KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

من انصراف دادم

من انصراف دادم 

با سلام خدمت همه دوستای عزیزم  

خواستم بگم که من آرمین همدمی که یک سال رو در کنار شما عزیزان به تحصیل در رشته مهندسی صنایع (مجازی) مشغول بودم دیگه همکلاس شما نیستم اما امیدوارم که همچنان به عنوان دوست کوچیکتون من رو بپذیرید

مسلما از این به بعد در لیست اعضای این وبلاگ جایی نخواهم داشت و حمید توکلی عزیز میتونه عضویت من رو لغو کنه اما این رو بدونید که خیلی علاقمندم که هر روز مطالب این وبلاگ رو دنبال کنم و ازتون میخوام که به همین صورت حتی بهتر و بیشتر به کارتون ادامه بدین 

هرچند تو این یه سال سعی کردم با اکثر اونهایی که باهاشون در ارتباط بودم یه رابطه سالم و دوستانه برقرار کنم اما اگه احیانا کسی رو رنجوندم یا اذیت کردم به بزرگی خودش منو ببخشه 

امیدوارم که همگیتون موفق باشید بچه ها  

 خیلی دوستتون دارم 

کوچیک شما     آرمین همدمی

نظرات 9 + ارسال نظر
٬ شنبه 13 مهر 1387 ساعت 00:32

من از ۵شنبه خبر داشتم
موفق باشی

٬ شنبه 13 مهر 1387 ساعت 00:44

پی ام هاتو چک کن بعد جواب نظر بالایی رو بده

پ ن شنبه 13 مهر 1387 ساعت 02:59

آخـــــــــــــــــــــــــــــه چـــــــــــــــــــــــــرا

آرمین جان، از تو جز خاطره ی خوب چیزی در ذهن ما نیست....

خاطرات خوب می مونه همانطور که موندگاره آسمون پرستاره ای که سعی کردی بشناسیش و به ما معرفیش کنی!
http://www.kntu.blogsky.com/category/cat-55

فعلا دانشجویان انصرافی در همکلاسی، همون وضعیت فارغ التحصیلان رو دارند، با این تفاوت که بعد از انصراف نمی تونن درخواست عضویت بدن، ولی اگه در زمان دانشجویی ثبت نام کرده باشن می تونن عضو بمونن، تو هم می تونی عضو بمونی مگه اینکه خودت نخوای!

موفق باشی!

مهندس سلمان شنبه 13 مهر 1387 ساعت 09:27

امیدوارم هرجا که هستی موفق باشی

علی منتجبی شنبه 13 مهر 1387 ساعت 10:23

امیدوارم هر جا رفتی سربلند و موفق باشی.

م.ا شنبه 13 مهر 1387 ساعت 10:47

فوضولی نباشه میشه بگید کجا رفتید

حسین رنجبر نرم افزار شنبه 13 مهر 1387 ساعت 16:18

امیدوارم هر کجا که هستی خوب و خوش
و سلامت و همواره موفق باشی ...

از هم صحبتی با تو دوست عزیز بسیار
خوشحال شدیم .

فرزانه محمدی دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 03:26

ای بابا ...شما هم رفتین؟

هماره آسمانی بمانید

در پناه حق !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد