KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

زمان کلاس رباتیک انجمن علمی برق ...

سلام خدمت همه هم کلاسی های قابل احترام 

 

 اومدم که گفته باشم دوستانی که برای سری اول کلاس های رباتیک(آشنایی با اصول رباتیک) انجمن علمی برق ثبت نام کرده اند ؛ کلاس هادر روزهای پنجشنبه ۹ و ۱۶ آبان از ساعت ۸ الی ۱۲ در کلاس ۲۰۹ دانشکده برق برگزار خواهد شد.مدرس کلاس آقای «سهیل متقی» می باشند. 

تقاضا دارم(تمنا میکنم) که دیگه برای ثبت نام سری اول کلاس های رباتیک به انجمن علمی رجوع نفرمایید.(کلاس به ۶۰ نفر رسید و پر شد و دیگه جا نداریم) 

 ممنون از همکاریتون 

                                     

با تشکر انجمن علمی برق و کامپیوتر

نظرات 5 + ارسال نظر
دانشجوی کامپیوتر سه‌شنبه 7 آبان 1387 ساعت 23:16

چه بهتر که پر شد!!تو رو خدا منم ثبت نام کنید

ممنونم از اطلاع رسانی!

دریا آرام-com چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 12:15

چر زودتر اطلاع ندادید!!!من خیلی وقته دنبال این کلاسا بودم

امین پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 01:23 http://ideanew.blogfa.com

ناراحت نباشین بقیه کلاسها رو اطلاع میدیم

سیاوش مکانیک سه‌شنبه 20 بهمن 1388 ساعت 16:04

سلام
من فقط می خواستم منابع کلاس های رباتیک رو بگیرم
به ایمیلم منابع بفرست خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد