KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

شعری در مورد سمیرا !!!

         یواش یواش کم میشه      سمیرا آدم میشه 

               الهی یک روز بشه           دو ساعت طول نکشه 

                     جنون آبی داره      روی پررویی داره 

   وقتی که دست می شوره       آب پیشش کم میاره 

          کم کم بابا قاطی کرد           آب و جیره بندی کرد 

                      پول آب ۸ تومن     یهو شدش هفت تومن  

                        منبع : دفتر شعر یه نفری ...

نظرات 14 + ارسال نظر
صادق عباسی جمعه 26 مهر 1387 ساعت 11:57

میخوای بالای وبلاگ هم بنویسیم:

مهدکودک سمیرا

حسین محمدی نصرابادی جمعه 26 مهر 1387 ساعت 12:20

نکته ی ۱: این شعر برای من نیست چرا که من از نعمت بزرگ داشتن خواهر محروم هستم =((
نکته ی ۲: این شعر یک شعر اجتماعی و شامل نکته های اخلاقی در راستای فرهنگ سازی در جامعه ی کوچک خانواده است
نکته ی ۳: شاعر سوم دبیرستان رشته ی ریاضی داره تحصیل می کنه

نکته ی۴:
جرات داری نظر نغض یا نقض بده یا نده

دختر خوبیه!

نرگس جمعه 26 مهر 1387 ساعت 15:47

سوم دبیرستان یا دبستان؟؟
جدا نعمت بزرگی هستیم بکی بیاد به داداش منم بگه قدر بدونه

۱ جمعه 26 مهر 1387 ساعت 16:56

نرگس خانم لطفا فامیلیتونم بنویسید(بشناسیم)!

۲ جمعه 26 مهر 1387 ساعت 17:17

چرا بشناسین؟می خواین داداشمو توجیه کنید؟

مرجانIT جمعه 26 مهر 1387 ساعت 20:33

واقعا معلومه استعداد این جوان در حال شکوفایی هست.شعر از آهنگی بس زیبا برخورداره.فکر کنم تو مایه اصفهان بوده یا شایدم شور یا بینمک
راستی من یه نتیجه اخلاقی اجتماعی سیاسی اقتصادی گرفتم
در مصرف آب صرفه جویی کنیم وگرنه بابا برقی میاد گاز رو قطع میکنه

الهه-computer جمعه 26 مهر 1387 ساعت 21:34

به به, به به!!!!!

مهسا IT جمعه 26 مهر 1387 ساعت 23:06

خب فقط نرگس توکلی اینجا نظر میده فکر می کنم !

فرشته شنبه 27 مهر 1387 ساعت 15:30 http://it3000.blogfa.com

موفق باشید.

بسمه تعالی

1- چی یواش یواش کم می شه ؟
2-حصول انسانیت در مدت زمان پیوسته پگونه امکان پذیر است ؟
3-چگونه یک روز طول نکشه رو مساوی دو ساعت طول نکشه در نظر گرفتین ؟
4-این جنون آبی چه مرضیه (خجالت نکش هر چی بر وزن گاوی بیار :خالی ؛ماهی؛سالی و...)
5-این کم آوردن آب چه جوریه ؟
6-بابا از کجا وارد ماجرا می شه ؟
7-بابایی چه طوری آب رو جیره بندی می کنه ؟(اگه قطع کنه خودش چی می خوره و ایضا سایر افراد خانواده؟)
8-آخه این چه واحد پولیه که به تومن خالیه ؛ اصلا اون هیچ همیشه پول آب این سمیرا اینا رُند می آد یعنی جزو اعداد طبیعی می آد ؟)
9- این نتیجه چی می شه ؟
10-اصلا اگه بخواییم اسم واسه شعر بزاریم غیر از شعری در مورد سمیرا ؛ چی می شه گذاشت از زمین و زمان توش هست ؟
11- تازه وارد مسائل ادبی و قافیه نشدم !
www.irtaha.blogfa.com

سلام :دی
شانس آوردیم که شما کوتاه اومدید مرگرنه واویلا D:

فاطی (تجربی) یکشنبه 20 بهمن 1387 ساعت 22:01

میشه تحملش کرد

D:
لطف دارید.
این متن برای خیلی وقت پیش بود ، یادآوری خاطرات شد D:

سمیرا جون چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 11:55

هی وای من اسم من سمیراست چرااسم خودتو ننوشتی؟

Farzad یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت 22:59

آنقدر طوفانیم‌که باد راهم میکنم ...درهوای یاد تو من یاد راهم میکنم ... در کلاس در گر استاد می‌گوید سخن... با همه شاگردام استاد راهم میکنم
هی نخند..توراه..........البته منظورم نصیحت بود....نصیحت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد