KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

گزارشی از وضعیت کودکان حادثه دیده در آتش سوزی مدرسه

امروز صبح برای بررسی وضعیت آسیب دیدگان به کمیته امداد امام خمینی (ره) در شیراز و استانداری فارس رفتم. طبق اطلاعات بدست آمده دانشگاه علوم پزشکی شیراز کلیه هزینه ها برای بهبودی آنان شامل جراحی و دارو و هزینه بیمارستان و ... را متقبل شده است. کمیته ی امداد امام خمینی (ره) نیز کلیه هزینه های ایاب و ذهاب آنان از شهرستان مرودشت به شیراز را به صورت ماهیانه به حساب آنان واریز نموده است (مبلغی بالغ بر 6 میلیون تومان). همچنین بیمه خدمات درمانی نیز هر 8 نفر آنان را بیمه نموده است. از سویی ریاست محترم جمهور، جناب آقای احمدی نژاد بودجه ای برای کمک به وضع آنان تعیین کرده اند. در استانداری فارس تیمی تشکیل شده که به وضع این عزیزان رسیدگی کنند. مذاکراتی هم توسط سفارت ایران در اتریش انجام شده که قرار شده است یا پزشکان اتریشی به ایران بیایند و یا اینکه بچه ها را به آنجا اعزام کنند. در حال حاظر تنها مشکل آسیب دیدگان مشکل روحی روانیست و هیچگونه مشکل مالی برای درمان ندارند.
  از همینجا واقعا از زحمات مسئولین مربوط تشکر میکنم.

نظرات 7 + ارسال نظر
سروش فرنودی سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 21:09

الهی شکر

مسافر/ کامپیوتر سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 21:14

خدا رو شکر ..

امیدوارم حالشون هر چه زودتر خوب بشه.
از پیگیری های شما هم ممنون.

ممنونم از پیگیری های دوستانه ای که انجام دادی!

ممنونم حمیدجان. انجام وظیفه بود

رویا IT سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 22:23

خیلی خوشحال شدم!!

چون می دونستم نمی تونم خیلی کمکی کنم!!

ممنون از خبر!!


مرجان شهریارپور IT سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 22:33


خیلی خیلی خوشحالم برایشان ارزوی سلامتی دارم و در هر لحظه ام سلامتی دوباره را برایشان از خداوند مهربان خواهانم
منم با اینکه آقای رشیدی رو نمی شناسم امافکر می کنم ایشون دوست و یک هم وطن دلسوز هستند من هم به نوبه ی خود از این دوست عزیز متشکرم و از همه ی کسانی که مستقیم و غیر مستقیم این بچه های دوستداشتنی رو یاری کردم سپاسگذارم

کاری نکردم جز انجام وظیفه . ممنونم از لطف شما. موفق و سربلند باشید

حسنلو/صنایع سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 22:36

خیلی خوشحال شدم از پیگیری های شما هم ممنون موفق باشید

خواهش میکنم.

حمیده احمدی چهارشنبه 1 آبان 1387 ساعت 18:47

وای خیلی خوشحال شدم . واقعا ممنونم.
نمی دونم چه طور ازتون تشکر کنم.
شما واقعا یک آدم نوع دوست هستید . واقعا ممنون از زحماتتون.
دست حق همیشه ژشت و ژناهتون باشه و امیدوارم دعای خیر این فرشتگان هم همیشه شامل حالتون شود.

به امید این که دیگه هیچ بچه ای را در این حال نبینیم.

ممنونم. نظر لطف شماست. امیدوارم خدا بخاطر همین نیت خیری که دارید کمکتون کنه تا موفق و سربلند باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد