KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سامانه‌ شبیه‌سازی جنگهای ناهمتراز در ارتش به بهره‌برداری رسید...

سامانه‌ شبیه‌سازی جنگهای ناهمتراز در ارتش به بهره‌برداری رسید جانشین فرمانده کل ارتش یادآور شد:‌ این سامانه به دست کارشناسان جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش و با همکاری دانشگاه‌های صنعتی شریف و صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، پس از طی مراحل آزمایشی و تکمیل قسمت‌های لازم به بهره‌برداری کامل رسید. 

 

سامانه‌ شبیه‌سازی جنگهای ناهمتراز در ارتش به بهره‌برداری رسید  

 

خبرگزاری فارس: سامانه‌ شبیه‌سازی جنگ برای نبردهای ناهمتراز با حضور جانشین فرمانده کل ارتش به بهره‌برداری کامل رسید. 
  
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سیدعبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش و هیئت همراه نظامی ‌که به منظور ارزیابی میزان آمادگی رزمی‌ یگان‌های ارتش به منطقه جنوب سفر کرده‌اند، امروز دوشنبه با حضور در محل آموزشی ناوگان منطقه یکم دریایی ارتش در بندرعباس از سامانه‌ شبیه‌سازی جنگ برای نبردهای ناهمتراز که با استفاده از اطلاعات طراحی شده است،‌ رونمایی کردند و این سامانه به بهره‌برداری کامل رسید.  


موسوی با بیان اینکه در حال حاضر سناریوهای بازی جنگ در این شبیه‌ساز با آخرین اطلاعات به روز از تهدیدات موجود و توانایی‌های دشمن طراحی شده است، گفت: این شبیه‌ساز قادر است پس از جمع‌آوری اطلاعات دریافت‌های اطلاعاتی خود را با استفاده از آخرین برآوردهای وضعیت توانایی و نقاط ضعف موجود به سناریوهای عملیاتی تبدیل کرده و در کلاس‌های آموزشی سه‌جانبه مورد استفاده فرماندهان قرار گیرد.
وی افزود:‌ در این کلاس‌ها بخشی به عنوان دشمن فرضی و بخشی به عنوان نیروهای خودی تبادل اطلاعات می‌نماید که در نهایت در مرحله‌ سوم کارشناسان و استادان بر کار دو گروه نظارت و هدایت‌های لازم را به عمل می‌آورند.  


جانشین فرمانده کل ارتش یادآور شد:‌ این سامانه به دست کارشناسان جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش و با همکاری دانشگاه‌های صنعتی شریف و صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، پس از طی مراحل آزمایشی و تکمیل قسمت‌های لازم به بهره‌برداری کامل رسید. 
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
رامین ف یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 18:43

پس یه خود کف آیی رسیدیم

سروش فرنودی یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 18:47

به پژوهشگران و محققان دانشگاهمان تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد