KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اجرای کلاس آنلاین تحت ویستا

سلام دوستان فکر کنم اولین مطلب بی حاشیه ایه که میزارم تو همکلاسی. 

بعد از ۱ ترم کلنجار رفتن با کمک چند تا از دوستامون تونستیم یه کاری بکنیم که تو ویستا هم از کلاس استفاده کنیم و اینجا با تکنولوژی بریم جلو. خود برنامه نویس محترم گفت نمیشه با ویستا ولی من احتمال میدم اصلا نمیدونه چی هست ویستا 

 

به آدرسی که برنامه کلاس رو توش دانلود کردین برین  مثلا C:\Program Files\Soroush Data\Soroush Live (Silck) و روی آیکون راست کلیک کنید و ازش properties بگیرید 

  

 

تو پنجره جدید از تب compatibility اولین و آخرین چک باکس رو تیک بزنید . 

 

  

 

 

apply کنید و در آخر OK. الان میتونید از کلاساتون استفاده کنید. 

 

 

 

در آخر از دوستای خوبم فرزان بالکانی که طرح virtual PC رو با هم امتحان کردیم ولی اون کمی دردسر داره. فرزان تخشا که یه روش دیگه معرفی کرد ولی اونم کمی مشکل داشت و واسه من جواب نداد و از مهرداد باقری که این راه رو پیدا کرد تشکر میکنم و من فقط مسئولیت امتحان کردن و نگارش این راه آخرو بر عهده گرفتم امیدوارم که مشکلتون حل شده باشه. 

اگه مشکلی بود با من در تماس باشید. 

saied_godfather2@yahoo.com

نظرات 12 + ارسال نظر
مرتضی قاسم پور چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 13:04

عالی بود دست همتون درد نکنه

خواهش میشود

تارا چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 13:39

چه عالی.چطوری میشه؟ من ویندوزم ویستاست

توضیح کافی نبود؟؟؟؟ :-؟

هادی بدری‌زاده چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 13:40

آقا دستتون درد نکنه. خیلی عالی بود.
نمی‌دونم بدونین یا نه اما نرم‌افزار فارسی ساز کیبورد که نیم فاصله‌ها را هم درست می‌کنه نسخه تحت ویستاش دقیقاً به همین روش کار می‌کنه... اسمش Tray Layout هستش..

بازم ممنون

عباس آل طعمه چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 18:48

خیلی خوب بود
خیلی دمت گرم

حمید توکلی، IT چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 20:12 http://Kntu.BlogSky.Com

ممنونم از همتون!

نازنین/کامپوتر چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 20:21

ممنونم ...

امید فرقدان چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 21:17

از اول هم مشکلی نبود

IT چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 21:18

خیلی خوبه ولی من وقتی روی فایل دانلود شدم راست کلیک کردم اون تبی که شما گفتید ظاهر نشد

فایلی که دانلود میکنی رو نصب کن بعد روش کلیک کن. خط اولش نوشته

م.رIT پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 00:36

پارسال کلی زدم تا تهران تونستن ویستام پاک کنند اکس پی بگذارند واسه کلاسا
حیف شد
اما دستتون درد نکنه خیلی عالی بود
شاید ۲باره vistaنصب کردم

سمانه قاسمی/صنایع جمعه 26 مهر 1387 ساعت 12:44

خیلی ممنون.واقعا دستتون درد نکنه

امیر A² یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 09:16

سعید خان من یه مشکلی با این نرم افزار کلاس آنلاین پیدا کردم:
1. وقتی که مستقیما بازش میکنم این پیام خطا رو میده
http://i36.tinypic.com/28ryteq.jpg

2. وقتی هم که تو سایت کلاس آنلاین میرم باز نمیشه و اون لینکی رو که توی همکلاسی گذاشته شده بود برای تست اجرای صحیح این نرم افزار کلیک میکنم بازم اجرا نمیشه!

Please help me

MoHaMmAd سه‌شنبه 14 مهر 1388 ساعت 01:17

سایت اجرا نمیشه !

چیکار کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد