KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

کیاناز صنایع رشته کامپیوتر

سلام 

یه برنامه نوشتم که یکمی بزارمتون سر کار 

امیدوارم خوشتون بیاد 

(http://www.mediafire.com/download.php?ndjn1nkz01d

 

فقط باید فریم ورک ۲ روی سیستمتون حتماْ نصب باشه!

نظرات 3 + ارسال نظر
کیارش جمعه 10 آبان 1387 ساعت 22:21 http://kiafilm.com

سلام!
دروغ چرا ! جالب که نبود :دی
ولی تکراری بود اولین بار که دیده بودمش کلی :o

شدم .. یکم فکر کنه هرکی فکر کنم بفهمه چه تابلو ائه ..
من نسخه swf دیده بودم ..
با چی نوشته بودی اینو ؟به VB شبیه !
خانوم app ساز اگه زبون های دیکه کار کردی بیا جذبت میکنیم:دی ..
اینجارم ببین

app.jabeabzar.com



سلاموممنون که نظرتو گفتی!
من اینو با (C# (WEB نوشتم.

رویا IT جمعه 10 آبان 1387 ساعت 23:13

کاملا رفتیم سرکار!!
یکم طولانی ترش می کردی بیشتر می رفتیم سر کار!!
مثلا بازم سوال اضافه میکردی وسطاش:
- چه حیوونی دوست داری؟
- نظرت درباره همکلاسی چیه؟
- به یه کچل چلاق بعله میگی یا نه؟
- حاضری با یه خرمگس عکس یادگاری بندازی؟
و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد