KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

انگیزه ات از زندگی کردن چیه؟

 

 

 

 

انگیزه ات برای زندگی کردن چیه؟  

 

 

 

 

   

نظرات 29 + ارسال نظر
حمید توکلی، IT چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 18:03 http://Kntu.BlogSky.Com

این جاده هم خودش قشنگه و هم انتهای قشنگی داره!

انگیزه ی من، همه ی وجود زیبای زندگی است، ذره ذره اش لذت بخش است، حتی بوی گند زباله اش...

رامینا چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 18:36

این زندگی غم زده غیر از قفسی نیست
نفس هست ولی هم نفسی نیست

س چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 18:49

کی گفته اصلا من انگیزه ای برای زندگی کردن دارم؟؟

ف چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 19:02

...م ...م..
آخه اینا مگه برا آدم انگیزه میذازن....

47 چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 19:23

بندگی خدا

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 19:39

مردن

رویا IT چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 19:57

فکر کردن٬ بوییدن٬ دیدن٬ شنیدن٬ چشیدن٬
و احساس کردن!!


بهار IT چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 21:22

زندگی چیست ؟ عشق ورزیدت

زندگی را به عشق بخشیدن

زنده است آنکه عشق می ورزد

دل و جانش به عشق می ارزد

کاظم چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 22:23

مگه برای زندگی انگیزه هم لازمه؟
انگیزه مال چیزیه که در اون اختیار داشته باشی زندگی که محدود شده بین 2 تا جبر

جبر و اختیار اینم نظریه.ولی من اعتقاد ندارم درسته که خداوند از قبل میدونه که ما چه کاری قراره انجام بدیم ولی نباید ما هم دست از تلاش برداریم و بگیم زندگی جبره

مرجان IT چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 23:00

کلی هدف تو زندگیم دارم که واسه زندگی بهم انگیزه میده
منتها یکیش همین تحصیل تو خواجه جون بودکه نصف انگیزم رو بر باد داه

سوسن sanaye چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 23:20

زندگی کردن

م.ر چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 23:52

اینکه روز به روز ادم تر شم

علی منتجبی پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 00:57

سوال حالبی بود!!راستشو بخواید همیشه جواب من به این سولات یه چیز بوده اما شک دارم که واقعا هدفم همینه یا دارم شعار میدم؛جواب من:برای دوست داشتن و عشق ورزیدن.عشق ورزیدن به تمامی انسانها و موجوات و در کنارش تجربه کردن شناخت خدا.
امیدوارم شعار نداده باشم.

حالا من یه سوال میکنم آیا به این موارد رسیدید یا انجام دادید اگر که انجام داده باشید انگیزه دارید ولی اگه که نه به قول خودتون شعار دادید عمل نکردید

جواد ارجمند-MBA پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 08:39

اینکه به مقام بزرگی برسم که حال چند نفر بگیرم.
خودم ثابت کنم به بقیه و......
همه آدم ها رو دوست داشته باشم به غیر از چند نفر

حمید توکلی، IT پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 12:03 http://Kntu.BlogSky.Com

انگیزه ی خودتون چیه!؟

انگیزه ای ندارم برا همین این سوال رو گذاشتم.آرزوهایی دارم ولی چون به هیچ کدوم تا الان نرسیدم در نتیجه انگیزه ام از بین رفته. امید داشتن تنها روزنه نوری است که بر من میتابد

سید عباس آل طعمه پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 12:20

کاش در کتاب قطور زندگی سطری باشیم ماندنی نه حاشیه از یاد رفتنی !

boy shab پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 15:13

انگیزنه معنی شو نمیدونم اون یکیو بپرس بلدم

:))

رامین ف پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 16:46

۱.
۲.
۳.
۲....

احمد برق پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 17:05

در این تکرار مکررات . مگه انگیزه هم هست

فریما تیموری پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 19:31

انگیزه ای ندارم برا همین این سوال رو گذاشتم.آرزوهایی دارم ولی چون به هیچ کدوم تا الان نرسیدم در نتیجه انگیزه ام از بین رفته. امید داشتن تنها روزنه نوری است که بر من میتابد

تمام جملات زیر عین حقیقته

تا چند وقت پیش دوست داشتم برم تو عدم !هیچ انگیزه نداشتم حتی برای اون دنیا هر گونه هدف یا آرزویی که داشتم از انرژی خالی بود و در سکون کامل بودم حتی منی که ماه رمضونا قدیما قرآن در جیبم بود کل ماه رمضون رو نماز نخوندم

تا این که اون به زندگیم اومد

اولین لحظه ای که بعد از مدت ها که در دانشگاه می دیدمش اسمشو فهمیدم ردشو گرفتم انرژیم شروع شد برای همه چیز ،،،دوباره برای آرزوی بزرگی که در سر داشتم رو شروع کردم با هر خستگی به یادش انرژی گرفتم واسم کارهام ارزش پیدا کرد

پس فکر کنم تنها انگیزه زندگی من عشقه و همین

خدا کنه ذره ای علاقه در وجود اون باشه

ممنون

محمد پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 21:39

اگه یه حرف درست وحسابی تو همکلاسی باشه همینه که شما گفتی
منم مثل خودت ارزوهایی داشتم که بهش نرسیدم ولی تو همین هفته فهمیدم 50%خودم مقصرم .
حالا هم دارم در راه اون روزنه کوچیک امید که باقی مونده با توکل به خدا تلاشم می کنم به شما هم پیشنهاد می کنم همین کارو کنی همه چیز دست خداست

محمد پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 22:08

اخره زندگی ما انسان ها مرگه اونقدر به اون ارزو ها دلنبند که مردگی کنی به جای زندگی

اینا منم: پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 22:31

ف غ جمعه 19 مهر 1387 ساعت 00:37

این که عمیق نفس بکشم،
این که این طور که دوست دارم و لذت می برم زندگی کنم،
این که به اونی که این مدت معبوده خودم می دونستم برسم و در آغوشش بگیرم،
این که هر روز صبح که از خواب بیدار می شم دسته پدر مادرم رو از ته دل ببوسم،
این که با روی خوش از تمام اتفاقات زندگی استقبال کنم،
این که به موقعیتی که دوست دارم برسم،
.
.
.
خیلی انگیزه وجود داره برای زندگی.....


رویا IT جمعه 19 مهر 1387 ساعت 13:54

ای بابا!!

چقدر از پایان راه حرف می زنید؟

زندگی مثل شهر بازیه!
اگه بخوای تو هر بازیش هی به اینکه الان تموم می شه فکر کنی که حالشو نمی بری!!

خوش باشید که زندگی دو روزه!! نه ۵ دقیقه!!

خدا خواست از زندگی پس از مرگ باخبر باشیم که یه وقت خرابش نکنیم٬
نه که هی غصه اش رو بخوریم!!

اینقدر با غصه حرومش نکنید! زندگی ارزشش بیشتر از اینهاست!
اینو کسانی که از دستش بدن بهتر درک می کنن!!


محیا صنایع جمعه 19 مهر 1387 ساعت 15:52

نمی تونم بگم باید از دستش بدم تا بگم

ولی فکر کنم اگه از دستش بدم با الانم

خیلی فرق نکنه

حسین رنجبر ، نرم افزار چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 14:30

صمیمی بودن با همه انسان ها و دوست داشتن همه انسان ها و ..الان که دارم نظرمو میگم احساس می کنم همه رو دوست دارم. ازین که بتونم هر کسی رو شاد کنم خیلی لذت میبرم. البته دویدن و بازی توی زندگی رو خیلی دوست دارم.و سرعت رو نیز.با نظر اکثر دوستان موافقم.همون عشق ورزیدن به همه رو اگر بتونم و دوست داشتن پروردگار همین بهم خیلی آرامش میده ...

زندگی زیباست...

آخیش ... مردیم از خوشی

مرسی از پست توپ شما

پریسا -زبان یکشنبه 18 اسفند 1387 ساعت 21:14

یک بار دیگه خواهرم و ببینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد