KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ای پسر به پاخیز

                              پس ما پسران چه؟

 

در نتیجه ی بررسی های پیگیرانه و مجدانه ی تنی چند از دوستان در باب اینکه اگر قرار است دختران روزی به نامشان باشد؛چرا ما پسران روزی نداشته باشیم؟و فکر کردن به این مسئله که آیا در طول تاریخ کم از طرف این بانوان ظالم به ما ظلم شده است؟لذا تصمیم گرفتیم حد اقل اعتراض خود را در همکلاسی به گوش دیگر دوستان برسانیم؛در این بین دوستان عزیزی بودند که از ماحمایت کردند و ما را تشویق کردند از جمله حمید توکلی و حسین نصر آبادی علی مجرد(khofuse)  اما افرادی هم بودند که ما را از این امر نهی کردند و ما را حمایت نکردند:

۱:پویا ضیایی: که به دلیل ترس از ...... از ما حمایت نکرد و گفت اگر از پسرا حمایت کنم ..... کلمو میکنه.

۲: وحید احمدپور: که به دلایلی که همچنان از ترم اول نامشخص است مخالفت کرد؛البته او همینجوری برخورد میکنه؛و ما(مخصوصا صادق عباسی)به این حرکات ایشون عادت داریم.

۳:البته بگذریم که آقایان قاضیپور(reza yakuza) و مهندس سلمان و ............ نیز ما را از این حرکت منع کردند؛اما ما از شما پسران محترم باغیرت و باتعصب ایرانی درخواست میکنیم شما نیز اعتراض خودتون را اعلام کنید.

نظرات 34 + ارسال نظر
پویا ضیایی کندری جمعه 10 آبان 1387 ساعت 01:00

آقا تصویر نگیر!.... شطرنجی کنین لطفا!

خائن!!!!!:D

رویا IT جمعه 10 آبان 1387 ساعت 01:00

آخی!!نازی!

اعتراض کنین دلتون خوش باشه!!

به هر حال ظالم ماییم٬ هیچ کاریش هم نمی تونید بکنید!!

ها ها ها!!

(شوخی کردم نترسید!! ! )

ما حتی جواب دخترا هم نیمدیم.D
موفق باشید.

سپهر سارجانی جمعه 10 آبان 1387 ساعت 03:40

آقا من بشخصه پشتتم
فقط روزشو بگو فرداش اخبار اعلام میکنه!!!!!!!

مرجان شهریارپور IT جمعه 10 آبان 1387 ساعت 09:42

آخه... فکر می کردم فقط به ما ظلم می شهادامه بدید

رامین ف جمعه 10 آبان 1387 ساعت 10:07

اینهمه روز , روز پسرهاست.یه روز هم باسه این دختر ها باشه.
(این جمله ی بالا رو 1000 جور میتونی بخونی )

زن حمید توکلی جمعه 10 آبان 1387 ساعت 10:08 http://Kntu.BlogSky.Com

حمید بیخود کرده!!!

من سرم شلوغ بود نفهمیدم از چی حمایت کردم، فکر کردم روز دختران رو میگی!

هر گونه همدستی با شماها رو تکذیب می کنم!

علی جان الان اوضاع خرابه، فعلا به بچه ها بگو عقب نشینی کنن....

دشمن کاملا تجهیز شده، ایشالا بعدا محاصرشون می کنیم!

مهندس سلمان جمعه 10 آبان 1387 ساعت 11:03

من بی طرفی خودم رو اعلام می کنم . اصلا هم رشوه نگرفتم.

مرجان IT جمعه 10 آبان 1387 ساعت 11:24

معلومه دل شیر داری.احتمال میدم این اسمت یه اسم مستعار باشه ها.خواهرت اون ورا نیست احیانا"

مرجان IT جمعه 10 آبان 1387 ساعت 11:29

راستی آقای نصر آبادی پیش پای شما الان با یه دسته گل اومدن خدمت دختر خانما و روزمون رو تبریک گفتن اسمشون رو بهتره از لیست سیاه خط بزنین

یه دختر جمعه 10 آبان 1387 ساعت 11:29

میلاد حضرت علی اکبر که مصادف است با روز جوان به طور همزمان روز ملی پسران هم نامگزاری شده است

رویا IT جمعه 10 آبان 1387 ساعت 12:11

آخی! هربار از جلوی این پست رد می شم٬
دلم براتون می ســــــوزه!! (:< (:< (:<

(:< (:< (:< !!

()!

نازنین نوش آبادی(فناوری اطلاعات) جمعه 10 آبان 1387 ساعت 13:53

. جمعه 10 آبان 1387 ساعت 14:22

شخصیت جالبی دارین! قبلنا خیلی برای احقاق حقوق خانما پست می زدین و ازشون طرفداری می کردین حالا چی شده بی خیال روشنفکر بودن شدین؟!آدم دروغگو اینجور جاها خودشو لو میده هاااااااا

ye dokhtar khanum جمعه 10 آبان 1387 ساعت 15:09

dokhtar khanumaye aziz:bezarin bebinim in agha pesara mikhan chi kar konan,ba in hame ede'a
hamishe hamintoran

وحید احمدپور جمعه 10 آبان 1387 ساعت 15:33

با سلام

وای چقدر حمایت بابا بسه با همین تعداد حتما عید قربون رو به افتخار شما اسمش رو تغییر میدن و میکنن روز جهانی پسر

بابا شما دیگه کی هستین - حسودی هم حدی داره
در پاسخ به قسمتی که در مورد خودم بود :
دلایل رو قرار نیست هر کسی بدونه - اشخاص خاصی باید بدونن که خدا رو شکر می دونن - در ضمن از من اجازه گرفتی ؟ که در مورد من مطلبی تو همکلاسی گذاشتی

سوسن sanaye جمعه 10 آبان 1387 ساعت 15:46

بعد من که میگم حسودی می کنین میگن نه !
منم مثه خاله یویا هر دفعه دلم می سوزه
آخه چقدر این پسرا مظلومن

؟؟؟؟؟ جمعه 10 آبان 1387 ساعت 15:49

بابا دختر پسر نداره اصلا روز همگی مبارک

هانی جمعه 10 آبان 1387 ساعت 16:10


هاجر هاجر زینب!
زینب چان به گوشم!!
ما مجهز بودیم!
دشمن عقب نشینی کرد


همون که سوسن و رویا گفتن

نیرو و تجهیزات از عقب رسید......

حمله می کنیم...

حملــــــــــــــــه

علی جان منور بزن، میخوام فرار کردنشونو ببینم!

boy shab جمعه 10 آبان 1387 ساعت 17:07

اقا من فرماندهیه عملیاتو بر عهده میگیرم .طبق گفته ی ستون پنجم خودتون (atiye r)روز جهانی ترشی جات رو به عموم ملت و کارخانه ی دبه سازی تبریک عرض میکنیم.

مرجان IT جمعه 10 آبان 1387 ساعت 17:56

به به
میبینم اوضاعی شد اینجا برای خودش
ادامه بدید تا یکم آروم شید
ما عجله نداریم

رویا IT جمعه 10 آبان 1387 ساعت 19:23

توی قهوه تون خردل می ریزیم٬
توی سوپتون شکر!!

توی کفشتون رتیل می ندازیم٬
تو یقه تون جیرجیرک!

روی صندلی تون جوجه تیغی می ذاریم٬
توی کلاهتون بچه هشت پای دریایی!!

زنگ ساعتتون رو تنظیم می کنیم رو ۴ صبح٬
بند کفشاتون رو هم به هم گره میزنیم!!

فکر کردین همه چیز به زور و هیکله؟!
نه! با همینا هم می میرین!!

ص جمعه 10 آبان 1387 ساعت 19:51

بس کن بابا شما اول اخر میرید خواستگاری اول اخر میرید منت کشی اول اخر واسه اینکه دختره بله بگه سه دفعه میرید کما اول اخر جونتون بالا میاد تا بله بگیرید پس جون مادرت بیخیال شو بیا پایین پس نرو تو بحث این مسایل کوچیک.دخترا سرورن حالا هر چقدر عده تون زیاد باشه. پس این حفارو نزن خندمون میگیره

boy shab جمعه 10 آبان 1387 ساعت 20:32

خوب شد اشاره کردینjavascript:void(0); , ما که قراره کارخونه دبه سازی بزنیم .اینجوریکه من امار گرفتم شغل دبه ترشی سازی جزو 10 شغل پر درامد تو ایرانه.منتظر بمونید که موهاتونم مثل دندوناتون سپید (ف)بشه .اونام که میبینی منت میکشن ............

... جمعه 10 آبان 1387 ساعت 22:13

همش باید یه موضوعی برای کل کل داشته باشینا خوب الان اعتراضتون به گوش ما رسید چی کار کنیم بعدش؟

!! جمعه 10 آبان 1387 ساعت 22:38

مطمئن باش حاضریم بریم تو دبه تا منت تو یکیو بکشیم

سروش فرنودی جمعه 10 آبان 1387 ساعت 23:48

ای بابا حالا میخوام هیچی نگم نمیزارن که اخه شما دخترای امروزی که بیییییییییب و وقتی که بییییییییییییییب میشین،ای بابا حمید بزار حرف دلمو بزنم

علی منتجبی شنبه 11 آبان 1387 ساعت 00:09

خب از اینکه پسران از ما حمایت جدی نکردند و از طرف دشمن مورد حمله ی شدید گرفتیم خوشحال نیستم.آخرین آمار از جانبازان این جنگ:علی منتجبی جانباز ۹۹ درصد؛حمید توکلی:جانباز قطع نخاع ونابینا و ........
از همه ی آقایون و خانمهایی که به شوخی بودن این پست پی برده بودند و در قسمت نظرات خوب برخورد کردند تشکر می کنم.موفق باشید.

رویا IT شنبه 11 آبان 1387 ساعت 00:44

اِ !! یعنی تموم شد؟!

تازه تیرکمون سنگی ام رو آورده بودما!!

یه پسر شنبه 11 آبان 1387 ساعت 08:23

دختر خانمهای گل امیدوارم سال اخری باشه که

چنین روزی رو بهتون تبریک می گم ...

مدیریت کارخانه ترشی سازی boy shab

زهرا(فناوری اطلاعات) شنبه 11 آبان 1387 ساعت 10:05

اوه ...متاسفم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد