KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

از مزید شلوار کوتاه پوشان

روزی جمعی از مریدان شیخ نزد شیخ آمده اند و گفته اند:یا شیخ مدتی است که در شهر شلوار کوتاه رایج گردیده و دختران بسیاری این البسه را بر تن می کنند. 

در مذمت شلوار کوتاه چیزی بگو تا دختران از پوشیدنش صرف نظر نمایند. 

شیخ نا خروشید و گفت:خاموش!!!!! که شلوار کوتاه را فایده بسیار است و من در مذمتش هیچ نگویم. 

گفتند: یا شیخ فایده اش چیست؟ 

شیخ ما گفت:چون دختران شلوار کوتاه پوشند پسرها سر به زیر گردند و پایین را بنگرند. 

چون پایین را بنگرند هم از گزند تیر شیطان در امانند و هم از شر چاله های خیابان. 

علما فرموده اند: 

الا دختر که شلوارت بلند است بیا از کوچه ما هم گذر کن 

                                           برای حفظ من از شر شیطان کمی شلوار خود کوتاه تر کن         

نظرات 8 + ارسال نظر
حمید توکلی، IT چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 00:38 http://Kntu.BlogSky.Com

من همیشه سر به هوام!
نظر شیخ در مورد من چیه؟

متن خوبی بود، به خصوص اینکه در وبلاگ خواجه، یادی هم از شیخ شد!

فقط بهتره اسم شیخ رو بنویسد که فردا نگن منظورتون به آقای کروبی بوده....

شیخ گفت شما با همون سر به هوا بودنتون کار خودتونو می کنید :دی
ممنون هر گردی گردو نمیشه هر شیخی ... :دی
موفق و پیروز باشید .

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 01:00

حسین چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 03:56 http://www.pool24.persianblog.ir

اگر شغل می خوای تا پایین صفحه را مطالعه کن
ضرر نمی کنی
دیگر نگران بی شغلی خود نباشید
اگر درآمد شما کم است
از هر شغلی که دارید
خواهشا توضیحات زیر را جدی بگیرید
ضرر نمی کنید
این روشی که من به شما معرفی می کنم کاملا با قوانین جمهوری اسلامی مطابقت دارد
پیشنهاد ما بسته کسب درامد کانون است
به راحتی و فقط با داشتن یک دستگاه کامپیوتر
و اطلاعات کمی از محیط ویندوز
روش ما را فرا بگیرید
بسته کسب درآمد کانون
با تایدیه وزارت کار جمهوری اسلامی ایران
سال است که در جهت خوداشتغالی جوانان دست به کار شده ده
امیدوارم از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را بکنید
توجه:من هم مثل شما تا یک ماه پیش اصلا از این موضوع خبر نداشتم
ولی به طور اتفاقی دقیقا 40 روز پیش
از طریق روزنامه جام جم با این آگهی آشنا شدم
حال شما این آگهی را با ایمیلی که من برای شما فرستادم مطالعه کنید
مطمئن باشید
این روش با روش هایی که در اینترنت ارائه شده و همه دروغی است فرق دارد
(چرا با این همه تکنولوژی که بشر به آن دست یافته جوانان ایرانی دم از بیکاری می زنند
این جمله بالا شعار مسئولان کانون می باشد
لطفا دقیقا به آن توجه کنید
شاید دیگر تکرار نشود
با ورود به سایت زیر
و زدن عکس دست
که در بالای سایت است وارد سایت مربوطه شوید
و اطلاعات کامل را به دست آورید
توجه:چون این روش صددرصد تضمینی است
و امکان کسب درآمد ماهانه شما را افزایش میدهد
برای اینکه به این بنده حقیر نیز کمکی شده باشد
در قسمت معرف نام کاربری من را بنویسید
دیگه همه چیز دست خودته
از ما گفتن بود
یا علی
تا هم من سود کرده باشم
هم شما به سودی دست یابید
معرف:mahalnist@yahoo.com
سایت من : www.pool24.persianblog.ir
همچنین منو لینک کنید به من خبر دهید
تا شما را لینک کنم

رامین چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 10:43

این قضیه فقط توی تابستونه باسه باقیه فصلها پسر ژیگولو ها چیکار کنن.

این پسرا تو باقیه فصل ها هم بیکار منی مونن.
ممنون از نظرتون.

فاطمه چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 10:44

باحال بود مائده جون...

باحالی از خودت عزیز.
موفق و پیروز باشی.

koto_abs2001 چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 11:32

الشیخ المفید به این میگن ینی هم برای مردم مفید هم برای خودش

هر کی و هر چی که برای شما نفع داشته باشه اون خوبه :دی

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 19:58

این قدری که از پاچه بانوان محترمه کم شده همونقدر از تی شرت برادران نیز کم شده

خدارو شکر در این مورد فرقی بین دختر و پسر قائل نشدن :دی

مهندس سلمان چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 21:09

یک پرینت از این سخنان شیخ بگیرید و بدهید این گشت ارشاد بخونه شاید بی خیال ما ملت شد.هر چند که من بعید میدونم که به خود شیخ هم گیر نداده باشن!!!! : دی . متن قشنگی بود .من علاقه خاصی به متن طنز دارم .امیدوارم بیشتر بشه

چشم حتما. ممنون نظر لطفتون .
خوب آدم امیدوار باشه :دی
موفق و پیروز باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد