KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

فراخوان انجمن ورزشی

با سلام خدمت همه دوستان عزیز و ورزش دوست 

بدین وسیله از همه علاقمندان به ورزش دعوت میشود تا در صورت علاقه به شرکت در فعالیت ورزشی در دانشگاه مشخصات خود را به همراه رشته ورزشی مورد علاقه خود در قسمت نظرات این متن وارد کنند تا هر چه سریعتر بعد از هماهنگی لازم فعالیت خود رو همراه با تیم دانشگاه آغاز کنند.  

                                                                     به امید حضور پررنگ شما دوست عزیز

نظرات 14 + ارسال نظر

موفق باشی حسن جان!

محمد حسین باقری دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 01:15

من محمدحسین باقری 86 کامپیوتر رشته فوتبال

مرجان شهریارپور IT دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 09:48

سلام اخ جون
من مرجان شهریارپور هستم که عاشق والیبالم
به بد مینتون هم علاقه دارم .مرسی از لطف شما

سلام خانم شهریارپور

ممنون از اینکه اطلاع دادید
حتما از شما در این رشته استفاده خواهیم کرد

مرجان شهریارپور IT دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 09:48

راستی ورودی ۸۷

الهه صنایع دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 10:10

اخ جون ورزش. من اول فوتبال بعد والیبال . بسکتبال. بدمینتون. ...... مرسی از زحمات شما
ورودی ۸۷

سلام
خیلی ممنون

منتظر دعوتنامه برای شرکت در انجمن باشید

رامین فتح اله زاده دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 12:31

من دیگه کارم شده هر جا که انجمن میبینم لینا رو بنویسم: آقای نوروزی من والیبال

خیلی ممنون از حضورتان

دوست خوب دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 12:43

به به می بینم که باز حسن نوروزی داره یک عده دیگه رو گول میزنهورزش چیه برین دنبال خلافشوخی میکنم....موفق باشی حسن جان

معصومه آهنگری- نرم افزار 86 دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 17:39

بدمینتون - دومیدانی

خیلی ممنون از حضورتان

ن دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 19:36

قیمتی هم باید متقبل بشیم یا نه؟؟؟؟و اینکه این رشته ها وابسته به دانشگاه و زیر نظر انهاست؟؟؟؟یا توسط بچه ها راه اندازی میشه؟؟و اینکه چند جلسه است؟مرسی

الیار عاصمی زاده دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 20:26

ارزوی موفقیت حسن جان

FBI سه‌شنبه 7 آبان 1387 ساعت 00:00

شنا با ویلچر و و دوی شونصد متر استقامت با مانه

شیده سید صالحی - کامپیوتر ۸۴ پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 00:15 http://nadaram!!

اگه واقعیت داشته باشه این انجمن خوشحال میشم در رشته بسکتبال شرکت کنم!

اگر این داستان جدیت داشت لطفا در سایت دانشگاه برای من پیغام بگذارید.
شماره دانشجویی‌:۸۵۱۳۸۰۳

دوست عزیز از طریق سیستم سایت دانشگاه نمیشه پیام فرستاد اگه مایل شرکت در تیم بسکتبال هستید به سایت انجمن ورزشی مراجعه کنید : http://e-sport.blogfa.com/
با تشکر

پانیذ شجاعی. کامپیوتر شنبه 11 آبان 1387 ساعت 10:29

اخ جوووووووون. من عاشق ورزشم. والیبال.مرسی

پانیذ شجاعی شنبه 11 آبان 1387 ساعت 10:31

راستی من ۸۷ هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد