KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

شیشه ی عشق

Image and video hosting by TinyPic

 

روی آن شیشه تب دار تورا (ها)کردم


اسم زیبای تورا با نفسم (ها)کردم


شیشه بدجوری دلش ابری و بارانی شد


شیشه را یک شبه تبدیل به رویا کردم


با سر انگشت کشیدم به دلش عکس تورا


عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم

نظرات 11 + ارسال نظر
رامین ف شنبه 20 مهر 1387 ساعت 16:39

یاد این جمله افتادم
می گویند شیشه ها احساس ندارند.اما وقتی روی شیشه ی بخار گرفته ای نوشتم دوست دارم آهسته گریست

آخی! چه قشنگ! مرسی

علیمحمدی شنبه 20 مهر 1387 ساعت 17:08

خیلی قشنگ بود عزیزم.

ممنون نظر لطفته! ;-)

حمید توکلی، IT شنبه 20 مهر 1387 ساعت 17:29 http://Kntu.BlogSky.Com

D : D:

حسین محمدی نصرابادی شنبه 20 مهر 1387 ساعت 17:34

مرجع ضمیر " تو " کیه؟ (:/

والا نمی دونم D:

[ بدون نام ] شنبه 20 مهر 1387 ساعت 18:56

خیلی مسخره بود

بی سلیقه!

رویا IT شنبه 20 مهر 1387 ساعت 20:57

از دست این شیشه ها!

قشنگ بود فهیمه جون!!


مرسی عزیزدلم !

... شنبه 20 مهر 1387 ساعت 23:21

wow,it`s very fantastic

thx :D

جویا یزدانی یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 12:59 http://toooska.blogfa.com


من بستر سکوتم
از غافله به پنهان
در این شتاب دستی
باشد امانم از جان

wOoOoOoOw مرسی قشنگه!!!

. یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 20:43

ترکاشوند دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 12:52

عشق دیگه قدیمی شده. ولی از اون "وند" آخر فامیلیتون نشون دوست وآشنایید.

عشق هیچ وقت قدیمی نمی شه!
ا چه جالب D:

ترکاشوند سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 16:16

ما پسرا از خدامونه که عشق قدیمی نشه وبرای جستنش نریم توی موزهای تاریخ باستان .اما حقیقت یه چیز دیگه ست. منظورتون از چه جالب چی بود؟

ولی از اون "وند" آخر فامیلیتون نشون دوست وآشنایید <---- این رو گفتم جالبه!
ان شاالله پیدا می کنین--->(ما پسرا از خدامونه که عشق قدیمی نشه وبرای جستنش نریم توی موزهای تاریخ باستان )
موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد