KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

زندگی لطف اجباری اما شیرین خداوند است

-آیا فکر می کنین که تحصیل کردن کار شاق و سختیه و امکانات تحصیلی در جایی که  

 هستین خیلی کمه؟؟  

 

-آیا  احساس شکست و تسلیم شدن در برابر سختیها و مشکلات بهتون دست داده ؟؟ 

 

-آیا تو منطقه ای که هستین مترو یا اتوبوس نیست؟؟شاید هم ناراحتین از  نداشتن ماشین شخصی؟؟ 

 

 

آیا فکر می کنین که تحصیل کردن کار شاق و سختیه و امکانات تحصیلی در جایی که 

 

 هستین  خیلی کمه؟؟ حتی از ؟؟؟ ...

  

Image and video hosting by TinyPic 

 

 

آیا  احساس شکست و تسلیم شدن در برابر سختیها و مشکلات بهتون دست داده پس 

 

 این پیرمرد چی بگه؟؟ ! 

 

 

Image and video hosting by TinyPic 

  

آیا تو منطقه ای که هستین مترو یا اتوبوس نیست؟؟شاید هم ناراحتین از  نداشتن ماشین شخصی؟؟ 

 

 

 

Image and video hosting by TinyPic 

 

 

رودها در جاری شدن 
.وعلفها در سبز شدن معنی پیدا می کنند 
کوه ها با قله ها 
و دریاها با موجها زندگی پیدا می کنند 

وانسانها
همه انسانها 
با عشق، فقط با عشق 
پس بار خدایا بر من رحم کن 
بر من که میدانم ناتوانم رحم کن
باشد که خانه ای نداشته باشم
باشد که لباس فاخری بر تن نداشته باشم
باشد که حتی دست و پایی نداشته باشم
اما نباشد ، هرگز نباشد
که در قلبم عشق نباشد ، هرگز نباشد 

 

  Image and video hosting by TinyPic 

 

 

 خدایا شکرت

نظرات 19 + ارسال نظر
مهندس سلمان چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 19:51

بسسسسسیار عالی .بسسسیار عالی .مرسسسی از پستتون .فکر کنم این پست هر موحودی رو تحت تاثیر قرار بده .حتی آل طعمه رو .بازم مرسی .به امید بیشتر شدن پست های این چنینی .

خواهش می کنم لطف دارین!!!
اااا طفلی آقای آل طعمه D:
ممنون از نظرتون

نرگس چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 20:10

این چیزا بعضی وقتا جدا لازمه مرسی از تلنگرت

خواهش می کنم عزیزم
ممنون

مرجان IT چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 20:12

آفزین فهیمه جون
بد نیست به این مسائل یکمی فکر کنیم.این طوری بیشتر قدر داشته هامون رو داریم و کمتر ناشکری میکنیم
خدا رو صد هزار مرتبه شکر.
اما این عکسا دل آدمیزاد رو به درد میاره.

آره عزیزم . خدارو شکر . مرسی از نظرت

D: چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 20:35

چرا جدیدن گیر دادین به چشم بادومی های بیچاره

من هر موقع که دلم می گیره یا شکستی تو زندگیم می خورم یاد معشوقم می افتم آروم می گیرم




پست جالبی بود ممنون

خواهش می کنم

قبلی چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 20:35

جدیدا *

joojoo nanasi چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 20:50

vaghean beja bo0o0d!!!kheili az maha ghadre nematamono nemidonim!!!ke hamash yeki bayad yademon bendaze ke yadmeon nare khoda ro rozi hezar bar shokr konim!!!merc fahime jonam

آره مهسا جون . خواهش می کنم خانومی.مرسی از نظرت

رویا IT چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 21:04

خدایا شکرت!!

حتی در اوج بدبختی هم احساس خوشبختی می کنم!

چون خیلی چیزا دارم که می تونستم نداشته باشم!!

خیلی قشنگ بود عزیزم!!

خدارو شکر. خواهش می کنم عزیزم

احمد ترکاشوند چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 21:11

بعضی وقتا هیچ چیز برای جواب نداریم.اما بسیار قشنگ بود

مرسی

D:

abbas چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 21:52

خیلی قشنگ بود مرسی که برای من در نظر اول دلسوزی کردین
موفق باشین

خواهش می کنم D:
شماهم موفق باشین.مرسی

محمد فتاحی چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 22:12

زندگی لطف اجباری اما شیرین خداوند است


داری اشتباه میکنی

چه اشتباهی؟
منظور اینه که با اینکه با خواسته خودت به این دنیا نمی آیی اما خدا لطف داشته و تورو به این دنیا با نعمت هاش آورده
;-)

jouya yazdani چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 23:29 http://toooska.blogfa.com

MER30 FAHIME BANOO AZ POSTE KHOBET...MOVAFAGH BASHI

خواهش می کنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 23:47

خیلی قشنگ بود.
ممنون عزیزم.
امید وارم همیشه احساس خوشبختی کنی تو زندگی

مرسی لطف دارین.

او پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 00:54

بسیار بسیار بسیار زیبا بووود
ممنووون

خواهش می کنم. ممنون از نظرتون

س.ش پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 10:56

قشنگ وتاثیرگذار بود شعر اخر من رو یاد سریال خداوند عشق را آفرید انداخت

ممنون. بله توی اون فیلم هم ....

دریا آرام-com پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 10:59

خیلی آموزنده بود.ممنون از پست قشنگت عزیزم!!!

خواهش می کنم خانمی.
مرسی که همیشه به پست هام نظر میدی عزیزم

مهسا احمدی it پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 11:04

خیییییییییییلی زیبا بود . ممنون
از پست تاثیر گذارت

. واقعیتی هست که ما ادما گاهی فراموش میکنیم و علت نا شکری و نا امیدی ما از یاد بردن این مطلب است

خواهش می کنم عزیزم
آره دقیقا

حسین محمدی نصرابادی ![:S011:]! پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 17:29

خیلی هیجان انگیز بود !
هوس یا حوس کردم از روی همچین پلی عبور کنم
البته الان هم روی پلی مستحکم تر و قابل اعتماد تر از این نیستیم !
ممنون قشنگ بود

هوس یا حوس ؟
هوس

علی رستمی پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 18:43

D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد