری نه ناراحتی!!
دبر انجمن گردشگری یه خانم ۸۷ ی هستش که من و خانم نریمانی به ایشون کمک میکنیم تا برنامه هاش رو اجرا کنه!! من خوشحالم از نتیجه این انتخابات

با آرزوی توفیق روزافزون

حوریه جعفری-کامپیوتر پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 22:48

سلام . من هم ورودی 87 هستم. الان متوجه نمیشم اول همه جا در پست هاتون میزنید که از حضور ما در انجمن ها استقبال میکنید و بعد وقتی یک خانم 87ی رای میارند این نوع برخورد شماست!!!! نمی دانم ولی گویا شما از ابتدا و از سال اول دانشگاه سرشار از تجربه بوده اید که مقبولیت یک ورودی تازه را این طور به تمسخر میگیرید!!! و طوری رفتار میکنید که گویا کسی جای شمارا در انجمن گرفته است!! شمایی که ادعای لابی گری را دارید در هنگام رای گیری کجا بودید؟؟؟
رفتارتون به عنوان یک همکلاسی سال بالایی واقعا تاسف بار و ناراحت ککنده است!!!

حوریه جعفری-کامپیوتر پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 22:52

!. در خط آخر ناراحت کننده "ناراحت ککنده" تایپ شده!
2. جواب من به کسانی است که به حضور بچه های 87 اعتراض دارند.

الیار عاصمی زاده پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 23:07

نه تنها حضور دانشجویان ورودی ۸۷ در انجمن ها یک حرکت زیباست و باعث تداوم حیات این تشکلهای دانشجویی نوپا می شود نمی دانم حضور یک دانشجوی ورودی ۸۷ در شورای مرکزی یک انجمن چه جای اشکال دارد اگر خودمان را پر از تجربه می دانیم باید با احترام به آرا دوستان در کنار این عزیزان باشم نه مانع حرکت آنها

حمید توکلی، فناوری اطلاعات پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 23:17 http://Kntu.BlogSky.Com

خانم جعفری!
همکلاسی خوب!
از رفتار دوستمان ناراحت نشوید، و فراموش مکنید هر کس ممکن است نظر خاصی داشته باشد اما مهم این است که تصمیم گیرندگان انجمن ها، از جمله الیار عاصمی زاده، و صادق عباسی از فعالیت همکلاسیهای جدید استقبال و البته دفاع می کنند!
مطمئن باشید!

reza yakuza جمعه 17 آبان 1387 ساعت 12:30

avalan man moshkeli nadaram dovoman ie post mizaram sevoman saed in hame nazar faghat vase nazare maneha

یاسمن-صنایع جمعه 17 آبان 1387 ساعت 12:36

هر چند اشتباهه حضور یه سال اولی در صدر انجمن درسی ولی شخصا" یه 87 ای رو به یه مردودی ترجیح میدم و بهش تبریک می گم
نازنین جان تبریک می گم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد