KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تقاضای لغو عضویت

 

 

مدیر محترم وبلاگ همکلاسی  

 

جناب آقای توکلی تقاضای لغو عضویت از وبلاگ همکلاسی را دارم .

نظرات 28 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 10:13 http://www.mi118.com/Register.aspx?Ref=78910

همه منتظر حضور شما هستند

محمد ر پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 10:21

شما که میخوایین لغو عضویت کنین چرا میگین؟؟؟ برین همون قسمتی که توی وبلاگ برای حذف شدن شما قرار داره. مگه اینکه منظوری داشته باشین از این کار

سعید اسماعیلی فرد پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 11:18 http://1892.ir

م.ر راست میگه !!!
این چه حرکتیه؟؟؟ الان میخوای ما تمنا کنیم این کارو نکنی؟؟؟ بس کنید . یه کم بزرگ شو. رفیقمی ولی از این حرکتات بدم میاد از nrp شروع کردی الانم اینجا

سعید اسماعیلی فرد پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 11:22

jouya yazdani پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 11:42 http://toooska.blogfa.com

elyar jan...pesare khob age mikhay laghve ozviyat koni be hamid begoo...in karha bishtar be riya mizane....to shayad manzori nadshte bashi vali digaran az in karet bad bardasht mikonan

IP: 78.38.81.201

ایتی پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 11:43

یعنی اینکه حمید توکلی میخواد انصراف بده
من دانشجوی ترم اول هستم وتوی این بیست روز انقدر توی همه جا اسم حمید توکلی رو دیدم که میگم اصلا اموزش مجازی دانشگاه رو بدن به اون به جای این مسئولها......

حمید توکلی، IT پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 11:57 http://Kntu.BlogSky.Com

الیار جان، اطاعت امر کردم!

اگه این درخواست یه جور انتقاد هست، بهتر بود که همزمان با درخواست، نقد خودتو هم می نوشتی تا دوستان بدونن به چی انتقاد داری!

در هر صورت، از اینکه مدتی در خدمتت بودم، خوشحالم!

هر جا هستی، موفق و موید باشی!

زندگی عرصه ی یکتای هنرمنـــدی ماست!
هرکسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود!
صــــــحنه پــــــــــــــیوسته به جاســـــــت!
خـــــــــرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد!

یاسمن-صنایع پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 12:16

شاید خواستن کارشون یه حالت رسمی داشته باشه و فردا نگن حمید توکلی عضویتشو لغو کرد بگن خودش خواست

com پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 12:38

eyval aslan chera ozv shodi ke enseraf bedi , alan mibini ke eshtebah kardi ,vali har mogheh mahi o az ab begiri tazas , moafagh bashi elyar jan

م.ص پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 13:21

خیلی کار خوبی کردی منم چند ماه پیش لغو عضویت دادم اینجا جای ادمای درست حسابی نیست جای یه سری ول معطله

مهسا ۸۶IT پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 13:41

جناب م.ص اگر به حرفتون ایمان دارین پس اسمتون رو کامل بگید اگر ندارید پس نظر ندید لطفا در ضمن تو این وبلاگ پستهای مفید زیاد هست یکیش جزوه های درسی که میذارن برای دانلود پس لطفا توهین نکنید.

(: پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 14:09

مهسا آی تی
بذار اینم دلش خوش باشه که یه چیز گفته , با اینکه منم از همکلاسی خوشم نمیاد ولی بدمم نمیاد در ضمن شما (م.ص) وقت کردی باسه خودت اسفند دود کن

ول معطل! پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 14:19

جناب م.ص پسر شجاع
شما ظاهرا خیلی بیکار هستید که به سایتی سر میزنید که ازش خوشتون نمیاد
من سایت های زیادی رو دوست دارم که وقت نمی کنم ببینم ولی شما همیشه تو سایت هایی که ازش خوشتون نمیاد هم ول معطلید
به قول نفر قبلی یه اسفند واسه خودت دود کن آقای درست حسابی

حمیده احمدی پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 15:00

آقای عاصمی زاده ما از حضور شما بسیار لذت میبردیم و همیشه منتظر متن های شما بودیم و هستیم .
من واقعا نمی دانم که چرا می خواهید لغو عضویت کنید ؟
اگه میشه لطف کنید و به ما افتخار دهید که در خدمتتون باشیم و همچنان از شما استفاده کنیم

فریناز پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 16:52

من بچتم بدو نی نیتو بغل کن******نه هیچ مشکلی نداری گلم فقط بینیتو عمل کن

م.ص پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 18:43

اینجا جای یه سری مشروطی ول معطله + مخفف اسممو نوشتم چون دوستانم منو میشناسن

kk پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 19:08

م.ص ول معطل رو خوب اومدی

پارادایم-86 پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 22:28

من تا الان نه نظری دادم و نه دوست دارم که تو اینطور بحث ها شرکت کنم اما دوست دارم بچه ها باهم باشید نگاه کنید من از جانب دید افرادی صحبت می کنم که می گن کاره آقا الیار اشتباه بوده . چون نمی دونم اظهار نظر نمی کنم . پس اگه ما پشت هم باشیم و اگه کسی بر فرض اشتباهی هم می کنه سکوت بهترین راه حل است . با این کار شخصیت خودمون رو حفظ می کنیم. شاید آقا الیار دلیلی داشته شایدم اصلا قصدی نداشته اما بهترین راه حل اینه که فقط سکوت کنیم. و بگذاریم تا خود مدیریت محترم پیگیری قضایا را انجام بدن. نظر من بود به دل نگیرین .
فقط دست به دست هم به سوی فردایی بهتر .

مهندس سلمان پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 22:49

آقا یا خانم (م.ص) اول متوجه بشو که کی اینجاست بعد دهانت رو باز کن و حرف بزن. کی مشروطیه؟؟ کی معطله؟؟ من که مشروط نشدم اما ترجیه میدم که بشم اما مثل شما اینقدر بی شعور نباشم که به یک کار گروهی توهین کنم. اگر جرات داشتی اسمت رو می نوشتی . وجود آدمی ابله مثل تو .ماییه ننگ دانشگاه .

پویا ضیایی کندری پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 23:06

حالا مهندس تو خودت رو کنترل کن! اینا ارزش ندارن بابا!!
اوووویی... یقه منو ول کن.... اااااایییی... با کی بودی فحشتو؟؟
آآآآآآآیییی‌مرتیکه ..... حاجی در رو!!! مامورا ریختن....

الیار عاصمی زاده پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 23:27

با سلام خدمت دوستان عزیز

نظرات شما دوستان را مطالعه کردم از سعید عزیز متشکرم بابت راهنمایی های بزرگوارنه اش که همیشه از جهت کمک و یاری بوده

دوستان بابت نا آشنایی من بابت چگونگی لغو عضویت از شما عذر خواهی می کنم

همکلاسی محیطی پاک و صمیمی است با تلاش حمید عزیز و دیگر دوستان به یکی از پربازدیدترین وبلاگ های موجود تبدیل شده

همکلاسی مکانی است که همیشه به بودنش افتخار می کنم اما کناره گیری من از این محیط زیبا دلایلی است که بیانش در حال حاضر امکان پذیر نیست اما امیدوارم این وبلاگ زیبا همیشه طراوت خود را حفظ کند

برای همه دوستان و همکلاسی های بزرگوارم آرزوی موفقیت می کنم و از هیچ تلاشی برای کمک به همکلاسی ها دریغ نخواهم کرد البته اگر حضور بنده حقیر غیر رسمی نباشد !

پویا جمعه 26 مهر 1387 ساعت 00:30

م .ص ؟؟ مراد صمدی؟
م . ص ؟؟ مش عبدالجبار صابونی؟
م. ص؟؟ ملنگ صورتی؟
م .ص؟؟ مرغ صحر؟!!
م. ص؟؟ مار صحرا؟
کدومش؟!

مصطفی کاظمی-نرم افزار جمعه 26 مهر 1387 ساعت 01:09

سلام
خیلی هاتون بدون توجه به کارهای که آقای عاصمی زاده براتون (نه شخص شما- همه دانشجویان الکترونیکی) انجام داده نظر دادین.
جا داشت کارهای ایشون رو یه نظر در ذهتون مرور می دادین.

حمید نوشت:
زندگی عرصه ی یکتای هنرمنـــدی ماست!
هرکسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود!
صــــــحنه پــــــــــــــیوسته به جاســـــــت!
خـــــــــرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد!

مسلما نغمه کارهایی که الیار انجام داده، در ذهن و خاطر ما باقی خواهد ماند.

همکلاسی هم عرصه یکتای هنرمندی الیار و صد البته سایر دوستان بوده و هست.

بنده از دلیل درخواست انصراف ایشون بی اطلاع ولی با توجه به شخصیت والایی که از ایشون سراغ دارم، مطمئن باشید دلیل انصراف او به حد کافی محکم و قانع کننده خواهد بود.

صحنه پیوسته بجاست! ولی تو همین صحنه ها خیلی وقت ها از هدف و ارزش هامون دور شدیم!!

بعضی وقت ها راه رو عوضی می ریم ولی گاهی عوضی راه می ریم!!!

بهر حال برای ایشون آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

یک آدم نترس جمعه 26 مهر 1387 ساعت 01:46

کار تبلیغاتی خوبی الیار ....از جایی که خودت خرابش کردی انصراف دادی با یک حالت مظلوم نمایی...خوشحال میشیم دلیل انصرافت رو بدونیم

IP: 78.38.81.201

معرفی می کنم یک آدم نترس که حتی اسم خودش را هم فراموش کرده بنویسه

ممنون جویا یزدانی عزیز

[ بدون نام ] جمعه 26 مهر 1387 ساعت 12:32

خوب خیلی ها همین جوری درخواست لغو عضویت دادن!

از آقای عاصمی زاده به خاطر متن های خوبشون تو این مدت تشکر میکنم.

احمد انصاریIT جمعه 26 مهر 1387 ساعت 16:07

قضیه چیه؟
همه خوبا رفتند که.

عباس آل طعمه جمعه 26 مهر 1387 ساعت 19:49

باز هم مثل همیشه

قق پنج‌شنبه 2 آبان 1387 ساعت 21:25

خدا حافظ همن حالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد