KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دلایل محبوبیت ۲۰:۳۰

بخش خبری ۲۰:۳۰ یکی از بخش های خبری مورد توجه مردم است چرا؟(خودت ببین میفهمی)

 

 

منبع:خودش نوشته دیگه وب لاگه این آقاهه(وحید نیک گو)

نظرات 8 + ارسال نظر
مرجان IT چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 20:20

ای ...توکلی مون زیاد شد خدا بیشتر کنهمن قبلا سعادت نداشتم احتمالا خدمت برسم...
گرچه 8:30 اخبار پر طرفداریه اما بعضی وقتا چیزایی نشون میده که آدم دلش میخواد نسلش منقرض شه.مثلا جریان اون کنکوری هایی که چند وقت پیش نشون داد و بچه ها رو ضایع کردن.حالا بیچاره ها مثلا رتبشون 920 بود گفتن 900 حالا که چی مثلا
البته خودمونیما همه اخبارا سر و ته یه کرباسن.
من نگفتما

والا من که از اول بودم همون احتمالن کم سعادتی از شما بوده:دی
آره همه به اون گزارششون اعتراض کردن به شعور مخاطب توهین میکنن بعضی وقتا

فهیمه چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 20:22

مرسی قشنگ بود
آخریه که.....
همیشه خندان باشی عزیزم

مرسی عزیزم هم چنین شما

abbas چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 21:03

very nice

tnx a lot

رویا IT چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 21:07

باحال بود!!

ولی زیر این سانسوراشو هنوز می شد خوند ها!! !

از بی ادبی نویسنده بوده من خودم هم الان دیدم

س.ش چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 21:54

جالب بود

علی رستمی چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 22:09

تیرداد پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 15:49

ایول ! به قول شاعر:
جانا سخن از زبان ما میگویی!

سوسن sanaye پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 17:51

همش به همه کار دارن ، خوب زشته ااا
آفرین نرگس جون راس گفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد