KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

واقعا چرا؟

                 انجمن ورزشی  

 

           ((انتخابات به سبک انتصابات))   

 

 امروز با دوستان ۸۷ در حال صحبت بودیم که حمید عزیز اومد کنار من و در مورد انتخابات(انتصابات) انجمن ورزشی اطلاعات جالبی داد؛ بهم گفت: انتخابات انجمن ورزشی برکزار شد؛پرسیدم چطور انتخاباتی بود که هیچ پستی زده نشد و کسی فرصت نکرد کاندیدا بشه؟در جوابم گفت: این که چیزی نیست؛انتخاباتشون هیچ ناظری هم نداشته؛ جالب است:انتخاباتی که ناظر؛مجری و کاندیداهای آن یک گروه اند. زمانی که این حرفها رو شنیدم خیلی تعجب نکردم؛ وقتی این خبر رو به فرزان

 بالکانی هم گفتم؛اونم تعجبی نکرد و گفت:چیز عجیبی نیست؛از طرفی چند وقت پیش  یکی از دوستان که مسول یکی از هیئتهای ورزشی بود به من خبر داد از اینکه مسئولین فعلی انجمن ورزشی قصد همچین کاری رو دارند و به این دوست ما(صادق عباسی) هم پیشنهاد داده بودند که تو هم مسئول هیئت فوتبال باقی بمون؛که صادق عزیز این پیشنهاد رو رد میکنه؛ جالبتر زمانی بود که متوجه شدم این ایده ی انتصابات نظر سعید اسماعیلی بوده؛و پویا صفری عزیز که بهش گفته بود چرا این طرح رو دادی!! در جواب پویا تنها سکوت کرده بود. اما بنده در آن زمان نمیتونستم کسی رو به جرم گناه انجام نداده مجازات و این مطالب رو بیان کنم؛ یه سوال از دوستان انجمن ورزشی داشتم:واقعا دلیل این کارشون چی بوده؟ واقعا عاشق خدمت به دانشجویان مجازی اید؟

نظرات 12 + ارسال نظر
حمید توکلی، فناوری اطلاعات چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 22:06 http://Kntu.BlogSky.cOm

اگر در انجمن ها هماهنگی را تمرین نکنیم و نیاموزیم، هر نتیجه ای که بگیریم کم بهاست!

در حالی که اکثر انجمن ها به تعهداتشان در مقابل شورای هماهنگی پایبندند، بی اهمیتی یک یا دو انجمن به شورای سایر انجمن ها، کار شایسته ای نیست....

کاش راه برگشت باشد...
کاش توجیه نکرده و پاسخگو باشیم!
کاش به جای آهنگ استقلال به ارزشهای جمعی احترام بگزاریم، نه در حرف، بلکه در عمل!
کاش به جای جوساری ها در مقابل انتقاد، هدیه را با دو دستمان بگیریم!

برای انجمن ورزشی آرزوی موفقیت دارم!

صادق عباسی چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 22:30

نتاسفانه همه چیز در انجمن ورزشی مثل یک هیئت پیش میره اونم احتمالا به این دلیله که در این انجمن هیئت های زیادی مشغول به انجان فعالیت های خود هستند!!

قرار است از این به بعد در جلسه‌های انجمن ورزشی آبگوشت سرو شود و بعد از میل کردن آن چپقی هم کشیده شود!!

آرزوی توفیق روزافزون می‌کنم برای همه دوستان حاضر در این انجمن!

((‌اینها همش شوخی بودا!!)) من خودم رو از جنس ورزش میدونم و از این به بعد هم هر کمکی لازم باشه به دوستانم در شورای مرکزی می‌کنم

اگرم ادامه فعالیت رسمی خودم رو متوقف کردم بخاطر نوع برگزاری انتخابات و مشغله ی شخصی خودم بود !!

مهندس سلمان چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 22:31

ببین من اون موقع که داشتی حمید رو تحدید به پست زدن راجع به این موضوع می کردی ؛ من هدفون تو گوشم بود .اما نمیدونم چرا شنیدم که چی گفتی بهش .من واقعا خوشحالم که دوستیه تو با حمید مانع تو برای گفتن حقایق نشد .واقعا خوشحالم که آدمی مثل تو ؛دوست و همکلاسیمه .
حالا برای جو دادن همه بگین :مررررررررگ بر حمید توکلی!!

حمید توکلی، فناوری اطلاعات چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 23:06 http://Kntu.BlogSky.cOm

مررررررررگ بر حمید توکلی!!

سعید اسماعیلی فرد پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 00:09 http://liverpoolfc.ir

برای جواب به این متن یه متن نوشتم که متاسفانه بلاگ اسکای مشکل داره ولی منتظر باشید

... پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 07:53

تو این پست اسم، فامیل بازی کردی؟

تقریبا اسم همه ی بچه های یونی رو آوردی

محمد حسین رونیاسی ,IT پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 08:46

به نظر من اگه قبل زدن پست تو همکلاسی٬موضوع بین خودتون حل می شد بهتر بود

یاسمن-صنایع پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 11:36

ناظر بر انتخابات چیه؟وقتی پست برای جلسه میذارن کسی تشریف نمیاره دیگه چرا اعتراض می کنین؟برای بستن دهن بعضیها انتخابات هم گذاشتن!وگر نه همه ی اعضا به وضعیت موجود راضی بودن
-----------------
برای انجمن های دیگه که انخابات گذاشتن چه گلی به سر تون زدن؟مثلا" وقتی با انتخابات تو انجمن علمی 5 نفر انخاب میشن و 3 نفر کار انجام میدن درسته؟بهتر نبود هسته ی مرکزی به همون 3 نفر محدود میشد؟
پارسال که 5 نفر برای هسته ی مرکزی انجمن ورزشی انتخاب شد بازم 3 نفر کار انجام میدادن و 2 نفر دیگه فقط اسم بودن .بهتر نبود که اسمشون هم نمی بود که هی بازخواست نشن که چرا کار انجام نمیدن؟!
برای همه ی انجمن ها الان این وضع هست!خیلی از بچه ها(نمیدونم چرا) فقط دنبال این هستن که اسم مسئول فلان انجمن روشون باشه و پای کار انجام دادن که میاد وسط هیچ کاری(واقعا" هیچ کاری) انجام نمیدن (منی که از ابتدا تو این جریانات نمایندگی و انجمن ها و این چیزا بودم خیلی خوب اینو درک کردم و کسی مثل شما به من نمیتونه بگه این نیست،اصلا" قابل انکار نیست)
----------------
الان کسایی برای هسته ی مرکزی این انجمن انتخاب شدن که میدونیم هم خودشون راضی هستن و هم اینکه کار انجام میدن(کسایی که نمی خواستن مسئولیت به عهده بگیرن با صداقت همون اول انتخابات گفتن یعنی بحث کاندید شدن رو داشتیم)
کسایی هم که حضور نداشتن تو انتخابات دلایل خودشون رو داشتن و الان به نظر من حق اعتراض ندارن
---------------
کاش قبل از زدن این پست مشکل رو بین خودتون حل می کردین!

علی پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 12:40

به نظر شما آقای توکلی و منتجبی و خود من که کاری از دستمون بر نمیاد باید مسئول بشیم تو این انجمن؟ اگر بلد بودیم نباید میرفتیم توی انجمن بعنوان یه ورزشکار؟ که اگر میرفتیم حق رای هم داشتیم. سازمان تربیت بدنی روساشو مردم تعیین میکنن؟

بعضی از انجمن ها مثل انجمن NRP هم باید به همین ترتیب انتخابات داخلی داشته باش. البته این نظر شخصی من هست و باید مسئول فعلی انجمن تصمیم اصلی رو بگیره.

((سازمان تربیت بدنی روساشو مردم تعیین میکنن؟))
علی آقا اشتباه برداشت نکن؛ما نمیگیم که تمام دانشجویان الکترونیکی برای رای دادن در انجمن ورزشی شرکت کنند؛بحث ما اینجاست که حتی بچه هایی که عضو انجمن ورزشی هستند هم توی اون جلسه ی به اصطلاح انتخابات حضور نداشتند.

reza yakuza پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 14:14

mesle gardeshgary mishod ke ie bache omad dabir shod?

الیار عاصمی زاده پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 19:19

به متخبین و مسئولین انجمن ورزشی که در با تلاش بی وقفه خود ترم پیش توان کارایی خود را به نمایش گذاشتند تبریک عرض می کنم مخصوصا به حسن نوروزی عزیز

محمد_63 جمعه 17 آبان 1387 ساعت 00:59

داش علی دیگه داری بیخودی سخت میگیریا
یه مشت آدم خیر دور هم جمع شدند کار خیر که انجام میدند
این همه فعالیت ورزشی پربار هم که مدیریت میکنند تو چی میگی این وسط؟!!!!!!!
تازه در آخرین جلسات به این نتیجه رسیدند که در راستای جلوگیری از اسراف , در مصرف برق صرفه جویی کنند و از هرگونه اطلاع رسانی که منجر به اتلاف این انرژی ارزشمند و گران میشه خودداری کنند.
تازشم اینا اینقدر خوبند که اصلاً در تایید صلاحیتشون نیاز به انتخابات نیست!!
{{حالا گوشت رو بیار جلو : آخه باهوش اگه انتخابات برگزار بشه کسی به اینا که راحت به آرا و شعور جمعی توهین کردند رای میده؟؟!}}

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد