KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آزمون تستی HTML - پاسخ به بیست سوال به صورت آنلاین!

 

 

به نام خدا 

این امتحان شامل ۲۰ سوال تستیه، بدون نمره منفی، هر تست 5 امتیاز!

با توجه به اینکه آموزش مقدماتی بوده، در مورد 5 سوال، یا آموزشی ارائه نشده و یا اینکه آموزش ارائه شده، کامل نبوده!

 

- بنابراین کسب 75 امتیاز برابر با کسب نمره ی بیسته! 

- کسی که خیلی خوب به درسا مسلط باشه 85 امتیاز هم میتونه بگیره! 

- نمره ی زیر 15 قابل قبول نیست! 

- اونایی که تو آزمون عملی شرکت کردن،قبلا تواناییشونو در HTML نشون دادن!

  

۲۰ = ۷۵ 

 

۱۹ = ۷۰ 

 

۱۸ = ۶۵ 

 

۱۷ = ۶۰ 

 

۱۶ = ۵۵ 

 

۱۵ = ۵۰

 

<شروع آزمون>  

   

 

نظرات 7 + ارسال نظر
حمید توکلی، IT پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 00:10 http://Kntu.BlogSky.Com

من بالای بیست شدم!

سمانه یوسفی پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 01:50

The page cannot be displayed

دوباره امتحان کنید! D:

زهرا پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 07:49

اصلا این html چیه؟ هی اینجا دربارش مینویسین؟جزو درساست؟ مال کدوم رشته؟
یه کم توضیح بدین ماهم بدونیم....

برای دانشجوهای رشته ی IT یاد گرفتن دو مهارت از علم کامپیوتر خیلی مهمه!

1- شبکه 2 - برنامه نویسی تحت وب

HTML قدم اول برای یادگیری برنامه نویسی تحت وب هستش، زبان مهمیه که در ساخت همه ی صفحات وب به کار میره!
به عبارتی زیربنای صفحات وب هستش!

جز دروس دانشگاهی نیست اما یاد گرفتنش تسلط فرد رو در دنیای اینترنت بالا میبره، برای همین بد نیست که دانشجویانی که با دنیای اینترنت خیلی سر و کار دارن، این زبان رو یاد بگیرن!

کیاناز صنایع رشته کامپیوتر پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 09:29

سلام
آزمون جالبی بود من چندبار اومدم امتحان بدم ADSL ام قطع شد ولی بدون اینکه آموزشو بخونم 75 را گرفتم

سلام!
آفریـــــــــــــن!

رویا IT پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 12:13

۷۰!
البته حواس پرتی زیاد داشتم!
وگر نه بلد بودم!!

ایول باحال بود!
مرسی استاد!!


آفریـــــــــــــن!

من استاد نیستم! D:

فائزه غلامی پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 12:18

۷۰ شدم.
منم مثله رویا بلد بودم،حواس پرتی بود!!

جالب بود،ممنونم.

آفریـــــــــــــن! D:

فرخ شنبه 27 مهر 1387 ساعت 12:38

۸۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد