KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

حمله!

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید...  

 

 

ادامه مطلب ...

نظرات 22 + ارسال نظر

SS-:

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 22:42

بابا هکر

‌‌‌‌‌‌‌‌‌(-B

رامین ف پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 22:55

؟؟

(-B
D:

فائزه غلامی پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 23:06

ایول!!
بالاخره هکلاسی رو هک کردی.
تا حالا چند بار تهدید کرده بودی ولی جدی جدی این دفعه هکش کردی.
منم خواستم هکش کنمولی گفتم به بقیه فرصت بدم برن هک کنن،یاد بگیرن!!

ایول!!
آره دیگه! بالاخره باید هکش می کردم!
اگه درست شد دفه ی دیگه باهم خفن تر هکش می کنیم!
البته اگه درست شد! اگه!! "-:

حسین محمدی نصرابادی پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 23:14

جدا تبریک میگم
از صمیم قلب
منتظر یه روزی هستم که به عنوان یه خلاف کار بزرگ اینترنتی در تعقیب شما باشم
یعنی میشم از اون پلیس خفن های اینترنتی و شما هم از اون هکر خفن هایی که همش تحت تعقیب هستند

مرسی!! (-B
من هم منتظر ام!! (-B
به امید روز های خفنی که تحت تعقیب باشم!! (-B
(-B !!

سوسن sanaye پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 23:17

همیشه گفته بودم این رویا یه استعدادی داره ااا
خوب کردی عزیزم

داری خجالتم می دی!! (-B

رویا IT پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 23:50

کدوم هکر رو دیده بودین که برای هک کردن همکلاسی
اینقدر تشویقش کنن؟!!


!!

من که ندیده بودم!! (-B

بهمن پاکروان جمعه 26 مهر 1387 ساعت 00:01 http://kahkeshan-elearning.ir

واقعاْ تبریک می گم
شما از همینجا به طور افتخاری دعوت به همکاری با گروه آشیانه شدید!!!
موفق باشید

چیییییی؟!! من؟؟؟!!! مرسی!!!
آشیانه؟!! هوراااااااااااااا!!! (-B

حالا چی هست؟! |:

D: (:

بهمن پاکروان جمعه 26 مهر 1387 ساعت 00:15 http://kahkeshan-elearning.ir

بله شما
آشیانه دیگه !!!
بزرگترین گروه هک!!!
همون که قوقا کرده بود دیگه!!!

بزرگترین؟؟!! O-:
من با کمال میل قبول...

منظورم این بود که حالا ببینم چی می شه! (-B

D: (:

pöuya ziäie جمعه 26 مهر 1387 ساعت 00:22

این همکلاسی هم شده بود عین ۳۶۰ که پدر من رو در آورده... هر سری که می شینم پشت کامپیوتر باید یه سری هم به همکلاسی بزنم!
دستت درد نکنه که هک کردی... خلاص شدیم رفت!!!

درد همه بود !!
راحت شدیم به خدا!! D:

پاکروان جمعه 26 مهر 1387 ساعت 00:27

اصلاْ نمی گذارن انتخاب کنید !!! باید عضو بشید هیچ راهی نداره!
چت روم آنلاین همکلاسی هم افتتاح شد!!!

ای بابا! |:
باشه چیکار کنم دیگه؟! قبول می کنم!! D:D:

یعنی اونم باید هک کنم؟ بگذارید اول جوهر این هکم خشک شه ... D:

فهیمه جمعه 26 مهر 1387 ساعت 00:40

ایول داره

مرسی!! D:D:

نرگس جمعه 26 مهر 1387 ساعت 00:46

آرزو بر جوانان عیب نیست عزیزم ولی بامزه بود

ممنون از دلداری! |:

D:

جویا یزدانی جمعه 26 مهر 1387 ساعت 01:40 http://toooska.blogfa.com

ممنون ازتون که همکلاسی رو هک کردین....ای کاش حمید رو هک میکردین از بالای همکلاسی آویزون میکردین به عنوان بنر تبلیغاتی همکلاسی

فعلا که به جرم هک فراری ام! SS-:

Masii جمعه 26 مهر 1387 ساعت 11:38

بابا تو دیگه کی هستییی ، دست هکرارو بستییی

ایول مرسی مصی!! D:
(-B

مهندس سلمان جمعه 26 مهر 1387 ساعت 12:08

می گن شما قبلا از حمید پول خواسته بودین تا سایتش رو هک نکنید .صحت داره؟؟

بله همینطوره! (-B
یه مقداری از مبلغ درخواستی رو داد البته!
ولی خب ۲ میلیونش کم بود!
D:

[ بدون نام ] جمعه 26 مهر 1387 ساعت 12:25


کارت درسته!

(-B

فاطمه نوبخت جمعه 26 مهر 1387 ساعت 13:05

ایول تو باعث افتخار مایی

P:D:

مجتبی معصوم پور جمعه 26 مهر 1387 ساعت 16:51

ای ول به منم از این روشا یاد بده تا مجبور نشم ۲ ساعت با اون زبون تخیلی اکسپلویت بنویسم و به قول شما دهنم آسفالت بشه

آموزش میگذارم حتما!
آسفالت! D:

د جمعه 26 مهر 1387 ساعت 19:52

بابا خیلی هکریا میگم توهم زیاد خوب نیست بیا بیرون بده زشته!!!!!!

ممنون تعداد نظراتم به ۲۰ رسید!! (-B

سروش فرنودی شنبه 27 مهر 1387 ساعت 10:17

اخی.... خیالم راحت شد دیگه از این به بعد به زندگیم میرسم ،مجبور نیستم هر روز بیام تو این همکلاسیدستتون درد نکنه موفق باشید

م شنبه 27 مهر 1387 ساعت 14:36

اگه ترشی نخوری حتما یه چیزی می شی
ما مجازی ها همیشه نو اور و مبتکر بودیم این از خواص رشتمون به شمار می اید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد