KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

زنگ تفریح

آهای آدما...... ۵ دقیقه جاها عوض......!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

بر گرفته شده از: 

http://bozicartoon.com

نظرات 14 + ارسال نظر
مهندس سلمان شنبه 13 مهر 1387 ساعت 20:10

مرسی قشنگ بود !!

خواهش میکنم!!

مهسا IT شنبه 13 مهر 1387 ساعت 20:15

جالب بود مرسی نرگس جونم

منم مرسی دیگه تو بگی یعنی خوب بوده

@ شنبه 13 مهر 1387 ساعت 20:22

من جامو با کی عوض کنم

هر چی که شما مایلی من خودم مارمولک رو دوس دارم

کاظم شنبه 13 مهر 1387 ساعت 21:14

واقعا شما با مارمولک مشکل ندارین؟

با دیدنش نه ولی هنوز نتونستم بکشمشون ولی نازن

سوسن sanaye شنبه 13 مهر 1387 ساعت 21:18

وای منم مارمولک دوس دارم. سوسک و موش و مارم دوس دارم
خیلی جالب بود مرسی

مخصوصا سوسکو که وقتی لهش میکنی قولنجش زیر پات میشکنه:دی

کاظم شنبه 13 مهر 1387 ساعت 21:30

البته بی آزار ترین و حتی مفید ترین جان داری که قربانی ترس بیجای خانوها میشه و باعث شده براش شایعه درست کنن که سم داره مارمولکه

بله دیگه شایعه ست جدی نگیرین

رویا IT ! شنبه 13 مهر 1387 ساعت 22:31

مارمولک بدبخت!
پرنده ی بیچاره!!


جدا،چرا خر طفلکیو نمیگی؟؟؟

حامد شاهسوندی شنبه 13 مهر 1387 ساعت 22:50

بسیار جالب بود ، واقعا اگه خودمونو بذاریم جای حیوونا ...
البته یه چیز وحشتناک بگم خدمتتون اونم اینکه در حال حاضر با کمال تاسف ، واقعا نمیدونم چجوری بگم در کشور چین سوپ جنین طبخ میشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! و این یک فاجعست !!!!
این حقیقت داره دوستان ... حتی گروههایی هم در سراسر دنیا بر علیه این کار تشکیل شده ولی این چینیها ...

مثل اینکه داستان آدمها و حیوانات داره از کمیک استریپ میگذره و پا در دنیای واقعی میذازه ..
بازم معذرت میخوام که این قضیه رو بازگو کردم ، ولی این بزرگترین فاجعه انسانی به حساب میاد ..

در پناه حق

وحشتناک بود نه... این چینی هام از آدم بودن استعفا دادان با این کاراشون

وحید com شنبه 13 مهر 1387 ساعت 22:57

با سلام

متن زیبایی بود یعنی تطویر زیبایی بود . ولی چرا من نبودم تو این متن ؟ حتما می خواید بدونین من کدومم - من دوست داشتم جای گربه باشم

گربه هام کم اذیت نمیشنا

معصومه آهنگری شنبه 13 مهر 1387 ساعت 23:19


خر شدم
دیدم آدما میخوان واسشون بار ببرم
.
گوسفند شدم
دیدم آدما سلاخیم میکنن
.
گرگ شدم
دیدم آدما همه گوسفندا رو مال خودشون میدونن و یا باید از گشنگی بمیرم یا به دست آدما کشته شم
.
گنجشک شدم
دیدم نباید دور و بر مزرعه آدما پیدام شه چون می کشنم

سوسک شدم
یا با سم کشتنم یا با دمپایی
.
مار شدم
شدم اسباب درآمد یه مارگیر و زندگیم تو سبد گذشت
......
من دوست دارم جای شیر بودم یا عقاب .

عالی بود ای ول

مرجان IT شنبه 13 مهر 1387 ساعت 23:36

بامزه بود.الان دور از جونم دارم حیوونا رو درک میکنم

آخ آخ چی کارشون کردی که عذاب وجدان داری الان؟:)

[ بدون نام ] یکشنبه 14 مهر 1387 ساعت 08:27

هدف شما از نوشتن این مطلب واقعا چی بوده؟

والا هدف خاصی نداشتم چون من ننوشتم من فقط ازش استفاده کردم اونم در جهت مثبت حالا هدف شما از این کامنت چی بوده؟

حسین رنجبر نرم افزار یکشنبه 14 مهر 1387 ساعت 14:29

فقط می توانم بگویم بسیار آموزنده بود .


با تشکرات فراوان

خوشحالم که آموزنده بوده این قدر این بیچاره هارو اذیت نکنیم گناه دارن


با سپاس های بسیار

تیرداد - مکانیک یکشنبه 14 مهر 1387 ساعت 16:50

ایول ! خیلی باحال بید.
اما حقش بود در راستای رعایت قانون کپی لفت ! فراموش نمیکردی اسم نشریه رو زیرش بزنی.

اوه اوه بله الان میرم میزنم البنه من از سایتشون برداشتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد