KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مسابقه رضا (۱)

 

.... سنجی 

ـ پول بهتر است یا ثروت؟ 

ـ اینا وا سه چه فیلم ها یی هستند: 

۱. اره من بچه ام خیلی هم بچه ام چون هرکی بزنه تو گوشم میزنم تو گوشش 

۲. این پسر فکر میکنه خیلی از من دوره اما من خودم رو تو چشماش میبینم 

 

هرکی به دلخواه به هرکدوم جواب درست بده خودم شخصا بندری میرقصم

نظرات 11 + ارسال نظر
رامین ف دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 12:37


بالاخره یکدوم از این فیلمای هستش دیگه.خودت انتخاب کن بگو ۱۲۳...۱۲۳...۱۲۳...
نام: مسعود کیمیایی
تاریخ تولد: 1322
همسر سابق مرحوم گیتی پاشایی (آهنگساز و خواننده)
همسر فائقه آتشین ( گوگوش )

1. - بیگانه بیا (۱۳۴۷)
2. - قیصر (۱۳۴۸)
3. - رضا موتوری (۱۳۴۹)
4. - داش‌آکل (۱۳۵۰)اینم سروره...داستانش باسه دوست گلم صادق هدایت خدا نیامرزه...اونهایی که دارن لطفا قرار بذارن یک روز قرض میگیرم جدی میگم
5. - بلوچ (۱۳۵۱)
6. - خاک (۱۳۵۲)
7. - گوزن‌ها (۱۳۵۴) این یدونه فقط عالیه...البته فیلمش نه ...آهنگهایی که داری
8. - پسر شرقی (کوتاه، ۱۳۵۴)
9. - غزل (۱۳۵۵)
10. - اسب(کوتاه، ۱۳۵۵)
11. - سفر سنگ (۱۳۵۶)
12. - خط قرمز (۱۳۶۱)
13. - تیغ و ابریشم (۱۳۶۴)
14. - سرب (۱۳۶۷)
15. - دندان مار (۱۳۶۸)
16. - گروهبان (۱۳۶۹)
17. - ردپای گرگ (۷۱-۱۳۷۰)
18. - تجارت (۱۳۷۳)
19. - ضیافت(۱۳۷۴)
20. - سلطان (۱۳۷۵)
21. - مرسدس (۱۳۷۶)
22. - فریاد (۱۳۷۷)
23. - اعتراض(۱۳۷۸)
24. - سربازان جمعه (۱۳۸۲)
25. - حکم (۱۳۸۳)
26. - رئیس(۱۳۸۵)
همین دیگه

اولی مال قیصر اما دومی از مسعود نیس
فک میکنی من به این راهتیا قر میدم
دومی رو عمرا نمیتونی حدس بزنی

سروش فرنودی دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 13:12

اولی مال فیلم قلعه بی سگ به کارگردانی reza yakuza کارگردان معروف سینمای مدرن دومی هنوز ساخته نشده ولی قرار در جایزه اسکار امسال به نمایش در بیاد

گله گله گله گله گله
قلعه نه نه نه نه نه
کشتی منو
نظر لطفته سروش کرو

مرجان شهریارپور IT دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 13:42

کی این همه فیلم دیدهآقای بالایی که کارگردانم می دونن

این رفیقمون فیلم زیاد دیده حتی بیشتر از این
اما در کل رقم ۱۲۳۰رقم معمولی هست تو حرفه خطیر فیلم بینی

رویا IT دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 13:52

اول بگم که پول بهتر از ثروته چون نقده و خرج کردنشم راحت!!

فیلم شماره ۱. بچه زدن نداره!! (قلعه بی سگ سابق!)

فیلم شماره ۲. خیلی دور خیلی نزدیک سابق (قلعه بی سک کنونی!)

!

خانوم it خواهش میکنم
گله ی بی سگ
نه قلعه ی بی سگ
التماس میکنم

سروش فرنودی دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 14:24

ببین رضا با من بحث نکن اسم فیلم تو لیست فیلمهای جایزه اسکار قلغه بی سگ ثبت شده حالا تو هر چند وقت یه بار هوس میکنی که یه چیزی رو عوض کنی به من ربطی نداره

ببین بچه قرتی میزنم چپه شیا
فیلم خودم میخوام اسمش رو عوض کنم
اصلا میخوام بسوزونمش

من دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 14:35

وب دانشجوییی ها؛خودم شخصا بندری میرقصم یعنی چی؟

بلدم عشقم میکشه دلم میخواد میتونم
حال میکنم میرقصم

رامین ف دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 14:47

فیلم بوتیک نیست؟؟
راستی , خجالت بکش بندری میرقصم یعنی چی؟


ولی بی شوخی ورشدار بنویس جاییزه به به میدم

نه بابا
چرا دروغ بگم؟
چرا وقتی جاییزه نمیدم بگم که میدم؟
به نظر بد اینه که ادم دروغ بگه

فهیمه قجاوند IT دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 15:06

خب مسلما ثروت بهتر از پوله! چون ثروت خودش پول تولید می کنه. اما پول زود تموم می شه
اولی مال قیصر

دومی واسه کیه؟
اولی ام غلط جواب دادی
اگه به این راحتیا میشد جواب داد
نمی نوشتم که بندری میزنم

نرگس دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 17:15

مسلمه ثروت
مال فیلم های آبگوشتی

اولی ابگوشتیه اما دومی نه
ممنون

مرجان IT دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 18:28

مخ از همشون بهتره
1-اولی که بد آموزی داره برای همین ارشاد مجوز پخش نداده منم دوست ندارم اسمش رو لو بدم.خطری میشه

2-دومی که بد اموزی داره خیلی بیشتر از اولی برای همین ارشاد مجوز پخش نداده منم دوست ندارم اسمش رو لو بدم.خطری میشه

3-سومی هم بداموزی داره اما وزارت ارشاد گفت چون همه میخندن اجرا کردنش بلامانع است پس اقا امیر رضا حتما بفرمایید وسط

فیلم اولی که همه فهمیدن چیه
اما دومی که واسه یکی از فیلم های ابراهیم
اما سومی..............
قبول
اگه یکی پیدا میشد که جواب درست بده من میرفتم وسط
ممنون

رام راند(نام یه نقاش به سبک خیلی باح دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 20:09

کتک میخوریا !!!‌من منظورم جاییزه ی به به نبود بلکه منظورم جاییزه به به بود....جاییزه, به به (بین به به و جاییزه به یک ویرگول گوگولی مگولی برخورد میکنیم!!)

از نظر فقه و کلام دو منظر کاملا متفاوت بین قضیه ی جاییزه ی به به و به به جاییزه میباشد....علامه در کتاب خود به نقل از علامه نقل کرده که روزی (خالی بستم شب بود و خورشید در آسمان میدرخشید..) همین دیگه فرق بین به به ها رو فهمیدی؟؟

ول کن بابا
حال ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد