KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

همدلی | اعلام آمادگی برای کمک به فرشتگانِ در آتش

سلام. چندی پیش من پستی را در همکلاسی گذاشتم که تصاویر بچه هایی بود که در آتش مدرسه در   درودزن از توابع مرودشت از شهرستان های استان فارس سوختند.  تعدادی از دوستان برای کمک به این عزیزان پیشنهاداتی دادند که از جمله:


۱- تشکیل یک گروه برای پیگیری کارها

2- راه اندازی یک وب سایت به نام همدلی برای اطلاع رسانی از وضعیت آن حادثه دیده ها و جمع آوری کمک های مردم دلسوز

3- صحبت کردن با چند تن  از خیرین

4- صحبت با یکی از نمایندگان مجلس

5- بررسی وضعیت فعلی آنان. بنده در صورت نیاز به محل زندگی آنان خواهم رفت و از نزدیک وضعیت را بررسی کرده و به اطلاع سایرین میرسانم.



از کلیه عزیزان و دوستانی که به هر نحوی از این عمل خداپسندانه پشتیبانی میکنند میخواهیم که آمادگی خود را بخش نظرات همین پست اعلام کنند. پشتیبانی و حمایت شما، حتی با یک کلمه میتواند موجب دلگرمی سایرین گردد.



لینک تصاویر: http://www.kntu.blogsky.com/1387/07/26/post-6203

لینک نتیجه ی بررسی وضعیت آنان: http://kntu.blogsky.com/1387/07/30/post-6250/

منتظر نظرات و پیشنهاداتتان هستیم

 

 

 

 

دوستانی که حمایت خود را اعلام کرده اند:


1- حمیده احمدی


2- مسافر/ کامپیوتر   (همان نامی که در نظرات اعلام کرده اند)


3- شبنم    کامپیوتر    (همان نامی که در نظرات اعلام کرده اند)


4- امیر افراسیابی  (هاست برای سایت)


۵- زهرا حسنلو      رشته ی صنایع


6- .....


7- شما!



8- محمد رشیدی

نظرات 6 + ارسال نظر
حسنلو/صنایع دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 19:40 http://torrranj.blogfa.com

من میتونم با چند تا از خیرین صحبت کنم
ان شا الله که بتونیم کاری براشون بکنیم موفق باشید

ممنونم از همکاریتون. موفق باشید

مسافر/ کامپیوتر دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 21:21

من اعلام آمادگیم رو برای کمک به این عزیزان اعلام میکنم امیدوارم با کمک هم بتونیم این کار رو به انجام برسونیم فقط یه یا علی میخواد ....
با تشکر از شما

ممنون از لطف شما. انشاالله

مهسا جورابدوزان دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 23:21

منم هر کمکی از دستم بربیاد انجام میدم

ممنون از حمایت شما. موفق باشید

مرجان شهریارپور IT سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 09:20

من هم نمی تونم دست رو دست بذارم .من هم یه پیشنهاد دارم چون راهامون دوره می تونیم از هر شهرستان نماینده ای انتخاب کنیم و روزی را در نظر بگیریم که با این عنوان همدلی بچه ها کنار هم جمع شن و تا ان زمان بچه های دیگر و دوستان آشنا و غیر آشنا رو که آماده برای کمک هستند رو جمع می کنیم و حتی یک حساب هم به اسم کسی که بچه ها به او اعتماد دارند باز می کنیم که کسانی که نمی تونند بیان به این حساب واریز کنن و وبلاگ همدلی هم فکر خیلی خیلی خوبیه .فکر می کنم این کار به مدت چند هفته طول بکشه و مجبور شیم چند هفته تلاش کنیم .در طی این مدت یک تیم معتبر مشغول پیدا کردن جراح پلاستیک می شیم که باهامون راه بیاد در آخر هم هماهنگی های لازم رو انجام می دیم پیشنهاد می کنم از خانوادهاتون هم کمک بگیرید چون هیچ کس به اندازه ی اون ها قابل اعتماد نیست.

مرجان شهریارپور IT سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 09:22

از همین جمعه شروع می کنیم .دوستان نظرتون چیست؟

حمیده احمدی سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 20:25

سلام
واقعا جا داره ازحمات آقای رشیدی تشکر کنم .
به نظر من قبل از این که هر کاری را انجام بدیم باید یه گروه مشخص و متعهد تشکیل بدیم که دقیقا بدانیم چه کاره ایم و چه کاری از دستمون بر می آید؟ در این صورت همکاری ها منسجم تر می شه و ما هم می توانیم برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.
بعد از اینکه گروه تشکیل شد طی یک جلسه وظایف هر کسی را مشخص کنیم و برای کمک اقدام کنیم. من تا به حال روی این موضوع فکر کردم و لیستی هم از کارهایی که به نظر من باید انجام بشه گردآوری کردم ژس لطفا کسانی هم که تمایل به انجام کار جدی در قالب گروه را دارند اسامی خود را به همراه شماره تلفن یا آدرس ایمیل برای تماس اعلام کنند تا ترتیب اولین جلسه ی گروه همدلی را بدهیم.
از دوستان عزیز شهرستانی هم که تمایل به همکاری دارند ولی نمی توانند در جلسات شرکت کنند تقاضا می شود که به ما یک روشی برای برقراری ارتباط اعلام کنند تا با آن ها تماس بگیریم و هماهنگی های لازم با آن ها را هم بکنیم.
منتظر یاری گرمتان هستیم.

ممنونم از لطف شما. امروز برای بررسی وضعیت به استانداری و کمیته امداد استان فارس رفتم. نتیجه را هم در یک پست در همکلاسی گذاشتم.


با نهایت احترام و تشکر از همه ی دوستان دلسوز

http://kntu.blogsky.com/1387/07/30/post-6250/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد