KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آموزش چگونگی استفاده از کلاس های آنلاین در ویندوز ویستا

به نام خدا 

    یکی از همکلاسی ها میخواد در مورد چگونگی استفاده از کلاس های آنلاین در ویندوز ویستا، مطالبی رو آموزش بده، چون تهیه ی فایل آموزشی به خصوص فایل تصویری وقت گیره، می خواد بدونه که چند نفر مایلند از طریق ویندوز ویستا در کلاس های آنلاین شرکت کنند! 

چنانچه تعدادشان بیش از 25 نفر باشد، این فایل آموزشی را تهیه خواهد نمود!



نظرات 9 + ارسال نظر
مهرداد باقری دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 21:44

یه سر اینجا بزن حمید جان
http://kntu.blogsky.com/1387/07/24/post-6173/

ممنونم!
قبلا این متن رو مطالعه کردم، این نظر سنجی رو برای خودم انجام ندادم و البته از ویستا هم استفاده نمی کنم!

دوستی که می خواد فایل آموزشی رو تهیه کنه هم این متن رو مطالعه کرده و می خواد روش دیگه ای رو پیشنهاد بده!

موفق باشی!

س دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 21:50

یه سرچ میکردی بد نبود الان یه هفته بیشتره که این مطلبو گذاشتم و بهتم گفته بودم

ممنونم، اطلاع دارم از متن!
موفق باشی!

صادق عباسی دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 22:30

حمید جان ممنون خیلی کمک میکنه!

چون اکثر دوستانی که با لپتاپ به کلاس میان ویندوزشون ویستاست!

ممنون

با آرزوی توفیق روزافزون!

گلنوش عامری دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 22:37

سلام
اگه میشه زودتر این کار رو انجام بدین! من خیلی وقته دنبال یه راهیم که بتونم با ویندوز ویستا تو کلاسا شرکت کنم

هادی بدری‌زاده دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 23:29

منم لپتاپم ویستا داره... مشکل داشتم...

م.ر سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 00:07

من که مجبور شدم ویستامو پاک کنم
ولی اگه یاد بگیرم شاید دوباره ریختم

امیر A² سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 08:19

منم میخوام با لپتاپم بیام تو کلاسا (آخه هم ویستا داره، هم کلاس!) چونPCم یوخدچی قدیمیه! ( سی-پی-یوش 850Mhz )


احمدIT سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 08:30

آره
منم هستم.
البته اگه واقعا و بدون دردسر کار کنه.
ممنونم

عباس ال طعمه چهارشنبه 1 آبان 1387 ساعت 09:30

اگه زودتر انجام بدی ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد