KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

لیلای من خداست ...

   لیلای من خداست ... 

 

 

یک شبی مجنون نمازش را شکست 

 

بی وضو در کوچه لیلا نشست 

 

عشق آن شب مست مستش کرده بود 

 

فارغ از جام الستش کرده بود

 

 سجده ای زد بر لب درگاه او

 

پر زلیلا شد دل پر آه او 

 

گفت یارب از چه خوارم کرده ای

 

بر صلیب عشق دارم کرده ای 

 

جام لیلا را به دستم داده ای 

 

وندر این بازی شکستم داده ای 

 

نشتر عشقش به جانم می زنی 

 

دردم از لیلاست آنم می زنی 

 

خسته ام زین عشق، دل خونم مکن

 

من که مجنونم تو مجنونم مکن

 

مرد این بازیچه دیگر نیستم

 

این تو و لیلای تو ... من نیستم

 

گفت: ای دیوانه لیلایت منم

 

در رگ پیدا و پنهانت منم

 

سال ها با جور لیلا ساختی

 

من کنارت بودم و نشناختی 

 

عشق لیلا در دلت انداختم

 

صد قمار عشق یک جا باختم

 

کردمت آواره ی صحرا نشد

 

گفتم عاقل می شوی اما نشد

 

سوختم در حسرت یک یاربت

 

غیر لیلا برنیامد از لبت

 

روز و شب او را صدا کردی ولی

 

دیدم امشب با منی گفتم بلی

 

مطمئن بودم به من سر میزنی

 

در حریم خانه ام در میزنی

 

حال این لیلا که خوارت کرده بود

 

درس عشقش بی قرارت کرده بود

 

مرد راهش باش تا شاهت کنم

 

صد چو لیلا کشته در راهت کنم

نظرات 13 + ارسال نظر
مهندس سلمان سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 23:16

به به به به

مرجان IT سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 23:24


مرحبا

سحر تسبیحی سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 23:32

م.ر سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 23:49

بسیار زیبا بود

سپهر سارجانی سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 23:52

ای ساربان ای کاروان، لیلای من کجا میبری. با بردن لیلای من ، جان و دل مرا میبری. ای ساربان کجا می روی، لیلای من کجا می بری ..

شعری با مسما و پر محتوا بود تا پایان آنرا خواندم.
موفق باشید.

سروش فرنودی چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 00:22

بسیار زیبا بود ممنون

'' چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 08:13

صادق عباسی چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 08:14

ممنون!!
خیلی زیبا بود!

از سپهر جان هم تشکر میکنم بخاطر شعر پر محتوایی که نوشت!

با آرزوی توفیق روزافزون

محمد رشیدی چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 09:51 http://www.ksna.ir

فوق العاده بود! آموزنده! ممنون

حسنلو چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 10:42

خیلی زیبا بود
موفق باشی

رضوان چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 12:46

فوق العاده بود

مهسا احمدی it چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 14:54

مثل همیشه زیبا بود

دریا آرام-com چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 18:05

خیلی قشنگ بود عزیزم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد