KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تصاویری از دانشجویان در انجمن علمی دانشکده ی برق

 

 

دانشگاه خواجه نصیر 


kntu



kntu


kntu 





نظرات 6 + ارسال نظر
یک دانشجوی کامپیوتر دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 07:53

سلام

فقط میخواهم یکی جواب بده که مگر خود این انجمن برقیا نگفتند برای هر جلسه 60000 برای هر استاد باید بدهند خوب برای40 میشه نفری 1500 تومان که اگر هم 20 جلسه برگزار شود میشه 30000 تومان چرا اینا برای هر درسی 60000 تومان میگرند لطفا بگید چطوری حساب کردنکه ما هم آگاه شویم اصلا بگو10 جلسه برگزار میکنند تازه هرجلسه هم پول مکان میشه 60000 تومان دوباره هم میفته به هر نفری برای آن دوره 30000 تومان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اگر جواب این پست ها رو ندهید
آدم فکر میکنه که قصد و نیت دیگه ای دارید

سلام دوست عزیز!

بار اول یکی از همکلاسیهای خوبمون با سهیل جان صحبت کردند و در مورد هزینه ها کمی دچار اشتباه شدن!
متن اول را بنده با توجه به اظهارات آن دوست نوشتم، نه اعضای انجمن برق!

فردای آن روز با انجمن گفتگو کردم و در متن های بعد رفع سوء تفاهم نمودم!

از دوستان انجمن برق، فقط سهیل کیان زاد در مورد کلاس های حضوری متن منتشر کرده است!

اگر فکر می کنی هزینه ها بالاست، و آموزشگاهی میشناسی که با این شرایط، هزینه های کمتری میگیرد، معرفیش کن!

تا امروز نه هزینه ای گرفته شده و نه کسی مجبور به شرکت در کلاس ها شده است....

موفق و موید باشی!

سهیل دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 09:13

با سلام خدمت این ذوست عزیز
فکر کنم داره یه جورایی سو تفاهم می شه
اول به نویسنده اون پست ها توجه کنین
راستش روز اول که از دوستای هم کلاسی اومدن شرایط رو ببینن این سو تفاهما پیش اومد من بشون گفتم استاد هر ساعتو بین ۳۰تا ۶۰ هزار تومن میگیره تازه انگار هزینه ی اجاره کلاس رو در نظرنمی گیرین

سهیل دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 09:53

راستی یادم رفت از استقبال خوبتون تشکر کنم!

دانشجوی کامپیوتر۸۶ دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 22:28

اقای کیان زاد و توکلی شما در دو تا پست که قبلا گذاشتین تاکید کرده بودن که در هر جلسه مبلغ ۶۰۰۰۰تومان بین دانشجویان تقسیم میشه شما اگه مردین زیر حرفتون نزنید و از دانشجویان الکترونیکی سو استفاده نکنین چون اونا خیلی ساده اند ممنون

دوست عزیزم!

بنده در متن اول گفته بودم که استاد ۶۰ هزار تومان برای هر جلسه میگیرد، که این شصت هزار تومان بین دانشجویان تقسیم می شود!

سهیل کیان زاد در هیچ متنی چنین حرفی نزده است، اگر زده است آدرس متن را ذکر کنید!!!

اطلاعاتی که در متن اول داده ام ناقص بود، و بعد توسط سهیل تکمیل شد!

هزینه ی کلاس فقط هزینه ی استاد نیست، هزینه ی مکان هم هست!
اگر کلاسی ارزان تر و مناسب تر سراغ دارید، اینجا ثبت نام نکنید!

دوستانی که دیروز و امروز ثبت نام کرده اند از میزان شهریه مطلع هستند!
هنوز هم هیچ شهریه ای اخذ نشده است!

موفق و موید باشید!

پویا ضیایی کندری سه‌شنبه 7 آبان 1387 ساعت 12:47

سلام٬
من روز اول رفتم و ثبت نام کردم
امیدوارم که فقط هزینه کلاس ها کمتر بشه٬ چون به اندازه کافی ما باج به دانشگاه خواجه پنیر دادیم!
راستی می گفتین که قراره فرداش عکس بگیرین که من هم فردا میومدم!

امین برق سه‌شنبه 7 آبان 1387 ساعت 22:11

حمید من چرا تو عکسا نیستم؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد