KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

شوخی مایکروسافت با طرفداران ایران برخوردار از دانش هسته ای

ظاهرآ مایکروسافت قصد شوخی با افرادی را دارد که به هر نحوی طرفدار دسترسی ایران به دانش و فناوری هسته ای هستند. برای روشن شدن موضوع مراحل زیر را انجام دهید.


ادامه متن در ادامه مطلب

- ابتدا یک فایل Notepad جدید باز کرده و درآن عبارت "iran win via atoms" را بنویسید. (بدون گذاشتن "")

- اکنون این فایل متنی را ذخیره (save) کرده و آنرا ببندید.

- مجددآ این فایل را باز کنید !!!

در این لحظه برای شما یک ضرب المثل به زبان چینی نشان داده می شود.
آنچه که در این رابطه مسلم می باشد آنکه قطعاً چنین امری در گذشته در ویندوز وجود نداشته است یعنی حداقل تا همین اواخر و بالا گرفتن بحث تمایل ایران به برخورداری از تکنولوژی هسته ای. پس چگونه این موضوع به سیستم عامل ویندوز اضافه شده است؟!

پاسخ این سوال آسان است؛ از طریق بروز رسانی های به اصطلاح امنیتی که مایکروسافت بصورت خودکار برای ویندوز انجام می دهد. بدین ترتیب برنامه نویسان مایکروسافت این تغییرات جانبی را در ویندوز بوجود می آورند. به مایکروسافت پیشنهاد می کنیم بجای این شیطنت بازی ها اندکی به فکر امنیت و توسعه محصولات خود باشد.
توجه داشته باشید که اگر از نسخه های جدید استفاده میکنید این کار عملی است . ولی یه امتحان کنید شاید شد)

نظرات 11 + ارسال نظر
احمد IT یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 23:02

واویلااااااااااااااااااااااااااااااا
من که کف و خون قاطی کردم!
حالا این ضرب المثل چینی چیه؟

物湡眠湩瘠慩愠潴獭

Yumiandongji Lianyunzhuta

معنیشو نفهمیدم!

علی رستمی یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 23:44

حامد شاهسوندی دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 00:37

chinese :
物湡眠湩瘠慩愠潴獭

Englsih :
Thing 湡 dormancy 湩 barren 慩 worried
thoughts zhu otter

چندتا از کلمه هاش توی دیکشنری خودشون هم پیدا نمیشه !!!!
من هم با بقیه دوستان موافقم

کاظم دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 07:53

کامپیوتر من کارش درسته از این غلطها نمی کنه

k.o دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 11:51

در حدی نیستی که به مایکروسافت پیشنهاد بدی جوجه

دوست عزیز شما فقط تا جلوی بینی خودتونو می بینی و متوجه نمیشی که دارن همه ی ما رو به سخره میگیرن . فراموش کردن که ما ایرانیان چه کسانی رو بین خودمون ژرورش دادیم.

مرتضی قاسم پور دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 13:57

رویا IT دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 21:15

عجبا!!

خب شاید یکی یه تحقیق مهم بخواد تایپ کنه ببره تحویل بده بد یهو...

!


امیر A² سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 08:47

بابا شماها هم که بوقید!
این مسئله هم خیلی قدیمیه و هم اینکه از یه مسئله ساده تر پیروی میکنه.
من فکر کنم شما قبل از اینکه بیاید رشته کامپیوتر فقط میدونستید که کامپیوتر خوردنی یا پوشیدنی نیست!

سیستم این قضیه هم اینه که فرقی نمیکنه شما چه عبارتی رو وارد میکنید فقط کافیه به این ترتیب باشه
5 3 3 4
یعنی اول یه عبارت 4 حرفی به زبان لاتین بنویسید بعد 3 حرفی بعد دوباره 3 حرفی و بعد هم 5 حرفی و باقیه قضایا.

حالا فهمیدی برو واسه بقیه دوستات هم اینو تعریف کن.

احتمالاْ به وجود اومدن چند تا کلمه ای که اگه با یه ترتیب خاص پشت سر هم قرار بگیرن تبدیل به یک ضرب المثل میشه تصادفیه. جالبه D:
به هر حال ممنونم که اطلاعات با ارزشتونو به بهمون دادید جناب امیر .

احمدIT سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 09:00

بعد ار تحقیقاتی که من در باره این مطلب کردم متوجه شدم که این قضیه چیزی فرا تر از یک باگ نیست.
این مشکل برای کلماتی چون :

؛bush hid the facts؛

؛this app can break ؛

یا
؛aaaa bbb ccc ddddd؛

هم به وجود اومده .

یه چیزایی هم درباره ی این قضیه تو این لینکها میتونید بخونید.

http://www.lazydesis.com/chai-time/18150-bug-notepad.html

http://apipes.blogspot.com/2006/06/this-api-can-break.html

مدرس سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 16:53

ویستا که نیست این جوری.
من با tell you the truth هم تست کردم، همینو داد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد