KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

صدام بزن

گفتی: بیا قایم باشک بازی کنیم.

 

 گفتم: اول تو چشم بذار. گفتی: نه ، اول تو. گفتم: چرا همیشه اول من؟!

 

گفتی: اگه راست می گی که دوستم داری ، باید اول تو چشم بذاری.

 

 گفتم: باشه ، تا بیست می شمرم.

 

گفتی: نه ، هر موقع صدات کردم بیا. ...

چشامو بستم وشمردم و شمردم.

 

تا صد شمردم ، اما تو صدام نکردی گفتم: بیام؟ اما صدایی نشنیدم



چشامو باز کردم و دور و برم رو خوب گشتم اما نبودی.

  

از اون روز تا حالا تموم دنیا رو دنبالت گشتم اما ردی ازت پیدا نکردم.

 

 نمی دونم ، به خودم میگم شاید یه جایی قایم شدی که صدات به من نمی رسه

 

 یا شاید هنوز جایی رو برای قایم شدن پیدا نکردی



تو رو خدا زودتر صدام بزن ... آخه دیگه عددی برای شمردن باقی نمونده 

 

 

  

Image and video hosting by TinyPic

نظرات 12 + ارسال نظر
سوسن sanaye چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 18:58

آخی

[:S001:] چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 19:07

شادی- صنایع چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 19:55

مثل همیشه پستت
خیلییییی قشنگ بود
مرسی عزیزم

قربونت عزیزم !!!!!

شبنم کامپیوتر چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 20:25

خیلیییییییییییییییی قشنگ بود

قربونت

joojoo nanasi چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 20:56

vaaii kheiliiiiii khoshmel bo0o0d!!!ghamgin shodam fahiiim!!!dorogh goftam nashodam!!!!

D:D:D:D:D: الهی قربونت شم

رویا IT چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 20:59

!

احمد ترکاشوند چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 21:07 http://akbar.power.86@gmail.com

وای. این یه قدم اونور بینهایت بود.کم کم دارم مطمئن می شم.که اگه بجای دانشگاه صنعتی می رفتی دانشگاه ادبی . تو یه پا پروین بودی.

ممنون لطف دارین D:

جویا چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 21:36 http://toooska.blogfa.com

عالی بود...موفق باشی

ممنون .همچنین

امین برق پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 02:05

w0o0ow fogholade bud!!! ishalla peidash mikoni
kheilighashang bud....ye lahze b ta'mol rafTm

مرسی.
کیو پیدا کنم؟ D: چون قشنگ بود اینجا نوشتم
موفق باشین
مرسی از نظرتون

دریا آرام-com پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 10:48

خیلی قشنگ بود عزیزم!!!

قربونت گلم

فائزه نعیم پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 17:27

چه غم انگیز ناک!!!

آخی

مهسا چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 13:13

خیلی قشنگ بود

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد