KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

از هر انگشت شان هنر ها می بارد ...

سلام علیکم:  

 یه سری دیگه عکس منتشر نشده ... 

از هر انگشته   های دانشگاه هنر ها می بارد 

باور نمی کنی . . .  

استفاده ی بهینه از کاغذ هایی که برای سوال از مدیر همکلاسی پخش شده بود تنها یکی از هنرهای بی پایان شان است  ... .  .

 

. .   

   

 .   .  

 

. .  

هنز نزد ایرانیان است و بس 

  

..

نظرات 12 + ارسال نظر
یاسمن-صنایع چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 10:55

اینا مال چه وقته؟من نبودم

برای نشست بررسی همکلاسی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال است : دی

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 10:56

چقدر همکلاسی لوس شده

نظر لطف شماست دوست گرامی

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 11:09

محمدحسین باقری چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 14:13

چه شیطون شدی


این خانم کیه؟

علی چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 14:15


چرا از پشت گرفتی ...

خب از جلو می گرفتی که ما با این

هنرمند ـ جوان اشنا می شدیم...

فکر کردین قایق درست کردن الکی ـ ... ؟ ؟ ؟

عباس ال طعمه چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 15:25

مرجان IT چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 17:04

اولا جای من شدیدا خالی
بعدش این عکسا چرا باز نمیشن پس فیض ببرم؟!
بعد بعدش این شکلکای یاهوی پایین صفحه چه از خودشون هم زمان حرکات موزون بروز میدن

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 17:09

شانس آوردمااااااااااااااااااااااا
منم میخواستم قایق درست کنم باهاش

حمید توکلی، فناوری اطلاعات چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 19:45 http://Kntu.BlogSky.cOm

سوال این بود:

ساحل کجاست!؟

پاسخ: در همین نزدیکی!

رامین ف چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 20:30

خوب شد من و امیر علی رو ندیدین

مرجان IT پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 00:21

خوب طرح خیلی خوبیه.به نظرم تو جشنواره خوارزمی مطرح شه میدونین از نظر اقتصادی چقدر رشد میکنیم

رویا IT جمعه 17 آبان 1387 ساعت 19:52 http://google.com

ااااااااااااااااااااااااااااااا من این پست رو چرا ندیدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه می شه من واسه پستی نظر ندم؟؟ حالا یواشکی پست می زنید دیگه؟؟

شرمنده دیگه!! دیدمش!!

این کیه؟؟ با دختر مردم چیکار دارید! بگذارید به کارش برسه!!

من یواشکی پست نزدم :-"
شما کوتاهی کردی ندیدیش D:
من که باهاش کاری ندارم ، فقط گوشه ای از هنرهاشون رو به نمایش گذاشتم D:
اتفاقا از بچه های هم رشته ای من و شماست :-"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد