KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

برای دوستانی که اطلاع ندارن!

کلاس های برگزار شده در ترم جدید، در سایت

 

 محتوا قرار داده شد!!

 

 

http://217.146.209.209

نظرات 3 + ارسال نظر

دستشون درد نکنه!
صبح که دیدم خوشحال شدم!
البته نتونستم دانلود کنم!

ممنون که اطلاع دادید!

منم وقتی زدم برای دانلود شدن ارر داد ولی بعد از چند بار تکرار، درست شد!!
حجمش ولی زیاده بهتر بود تخته و صدا رو جدا جدا قرار می دادن!
من دانلود کردم جلسه ی اول معادلات رو،خوشبختانه درست بود فایل دانلود شده اش.

ممنون، دوباره امتحان می کنم!

رویا IT پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 22:33

!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد