KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

فرازی از دعای 45 صحیفه سجادیه در وداع از ماه مبارک رمضان

برای خواندن دعا لطفا به ادامه مطلب بروید.

....پروردگار،ا بر عمر ما چندان بیفزای که نوبت دیگر مقدم مبارک رمضان را بپذیریم و در آن هنگام به ما یاری ده تا بدان ترتیب که سزاوار تست به قیام و قعود برخیزیم و ار اعمال صالحه آنقدر برخوردارمان دار که حق تو را ادا کنیم.

پروردگار من، در این ماه هر گناهی که از ما سر زده خواه دانسته و خواه نا دانسته بر ما مگیر.ما را ببخش که بر نفس خویش ستم روا داشته ایم و حرمت ماه مبارک ترا فرو گذاشته ایم.

....پروردگارا، به روان مقدس محمد و آل محمد رحمت فرست و مصیبت ما را در بدرود ماه مبارک رمضان جبران فرمای و روز فطر را بر ما عیدی سعید گردان تا در این روز عفو تو شامل ما شود، گناهان ما را بشوید و رنگ کدورت از ضمیر ما بزداید

پروردگارا، آنچنان که رمضان از میان ما رخت بر بست ما را نیز از انبوه معاصی و مناهی بدرآور و پاداش ما در سعادت و سلامت از همگان بیشتر کرامت کن... 

 

نمیدونم امشب کجا افطار میکنین اما هر جا که باشین هنوز درهای رحمت خدا به روتون بازه هنوزم دعاتون تا عرشه خدا بالا میره.

توی این ماه حتما برای خیلی ها دعا کردین اما ازتون میخوام امشب از ته ته قلبتون برای خواهر کوچیکترتونم دعا کنین به دعاهاتون نیاز دارم. انشاالله که روزه و نمازهاتون قبول درگاه حق قرار گرفته.

نظرات 3 + ارسال نظر

به نام خدا
مادرنظرداریم وبلاگی گروهی ازطرف تمامی استقلالی ها تهیه وتنظیم کنیم لذا ازشما ابی پوشان عزیز درخوات بعمل می اوریم تابا عضویت دروبلاگ استقلال مارادراین امریاری بفرمایید. افرادی که اماده ی همکاری هستند لطفا به پست الکترونیک مندرج ایمیلی بزنند.
لازم به ذکر است ایمیل فرستاده شده باید حاوی پست الکترونیک ویاادرسی باشد که مادران رمز نام کاربری وقوانین وبلاگ را ارسال نماییم.افرادی هم که مایل هستند می توانند به طورکلی مشخصات خورانیز ارسال نمایند.مثلا: نام ونام خانوادگی تحصیلات شغل و... .
خوب است بدانید طرفداران باشگاهی به غیراز استقلال حق غضویت ندارند ودرصورتی که پس از عضوت دروبلاگ برای ما ثابت شود که شخصی علیه استقلال متن می نویسد عضویت وی لغو خواهدشد.

مسعود افشار سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 23:22

عید شما مبارک.
خیلی عالی و مفید بود.

سمانه یوسفی چهارشنبه 10 مهر 1387 ساعت 01:27

ممنون مهسا جون دعای خیلی قشنگی بود.
عیدتم مبارک عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد