KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

چرا ؟

زود تند سریع بگین کدوم یکی از 5 نفر اصلی به پست من دست زده؟

زشته

یکی به من گفت که تو همکلاسی فحش هم پاک نمیشه اما موضوع پست من عوض شده

یعنی من نمیدونم چه موضوعی واسه متنم خوبه؟

متن قبلیم با عنوان ((دختر)) که موضوعش تحلیل سیاسی بود شده نکته های......

چرا؟

آهان فهمیدم به خاطر اینه که مدعیه آزادی هستیم؟

نظرات 11 + ارسال نظر

سلام امیر جان!

فکر می کنم منظورت از اصلی، سرویس دهنده ها هستند، مجموعا شش سرویس دهنده داریم!

پاسخگوی همه ی آنها بنده هستم، هر کاری که می کنند چه درست و چه اشتباه بنده باید محاکمه گردم و بس!

توی همکلاسی فحش پاک میشه، نظرات غیراخلاقی هم فیلتر میشن و هم حذف میشن، البته خیلی خیلی کم از اینگونه نظرات پیدا می شوند، متن هم حذف می شود، نظیر متنی که ساعت 01:13 امروز حذف شد! البته بعد از اخطار شش ساعته!



و اما موضوعات، با توجه به گستردگی موضوعات در همکلاسی بسیاری از متن ها را می توان به چندیدن موضوع بندی مرتبط دانست، طبعا اینجا بحث سلیقه ای عمل کردن پیش می آید، اگر قرار باشد همکلاسی با دویست سلیقه در موضوع بندی ها مواجه گردد، نظم موضوع های همکلاسی به هم ریخته و مخاطب همکلاسی سر در گم می شود!

مثال می زنم:
ممکن است نویسنده ی متن "ضروریات مهندسین صنایع"
موضوع علمی(فنی مهندسی) را انتخاب کند!
اما شاید اگر مخاطبی دنبال این متن باشد، موضوع دانشکده ی صنایع را مرور کند، و یا موضوع دانشگاه صنعتی خواجه نصیر را بگردد، ضمن آنکه بعید نیست این متن را در موضوع دروس تخصصی جستجو کند!

اما موضوع این متن دانشکده ی الکترونیکی است، طبیعی است که نویسنده یکی از موضوعات مذکور را انتخاب کند، نمی توان گفت انتخابش صحیح نیست اما بهتر است شخصی که بیشترین تسلط را بر مجموع شش هزار متن همکلاسی دارد، در موضوع بندی ها کمک کننده باشد تا سلیقه ی افراد را در انتخاب موضوع بندی ها به هم نزدیک کند، غیر از این باشد، موضوع بندی ها گیج کننده خواهند شد!

کاش عنوان متنی که به آن اشاره داری را نیر می گفتی تا بهتر بتوان پاسخ داد!

ممنونم از سوالت!
موفق و موید باشی!

حمید
چرا فکر میکنی من عصبانی ام؟
اگه کسی اشتباه کنه من از تو نمیبینم
حتی اگه خودتم اشتباه کنی بازم از تو نمیبینم
اخه میدونم دردت چیه
زن میخوای

ممنونم که عنوان متن مذکور رو به نوشته ات اضافه کردی!

کل متن تو این بود:

دختر خوبش خوب است اما دختر الکی خیلی بداست
http://www.kntu.blogsky.com/1387/08/07/post-6348/

موضوع تحلیل سیاسی را برایش انتخاب کردی!

حال آنکه این متن ارتباطی با سیاست ندارد چه برسید به تحلیل سیاسی!

اگر به متن های موجود در این موضوع نگاهی بیاندازی متوجه منظورم خواهی شد:
http://www.kntu.blogsky.com/category/cat-45

موضوع بندی را تغییر دادم، به یکی از برترین موضوعات همکلاسی، نکته های پند آموز!

در واقع متن تو را نکته ای پند آموز یافتم!



و اما در مورد آزادی!
آزادی این نیست که بتوانی از چراغ قرمز عبور کنی، این نیست که هر متنی را بدون توجه به اصول همکلاسی در موضوع بندی ای بی ربط قرار دهی، آزادی بی نظمی و بی قیدی نیست!

آزادی دقیقا همین متن توست، که می توانی نسبت به هر چیزی که فکر می کنی باید معترض شوی، آزادانه معترض می شوی، هر وقت می خوای آزادانه پشت تریبونی اعتراض می کنی که جلوی چشم خیلی هاست!

آزادی دقیقا همین است که از آن بهره برده ای، و نقطه ی مقابلش همان است که خواهانش هستی!

از متن صادقانه و دوستانه ات ممنونم!
کاش از این نظر الگو شوی!
با انتقاد باید پیش رفت، نه با سکوت ها نا به جا!
سپاسگزارم که سکوت نکردی و معترض شدی!
موفق و موید باشی!

ای خاک عالم
یعنی اینو همه میبینمن؟
تقریبا چه قد؟واااااااااااااااااااااااااااای
اما از رفاقت بریم کنار
سیاست فقط این نیس که ۲ تا حزب اصول گرا و اصلاح طلب بیان حرف بزنن
شاید حزب بزرگ reza yakuza هم حرفی داشته باشه....میانه رو افراطی
اما ازادی:
ما که به بودن و نبودنش کاری نداریم... میخواد باشه یا نباشه
اصل رفاقت که اگه نباشه هر چیزی که هست هم ممکنه نابود شه
سعی کردم یه سبکی واسه خودم جور کنم

سروش فرنودی شنبه 11 آبان 1387 ساعت 14:58

به به اقا امیررضای گل،بالاخره چشممون به جمال پستهای جنابعالی باز شد حالا داداش چرا انقدر عصبانی هستی بیخیالش

نه بابا تو چشمات همیشه بسته است
اخه تو این چند ماه رفاقت کی دیدی من عصبانی شم
اصلا اگه عصبانی شم نمیتونی من رو ببینی
میرم پشتت هی میزنم تو سرت

رویا IT شنبه 11 آبان 1387 ساعت 15:16

بیخیال!!

بیخیال؟
نکنه شما بودی ؟ اره؟
شمام فکر کردین من عصبانیم؟
ای خدا من عصبانی نیستم
اصلا حالا که اینطوره دیگه پست نمیزارم

دریا آرام-com شنبه 11 آبان 1387 ساعت 15:17

چی شد؟؟؟

احمد IT شنبه 11 آبان 1387 ساعت 18:40

رضا جون ، بدخوا مدخوا داری بگو ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بگو تا با گفت و گو مسئله رو حل کنیم.

احمد تو از اونایی میشی که اگه یکی بیاد طرف رفیقت میری کنار و با صدای بلند جوری که همه بشنون میگی اقا اینقد دنبال من نیا

boy shab شنبه 11 آبان 1387 ساعت 18:57

یه ماچ به ما بدهکاریا

زن حمید توکلی شنبه 11 آبان 1387 ساعت 19:54 http://Kntu.BlogSky.Com

زن می خوای چیه!؟

پس من اینجا چیکارم!؟

یه معذرت خواهی به من بدهکاریدا!

ای وای
شرمنده
نمیخواستم کانون گرم زندگیت از هم بپاچه
اصلا بیا زن خودم شو

پویا شنبه 11 آبان 1387 ساعت 21:06

نبینم غمتو مشتی!!
آقا کسی به بازیکن اول تیمه ما چپ نگا کنه ...
به دلیله خوشونت بالا نمی شه گفت بدآموزی داره

نوکر هر چی لوتیه با مرامه
عقاب اسیا
دروازه بان تیم ما

همین بالایه :دی شنبه 11 آبان 1387 ساعت 21:08

کی گفته این عصبانیه؟خیلی هم ریلکسه.

اره والا میبینی؟
دستی دستی میخوان ادم رو دیونه بکنن

نادا- یکشنبه 12 آبان 1387 ساعت 03:18

«آزادی دقیقا همین متن توست، که می توانی نسبت به هر چیزی که فکر می کنی باید معترض شوی،»
که بعدش عواقبش هم دامنت رو میگیره . به به . واقعا چه آزادی زیبایی . البته مواظب باش که خیلی چیزها به لرزه نیافته .

نادا نمیدونم چرا نظر دادی
اما فکر کنم اگه نمی دادی سنگین تر بودی
حد اقل یه کم به نظرات نیگاه میکردی
چه عواقبی؟
کدوم دامن؟
همون گل گلیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد