KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تقسیم بندی مسئولین و همکلاسی ها به سه گروه!

 تقسیم بندی مسئولین و همکلاسی ها به سه گروه!

 

 

همکلاسی ها:

 

 گروه اول: همکلاسی هایی که با پوشاندن مشکلات موجود آموزشی و صنفی، می خواهند به خودشان روحیه بدهند، شاید از حل مشکلات ناامید شدند و می خواهند به هر نحوی که شده مشکلات رو فراموش کنند، و یا به اصطلاح صورت مساله را محو نمایند، بنابراین هر جا انعکاسی از مشکلات می بینند، ناراحت می شوند! 

 

 گروه دوم: همکلاسی هایی که مشکلات آموزشی و صنفی رو قبول دارند، هر وقت از چیزی ناراحت میشند، به وسیله ی انعکاس مشکلات، با دوستانشون درد و دل می کنند، بعضیهاشون هم آنقدر از مسئولین بدی دیدند که باور نمی کنند خوبی ای هم وجود داره! 

 

گروه سوم: همکلاسی هایی که مشکلات آموزشی و صنفی رو قبول دارند، اونها رو منعکس می کنند و از مشکلات منعکس شده توسط گروه دوم هم بهره مند میشن، سعی می کنند تا اونجایی که توان دارند خودشون رو در حل مشکلات سهیم کنند، حتی اگر مسئولین را بی تعهد و انتقاد ناپذیر یافتند باز هم از تلاش خویش برای حل مشکلات دست نمی کشند!  و فراموش نمی کنند که همه ی مشکلات از مسئولین نیست!

 

 

 

مسئولین:

 

گروه اول: مسئولینی که بی تعهد هستند و خیلی از مشکلات وابسته به وجود آنهاست، اگر کسی از آنها انتقاد کند، یا منتقد رو تهدید می کنند و یا هر جا که توانستند انتقام خویش را می گیرند! 

 

گروه دوم: مسئولینی که بی تعهد هستند، و برایشان مهم نیست که مشکلات حل می شود و یا خیر، سعی می کنند مشکلات را به کم کاری دیگر مسئولین و سازمان های مختلف ربط دهند و خود را تبرئه نموده و دلسوز نمایان کنند، همانقدر که نسبت به مشکلات بی خیال هستند، نسبت به منتقدان خویش نیز بی خیال هستند برای همین کاری به آنها ندارند! 

 

گروه سوم: مسئولینی که با تعهد هستند اما گاهی دچار اشتباه یا کم کاری می شوند و یا کم کاری همکارانشان بر روی فعالیت هایشان تاثیر گذاشته و کارشان را بی ثمر می نماید، همانقدر که نسبت به کار خویش متعهد هستند، نسبت به نظر منتقد خویش نیز حساسند و تمام سعی خود را برای راضی نمودن منتقد منطقی ِخویش می نمایند.  

 

  

در دانشگاه صنعتی خواجه نصیر، مسئولینی از هر سه گروه داریم و به هر سه گروه همکلاسی هم نیاز داریم اما.... 

هر جا تعداد مسئولین گروه اول و دوم بیشتر از مسئولین گروه سوم باشد، به همکلاسی های گروه سوم بیشتر از همکلاسی های گروه اول و دوم نیازمدیم!  

  

خواهش میکنم در نظرات برای گروه ها مثال نیاورید!

نظرات 10 + ارسال نظر

حالت شکلک ها در این متن منو یاد دب اکبر میندازه!

راه شمال رو گم کردم!

ستاره ی قطبی کجاست!؟

[ بدون نام ] دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 23:32

az aghaie enayaT ya aghie eyvaz khani beporsin, ona midonan setare ghotbi kojas

حوریه سادات جعفری/کامپیوتر دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 23:37

برای همکلاسی های گروه ۲؛
گرچه دنیا پر از فرشتگان نیست اما بر خلاف تصور پر از مردان سیه دل و فرو مایه هم نمی باشد!
(الکساندر دوما)

رویا IT سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 01:22

راستش فکر کنم من مخلوطی از گروه ۱ و ۲ و ۳ هستم!


متن جالبی بود!!



رضا سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 01:24

متن عالی ای بود

یک گروه چهارمی سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 02:33

ستاره ی مورد نظر در دب اصغر قرار دارد...

رامین سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 08:40

ااز اینها هم کم نداریم مثل خانم.... که مدیر رشته های کامپیوتر و آی تی هستن.چون گفتی اسمشونو نبرین من یه جور گفتم تابلو نشه .
ولی از همکلاسیها هیچکدوم

مرجان شهریارپور IT سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 08:40

آفرین خیلی زیبا توصیف کردید بچه ها لطفا یک بار دیگر این متن رو بخونید و این بار روی کلمات فکر کنید تا بفهمید چگونه خودمون می تونیم تعادل رو برقرار کنیم و کم کاری ها را جبران کنید .باز هم ممنون از آقای توکلی به خاطر این متن زیبا و گیرایشان

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 10:49

محمد حسینی دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 09:43

دانشجویان می توانند در صورت داشتن هرگونه اعتراض به رفتار کارکنان و مدیران دانشگاه به دفتر نظارت و ارزیابی واقع در سازمان مرکزی طبقه پنجم مراجعه نمایند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد