KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

فقط ۳ آرزو !!!

خانمی در زمین گلف مشغول بازی بود. ضربه ای به توپ زد که باعث پرتاب توپ به درون بیشه زار کنار زمین شد.

خانم برای پیدا کردن توپ به بیشه زار رفت که ناگهان با صحنه ای روبرو شد.
قورباغه ای در تله ای گرفتار بود. قورباغه حرف می زد! رو به خانم گفت؛ اگر مرا از بند آزاد کنی، سه آرزویت را برآورده می کنم....

خانم ذوق زده شد و سریع قورباغه را آزاد کرد. قورباغه به او گفت؛ نذاشتی شرایط برآورده کردن آرزوها را بگویم. هر آرزویی که برایت برآورده کردم، ۱۰ برابر آنرا برای همسرت برآورده می کنم!

خانم کمی تامل کرد و گفت؛ مشکلی ندارد.

آرزوی اول خود را گفت؛ من می خواهم زیباترین زن دنیا شوم.

قورباغه به او گفت؛ اگر زیباترین شوی شوهرت ۱۰ برابر از تو زیباتر می شود و ممکن است چشم زن های دیگر بدنبالش بیافتد و تو او را از دست دهی.

خانم گفت؛ مشکلی ندارد. چون من زیباترینم، کس دیگری در چشم او بجز من نخواهد ماند. پس آرزویش برآورده شد.

بعد گفت که من می خواهم ثروتمند ترین فرد دنیا شوم. قورباغه به او گفت شوهرت ۱۰ برابر ثروتمند تر می شود و ممکن است به زندگی تان لطمه بزند.

خانم گفت؛ نه هر چه من دارم مال اوست و آن وقت او هم مال من است. پس ثروتمند دشد.

آرزوی سومش را که گفت قورباغه جا خورد و بدون چون و چرایی برآورده کرد.

خانم گفت؛ می خواهم به یک حمله قلبی خفیف دچار شوم!

نکته اخلاقی ۱ : خانم ها خیلی باهوش هستند. پس باهاشون درگیر نشین.

قابل توجه خواننده های خانم (فمنیسم) اینجا پایان این داستان بود. لطفاً صفحه را ببندید و برید حالشو ببرید..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مرد دچار حمله قلبی ۱۰ برابر خفیف تر از همسرش شد !!!


نکته اخلاقی ۲ : خانمها اصلا هم باهوش نیستن .. 

نظرات 22 + ارسال نظر
دریای آرام یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 10:48

با سلام فکر کنم بنده رو به یاد داشته باشید
متن جالبی بود اما ما اعضای فمنیسم به آقای شاهسوندی حق می دیم به هر حال باید واسه جلو گیری از ضایع شدنشان کاری انجام میدادن
که کله سحر اومدن یه همچین متنای.......استغفرالله....می نویسند

حامد شاهسوندی یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 10:53

میدونید که من اصلا اهل کل کل نیستم !!

ولی هرکی خواست بیاد اول تیمشو مشخص کنه ..
هرکس هم قراره بهش بر بخوره اصلا نیاد ..

درضمن کله سحر ما 6 صبحه نه 11 !!!

دریای آرام یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 10:59

اولا بچه نیستیم بهمون بر بخوره در ثانی فعلا یارای من نیستند

دریای آرام یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 11:05

اطلاعیه

دوستانی که طرفدار سیستم تعادلیسم هستن خواهشمندم جهت عضو گیری برای کل کل انداختن با آقایون عصر هجری که مثال واضحشم داریم به آیدی بنده ایمیل بفرستند.





با تشکر دریا

دریای آرام یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 11:06

اینم ایمیل بنده حقیر

دریای آرام یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 11:19

دوستان خیلی نامردید
یعنی هیچ کسی نیست طرف منو بگیره
بابا دختر خانمای ترگلو ورگل بابا نترسید
نمی خواد دنبال شوهر باشید بابا من از الان بهتون بگم در نظرم هست که به زودی پایگاهیو جهت انتخاب همسر مناسب تاسیس کنم
بابا تروخدا این خواجه نصیریا رو بریزید دور...
بعد از یه هفته شایدم کمتر ببینید چه جوری به پاتمن می افتندو از کمبود دختر کارشون به دقم می رسه!!!!!!!۱
حالا ببینید کی گفتما........
همین آقای شاهسوندیم سر دستشونه.

حامد شاهسوندی یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 11:40

خوبه .. میبینم که دوباره گرد و خاک کردید ..
از یار خبری نیست !!؟ میخواین چنتا جور کنم واستون ؟ اینجوری عادلانه نیست ..
با اطلاعیه و ایمیل و شغل پدر و جهازیه هم مشکل شما دخترا حل نمیشه ..
بهتره پایگاه شوهر یابیتون رو هرچه زودتر افتتاح کنید ، چون مطمئنا تعداد اعضاعش از یاهو هم بیشتر میشه ..
منم قصد دارم یه پایگاه یکی بگیر دوتا ببر راه بندازم واسه پسرا ..

دریای آرام یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 11:49

شما دور از جونتون ...............می کنید مگه شهر هرته؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا برو خدا روزیتو یه جای دیگه حواله کنه
مگه از روی جنازه من رد بشی که یه همچین کاری بکنی

دریای آرام یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 11:52

خیلی نامردید بچه ها
حالا اگه من جای هستی جون بودما فکر کنم تو مصلی هم جا واسه سوزن انداختنم نبود.

دریای آرام یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 11:54

آقای به ظاهر تحصیلکرده و با شخصیت من هیچ وقت کم نمی آرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حتی بدون یار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱

حامد شاهسوندی یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 11:55

خانم نا آرام !!
احتیاج به خون و خون ریزی نیست ...
شما فرق دوست و دشمن رو تشخیص نمیدید !! من دارم به شما لطف میکنم ..
تو این بازار آشفته شوهر کجا بود !! تازه ۲تا هم که بگیره بازم جوابگوی دختران دم بخت نیست !
شما حرص نخور .. خدای شما هم بزرگه ..

حامد شاهسوندی یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 11:57

خانم خضروی شیر زن بود ...
البته شما هم شیر زنید ، ولی از نوع پاکتیش !

جواد ارجمندـMBA یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 12:18

چه کل کلی دارن اینا میکنن..
من یاد جووونیا خودم افتادم.یادش بخیر.
خوش به حالتون بچه ها

جواد جان بسم الله .. شما بیا تو تیم من .. :D

دریای آرام یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 12:45

بچه های عزیز واقعا شرمندتونم که ۲روز تمام صحبتامو تحمل کردید.
آقای شاهسوندی دوست عزیزو گرامی از بابت حرف هایم که باعث کدورت خاطر شما شد صمیمانه عذر خواهی می کنم.
اما فکر نکنی کم اوردما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فعلا به دلیل مشغله های زیاد توانایی شرکت در بحث هاتونو ندارم.از صمیم قلب دوستون دارم تمام بچه هارو
اگر بار گران بودیمو رفتیم
اگر نا مهربان بودیمو رفتیم

دوباره بر می گردم در آینده ی نه چندان دور
همتونو دوسسسسست دارم
مواضب خودتون باشید
خوشحال می شم برام ایمیل بزنید



با تشکر دریا

حامد شاهسوندی یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 14:50

خودمونیم دیگه .. کم اوردید
کل کل باحالی داشتیم ، منم امیدوارم از حرفام ناراحت نشده باشید ..
هر موقع تجدید قوا کردید من آماده ام

در پناه حق

دریای آرام یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 15:00

متشکرم از لطفتون

رویا IT ! یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 22:15


.
.
.
!

عجبا!!

(!)


سوگند یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 23:19

می دونید چرااقایون سعی در سرکوب و کوچک جلوه دادن خانوم ها می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چون ازشون می ترسن .تمام روانشناس ها می گن زمانی سعی در تخریب کسی می کنی که در برابرش ناتوان باشی و نتونی یه رقابته سالم با هاش داشته باشی . خانوم ها همشون باهوشن حالا شما هی داستان بنویس اینو خودت هم می دونی

حامد شاهسوندی دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 00:43

در جواب خانم سوگند باید عرض کنم که :
ما همهشون رو به یک رقابت سالم دعوت کردیم ولی هیچ کدوم غیر از خانم سحر و خانم دریا در بحث ما شرکت نکردن !!!
پس اینجا ضعف از ما نیست .. شما دنبال ریشه ی این مشکل باشید ..
مسئله این نیست که کی باهوشه کی نیست .. این داستان میخواد اینو بگه که خانومایی که ادعای باهوش بودن و زرنگی میکنن ، در خیلی از موارد از مردها عقب تر هستن .. ولی مردها که ادعایی ندارن !! چون احتیاجی به ادعا کردن ندارن ..
حالا باید این مسئله روشن بشه که چرا بعضی از خانمها میخوان زرنگ بودنشون رو به رخ بکشن !!

نظر شما در مورد این قشر چیه ؟

احمد برق سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 13:00

عزیز من مگه دروغ نوشته . حقیقت تلخه دیگه خانوم جون

صادقی سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 16:39

حالا موهای همو بکشین

حسین رنجبر نرم افزار چهارشنبه 10 مهر 1387 ساعت 02:18

حرف بزنید باهوش شین .
قدرت تفکر و توان مغز بالا می ره .

درباره ی باهوش بودن زن و مرد ٬ من چیزی
نمی دونم اما اخیرا یه سری از تحقیقات چیزه دیگه ای رو میگه !
اخیرا یکی از
این تحقیقات نمیگه زنان باهوش نیستند بلکه
میگه حساب و کتاب زنان ضعیف است !



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد