KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مردم نامحرم نیستند!

پس از مدت‌ها جدال و جنجال، نتیجه گزارش مدرک وزیر کشور تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد.به گزارش خبرنگار «تابناک»، علی عباسپور تهرانی فرد، رئیس کمیسیون آموزش مجلس که از سوی علی لاریجانی، مأمور بررسی درستی و نادرستی مدرک وزیر کشور شده بود، سرانجام سکوت خود را شکسته و به ضد و نقیض‌گویی‌ها در این باره پایان داد. 

وی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به این که این گزارش محرمانه است، اظهار کرد: درباره محتوای این گزارش باید از رئیس مجلس بپرسید و تصمیم‌گیری در مورد مدرک کردان با آنهاست.بنا بر این گزارش، این اظهارات در حالی بیان شده که انتشار متن سخنان و انتقادات مخالفان وزیر کشور درباره مدرک وزیر کشور، موجی از نگرانی و آشوب را در دل دوستداران انقلاب پدید آورده است که در صورت رد و بدل محرمانه این گزارش، نتیجه‌گیری منطقی، همانی خواهد بود که مخالفان وزیر کشور درصدد اثبات آن بودند.

 به همین دلیل کمیسیون آموزش و هیأت رئیسه مجلس باید در نخستین گام، مهر سیاست بازی را شکسته و آشکارا تکلیف دکترا یا تحصیلات عادی رئیس شورای امنیت کشور را مشخص کنند، چرا که در غیر این صورت، مردم اعتماد خود را به مسئولان از دست داده و در مواردی از این قبیل در مسیر تبلیغات مخالفان نظام قرار خواهند گرفت.

همچنین باید خاطرنشان کرد که ضرورت چنین برخورد شفافی از آن رو احساس می‌شود که تاکنون حتی وزیر علوم نیز به عنوان عضوی از کابینه، اظهارات ضد و نقیضی با وزیر کشور در زمینه وصول و تأیید مدرکش بر زبان رانده که بر ابهامات و تردیدها افزوده است.

گفتنی است، دانشگاه آزاد نیز که یک طرف ماجرای مدرک کردان به این نهاد آموزشی وابسته است، پس از اظهارات کردان، صرفا به تکذیبی که از لابلای شنیده‌ها به بیرون درز نموده، بسنده کرده و از حیثیت خود یا وزیر کشور دفاع نکرد.
ولی در عین حال از هیأت رئیسه مجلس به عنوان حامی اصلی مطالبات مردم و آبروی مسئولان نظام انتظار می‌رود که از در پیش گرفتن چنین روش پنهانکارانه‌ای دوری کرده و مردم را نامحرم ندانند، چرا که در این صورت تکلیف کاغذپاره‌هایی که تاکنون در بسیاری مشاغل، از جمله نمایندگی مجلس شرط حضور است، به خوبی معلوم خواهد شد.
همچنین وزیر کشور پس از اظهارات ضد و نقیض مسئولان در زمینه مدرک و تأیید نشدن سخنانش توسط حتی اعضای متصدی امور آموزشی در دولت، گفت‌وگوی تفصیلی در این باره را به آینده موکول کرده است.باید خاطر نشان کرد که عمده حساسیت ها به علنی شدن نتیجه بررسی های مدرک وزیر کشور از آن روست که بزرگان مجلس از تبدیل جلسه علنی بررسی صلاحیت وزیر کشور فعلی به غیر علنی به دلیل اینکه مردم محرم هستند جلوگیری کردند. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد