KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

معادل سازی واحدهای دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم

 معادل سازی واحدهای دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم  

 

    بر اساس مصوبه شورای آموزشی مرکز آموزشهای الکترونیکی مورخ 5-5-87 در صورتی که دانشجویی واحدهایی را در دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم گذرانده باشد و تقاضای معادل سازی نماید قابل بررسی در شورای آموزشی و اعمال نظر شورا می باشد.  

 سایت ۲۰۹

نظرات 7 + ارسال نظر
م . ر یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 09:49

این یعنی چی اونوقت ؟!! یعنی اگه بخوایم انصراف بدیم واحدامون توی یه دانشگاه دیگه قابل قبوله ؟ شرایطش چیه ؟!

شبنم کامپیوتر درست گفتن!

تصمیم اینکه در صورت انصراف، واحد های ما رو در دانشگاههای دیگه بپذیرند یا خیر، ارتباطی با مسئولین دانشگاه ما ندارد، بلکه مسئولین دانشگاه مورد نظر باید تصمیم بگیرند، تا آنجایی که بنده اطلاع دارم، واحد های پاس شده در دانشگاه خواجه نصیر را در دانشگاههای دیگر می پذیرند!

شبنم کامپیوتر یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 11:16

سلام!
من فکر می کنم شما برعکس متوجه شدید(با م.ر هستم)فکر کنم این متن یعنی اینکه اگر تو یه دانشگاه دیگه واحدیو گذرندیم میتونیم اینجا معادل سازیش کنیم.ولی نمی دونم واسه ما چه سودی داره

برای من و شما سودی نداره ولی دانشجویانی رو میشناسم که قبل از ورود به دانشکده ی الکترونیکی، از دانشگاه دیگری مدرک اخذ کرده اند، اما مجبور بودند باز هم دروسی مانند ریاضی و فیزیک یک و ... دوباره پاس نمایند!

در دوباره پاس کردن دورس پاس شده، نکته ای هست، و اون هم اینه که درآمد دانشگاه بالا میره! D:

اون چیزی که می تونه برای ما امیدوار کننده باشه اینه که مسئولین در این تصمیم بر خلاف سیاست کلی تاسیس آموزش الکترونیکی، یعنی "کسب درآمد از طریق عوام فریبی"، تصمیم گیری کرده اند، چنانچه این نوع تصمیم گیری افزایش پیدا کند، مسائل دیگری نیز حل خواهد شد!

بهارit یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 19:54

من فکر کنم یعنی اگه یکی حد اقل72 واحد گذرونده باشه میتونه مدرک معادلش رو که کاردانی هست رو بگیره

شبنم کامپیوتر یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 20:13

راستی اگه از پیام نور هم باشه قبول می کنن؟

نمی دونم، ولی بعید می دونم!

مرجانIT یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 23:37

اگه بدونین من همون سال اول که دانشجو شدم چقدر دنبالش رفتم.اما خانم زنیر و بخصوص آقای زمانی پاشون رو کردن تو یه کفش که نههههههههههههههههههه نمیشه!!!!حالا نسلای بعد من فیض ببرین تا تصمیمشون عوض نشده!!

مرجان IT یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 23:39

راستی آقای توکلی من خودم کلی درآمد دانشگاه رو بالا رفتم.باید حتما یه تشویقی بگیرم!

مرجان IT یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 23:41

چی نوشتم ...منظورم این بود کلی درامد دانشگاه رو بالا بردم

D: جفتش درسته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد