KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

به داد این فرشتگان مظلوم برسید | واقعا تکان دهنده

مطلبی را در سایتی دیدم که فوق العاده تکان دهنده بود. با این متن..."

من از تمام انسان های آگاه و با شرف ایرانی به ویژه جراحان محترم پلاستیک و سایر آقایان اطباء خواهش می کنم با مساعدت مردم خوب کشور و خییرین محترم برای نجات جان این فرشتگان معصوم قدمی خیر خواهانه برداشته و این عزیزان را به زندگی عادی برگردانند .

ما می توانیم بار دیگر شادی و لبخند را بر چهره غم زده این عزیزان زنده کرده و آرامش را به خانواده آن ها اهداء نماییم ."

این تصاویر مربوط به حادثه ی آتش سوزی مدرسه است. تصاویر بیانگر وضعیت فعلی این عزیزان است.



w5teuhrwm6t5c9g5twwq.jpg

ze5k7yalgnrevnp0tvj5.jpg

nce2gn6gnfgn6k0bwm55.jpg

gzjst6aodgmtz0xat2j9.jpg

n9gy7n7azas9fls8g59b.jpg

vl2y2ycss0k8pdq8ynyq.jpg

ntewahybwsgl3r07orlv.jpg

tfcbzfp1g12mcb6gxyzy.jpg

fb6en6gpuzrdgj677dt8.jpg

xuy6xl911vmdfbqwxxr1.jpg

ml53p1pgcsy0lwxyhzbk.jpg



به نظرات هم نگاهی بیاندازید

منبع: http://www.oldpilot.ir/2008/05/post_241.php#more

نظرات 27 + ارسال نظر
فائزه غلامی جمعه 26 مهر 1387 ساعت 20:53

بنده خداها
واقعا باید برای این فرشته های مظلوم یه کاری بکنن!!
واقعا ناراحت کننده است.

حسنلو/صنایع جمعه 26 مهر 1387 ساعت 20:57 http://torrranj.blogfa.com

che balayee sareshun umade

خودم جمعه 26 مهر 1387 ساعت 21:02

بچه های لبنانی و فلسطینی با سرمایه ی ملت ایران مدرسه های نو ساز داشته باشند و در رفاه باشند همین کافیست ... بجه های ایران بروند به درک ! آنها که حقی ندارند از زندگی در این سرزمین ثروتمند ...

رویاIT جمعه 26 مهر 1387 ساعت 21:04

<بچه های لبنانی و فلسطینی ...>

م.ر جمعه 26 مهر 1387 ساعت 21:27

واقعا دلم ریشششششششششششش شد....ای خداااااااااا

ن جمعه 26 مهر 1387 ساعت 21:31

ما چه طوری میتونیم کمک کنیم؟

نرگس جمعه 26 مهر 1387 ساعت 22:50

دردناکه یک لحظه تمام زندگیتو دگرگون کنه
من یادمه چند وقت پیش تلویزیون یک گزارش نشون داد ولی این طور که معلومه نتیجه ای نداشته

سوسن sanaye جمعه 26 مهر 1387 ساعت 23:24

بمیرم الهیی :(
پس چرا هیچ کاری نمی کنیم ؟

[ بدون نام ] شنبه 27 مهر 1387 ساعت 00:09

از دست ما چه کاری بر میاد؟
میشه یه تصمیم گروهی بگیریم و یه کاری هرچند کوچک انجام دهیم؟ چی کار میشه کرد؟ آیا به کمک های مالی هم نیاز دارند؟
یه کسی به ما بگه وظیفه ی ما چیست؟

م.ر شنبه 27 مهر 1387 ساعت 01:55

شبنم کامپیوتر شنبه 27 مهر 1387 ساعت 08:33

میگم بیایم این عکسارو واسه چند تا از دکتر های جراحی پلاستیک بفرستیم شاید دلشون به رحم اومد اگر نیومد یه کار دیگه کنیم. فقط باید پیگیر باشیم

من شنبه 27 مهر 1387 ساعت 10:30

چیکار کنیم براشون؟؟؟

ف شنبه 27 مهر 1387 ساعت 10:55

واقعا برای این بچه ها ترحم ماها بی فایده است
ما چه کار میتونیم بکنیم فقط یک لحظه هم نمیتونیم خودمون رو جاشون بزاریم

احمدی شنبه 27 مهر 1387 ساعت 16:24

من این عکس ها را برای ۲ تا جراح ژلاستیک میل کردم ولی چشمام آب نمی خوره به خودشون تکانی بدهند ولی فکر می کنم باید یه جوری این ها را به برنامه های تلویزیونی ارسال کنیم یا به وزارت بهداشت .
بالاخره میشه یک کاری کرد به شرط این که بخواهیم و یه تکانی هم به خودمون بدهیم نه این که این جا بنشینیم و فکر کنیم که با ناراحت شدنمان مسئولیت از گردنمون برداشته شد. اگر خدا خواسته که ما این عکس ها را ببینیم حتما می خواد که ما یه کاری براشون بکنیم نه این که بشینیم و نگاه کنیم.
اگه متحد شیم می تونیم حتی شده این عکس ها را برداریم و ببریم وزارت بهداشت باید بکنیم .
تورو خدا یکی لبیک بگه و اون وحدت همیشگیمون را نشون بدیم.
در نگاه همه ی این بچه ها یک التماسی بود که از ما کمک می خواستند وگرنه حاضر نمی شدند جلوی دوربین بایستند.
وظیفه ی ما کمک است

سایت خودم مخاطبینش از قشر فهمیده ای ٬ تحصیل کرده ٬ هستند. من میتونم این مطلب رو اونجا هم منعکس کنم. البته باید قبلش یه همکاری هایی باشه. یعنی یک اقدام درست و اساسی. انعکاس به تنهایی مهم نیست! باید ما نتیجه ی این انعکاس رو با مدیریت درست جمع کنیم و به دستای این عزیزان برسونیم. من میتونم یک سایت برای اطلاع رسانی از وضعیت این فرشته ها ترتیب بدم و به عنوان پایگاهی برای کمک های مردمی ازش استفاده کنیم. فکر میکنم به راحتی بتنونیم نظر مردم رو به سمتش جلب کنیم. اینطوری رسمی تر میشه و عده ی بیشتری کمک خواهند کرد. ما به بزرگترین و ارزانترین رسانه دسترسی داریم! اینترنت! اگر موافقید بگید تا کار رو شروع کنیم.

کیاناز صنایع شنبه 27 مهر 1387 ساعت 17:12

مسافر/ کامپیوتر شنبه 27 مهر 1387 ساعت 20:03

من فکر کنم این مطلب دومین باریه که تو همکلاسی آورده شده ولی همه به جز حس ترحم کاری نکردند . حس ترحم ما به چه درد اینا میخوره ما با کمک هم میتونیم براشون کاری انجام بدیم اگه واقعا هدفمون شعار نیست
ما میتونیم براشون پول جمع کنیم فقط یه کسی به عنوان مسئول لازمه که بتونه با بقیه هماهنگی کنه کسی که همه اونا میشناسن و باهاش همراهی میکنند
از کنار این قضیه راحت رد نشیم حتی برای ۱ لحظه هم کسی از ما نمیتونه خودش رو جای اینا بزاره
تنها کاری از کسی برنمیاد ولی اگه با هم باشیم میتونیم یه کاری کنیم
من از همین جا به عنوان یه همکلاسی از همه شما همکلاسی های خوبم و انجمن هایی که داریم میخوام تا با هم متحد شیم تا بتونیم یه کار اساسی انجام بدیم

کاملا موافقم. اگر پیشنادی دارید بگید.

مرجان شنبه 27 مهر 1387 ساعت 22:01

مسافر/ کامپیوتر یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 10:24

پیشنهادم رو همون بالا گفتم که باید یکی به عنوان مسئول این کار انتخاب بشه البته خودم دوست داشتم این کار رو انجام بدم ولی کسی من رو نمیشناسه که از حرفم حساب ببره و اینکه من شهرستانیم و نمیتونم هماهنگی های لازم رو با بچه ها انجام بدم کسی برای این کار لازمه که مورد شناخت همه باشه و از حرفش حساب ببرن و باهاش همراهی کنند ...
نمیدونم میتونم منظورم رو برسونم یا نه ؟
حرف من اینه که یک شخصی باید در راس کار باشه .
من اینجا از کسایی که بین بچه ها شناخته شده ترند میخوام یکی به عنوان مسئول این کار انتخاب بشه تا اون شخص هماهنگی های لازم رو انجام بده مثلا جمع آوری پول و...

مسافر/ کامپیوتر یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 11:26

آقای رشیدی من بالا دیدم شما گفتین میخواهید سایتی در این ضمینه ترتیب بدید .
این خیلی عالیه منم منظورم همین بود این طوری کار جنبه رسمی به خودش میگیره
من از همین جا حمایت خودم رو از این طرح فوق العاده شما اعلام میکنم و اینکه امیدوارم هر کاری از دستمون بربیاد برای این عزیزان انجام بدیم هر کسی به نوبه خودش و در حد توان خودش.
اجرتون با خدا . من مطمئنم که موفق میشیم واولین قدم مهمه که شما با طراحی این سایت ورمیدارید بقیش خدا کمک میکنه تا به سرانجام مدنظر برسه
با توکل به خدا کار رو شروع میکنیم ....

احمدی یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 15:03

من هم با شما کاملا موافقم و می تونم از طرف خیلی افراد که فکر کنم دستشون خیلی تو کار خیره خیلی از کارها را پیش ببریم به شرط این که دست به کار بشیم و فقط حرف نزنیم.
آقای رشیدی اگه که شما هم موافقید اعلام آمادگی کنید تا من هم شروع کنیم .
قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود.
منتظر تماس شما هستم.

محمد رشیدی یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 18:14 http://www.ksna.ir

دوستان یک نام برای این سایت انتخاب کنبد تا ترتیب طراحیش رو بدم. در ضمن نظراتتان را در مورد ظاهر و امکانات ضروری این سایت اعلام کنید تا به یک نتیجه ی کلی برسیم و با یاری خدا شروع کنیم. واقعا از شما دوستان عزیز سپاس گذارم. جناب احمدیِ عزیز خیلی پیشنهاد خوبی دادید. از همینجا دستای گرم همه شما رو برای همکاری میفشارم. به امید موفقیت و کمک به این عزیزان.
یا علی

منتظر نظراتتان هستم. اگر مایل بودید کنفرانسی رو توی یاهو ترتیب بدیم تا بتونیم بهتر تصمیم بگیریم. آی دی من اینه: mhm_rashidi

حمیده احمدی یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 20:41

راستش نمی دونم چه اسمی انتخاب کنیم به نظر من شما چند تا نام پیشنهاد بدید از بین این ها انتخاب کنیم.درباره ی ظاهرش هم من سررشته ندارم تا نظر بدم باید از افراد صاحب نظر بپرسید ولی من تصمیم دارم از طریق این عکس ها با چند دکتر صحبت کنم تا ببینیم که هزینه معالجه ی این عزیزان در چه حدی در می آید تا با تخمین هزینه ها بتوانیم راحت تر کار کنیم.
به علاوه اگر خدا کمک کنه از طریق یکی از همکارانم با یکی از نماینده های مجلس هم می خواهم صحبت کنم ببینم چه کمکی از طرف اون ها به ما میشه ؟
(بین خودمون بمونه از این مورد آخری چشم آب نمی خوره)
به نظر من باید یه گروه حداقل ۶ نفره تشکیل بشه و وظیفه ی هرکس هم مشخص بشه.
در ضمن من فکر می کنم اگر لازم باشه که این بچه ها برای معالجه به تهران منتقل بشوند بتوانم جایی برای اسکان والدین این عزیران در تهران تدارک ببینم . زیاد بزرگ نیست ولی میشه روش حساب کرد.
مشکل اصلی این است که فکر می کنم هزینه ی درمان این عزیزان خیلی بالاست و حدس من این است که برای هر کدوم از این ها حدود ۷ تا ۸ میلیون تومان باشد که کمی کار را دشوار می کند چون تعدادشان هم زیاد است .
ولی دز هر حال ما تلاشمان را می کنیم چون وظیفه داریم که تلاش کنیم .
خدایا کمکمون کن که تو این دنیا جز تو روی هیچ کس نمی تونیم حساب کنیم.

مسافر/ کامپیوتر یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 21:07

در مورد اسم سایت به نظر من " همدلی" خوب باشه.

حمیده احمدی یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 21:08

من به منبع خبر که خوتون معرفی کرده اید سر زدم و متوجه شدم که شماره حسابی برای کمک به این عزیزان اعلام شده است به نام مهندس پیمان فولادوند ولی ما که نمی دانیم این آقای فولادوند کیست و آیا می توانیم به این حساب اطمینان کنیم یا نه؟
به نظر شما باید چه کار کنیم؟

علی یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 23:19

من نمیدونم چی بگم ولی تو رو خدا کمکشون کنیم یه ذره هم شده با ژول تو جیبیامون ................منم میگم اول ایران بعدلبنان........................

محمد رشیدی دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 12:40 http://www.ksna.ir

ما مجبور نیستیم به آن حساب پولی واریز کنیم. بلکه میتونیم خودمون پس از تشکیل گروه و ساماندهی کارها و طبق گفته ی شما خانم احمدی تشکیل گروه ، وظعیت پول هم مشخص کنیم. من ساکن شیراز هستم و تا محل حادثه ( شهرستان مرودشت - درودزن ) راه زیادی نیست. اگر کارهامون واقعا رسمی بشه و مطمئن بشیم نتیجه خواهیم گرفت من برای تحقیقات بیشتر به اونجا میرم. همدلی دات کام قابل ثبت هست. اگر همه موافقند بگید تا ثبتش کنم.

حمیده احمدی دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 18:48

به نظر من که شما کار ها را شروع کنید و ثبت هم کنید.
به علاوه اگر امکانش هست این ژست را به علاوه ی تصمیاتی که تا الان گرفته شده دوباره در همکلاسی بزنیم تا بچه ها هم در جریان کار ها قرار بگیرند و اگر کسی اعلام آمادگی برای همکاری داره بگه تا همه با هم بتوانیم کاری را از پیش ببریم.
یه دست صدا نداره .
منتظر اعلام دوباره در همکلاسی هستم .
ذاستی فکر کنم اگه از مانون مهدی یاوران جوان هم کمک بخواهیم حتما کمکمان می کنند.
خداوندا خودت کمکمون کن که همین طور که الان تصمیم گرفتیم تا آخر هم همین طور محکم پیش بریم و دلسرد و خسته نشویم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد