KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دعوت به ...

سلام

من ورودی جدید هستم

ای-میل من اینه

amiransari68@yahoo.com

رشته ام نرم افزاره

اگه بشه میخوام با سال بالایی ها آشنا شم و

از تجربیاتشون تا حد امکان اسفاده کنم.


یه خواهش از بچه ها هم داشتم اونم اینه که اگه میتونن:

بیان دانشکده برق واسه  افطاری   

اینم لینک مطلبشه که یکی از بچه ها اونو گذاشته:

http://kntu.blogsky.com/1387/07/07/post-5870


از ورودی های جدید هر کس میخواد (ترجیحا همه! ) آی دیشو بزاره تو نظرات

که با هم ارتباطمونو بیشتر کنیم.

نظرات 18 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز
ورودت رو به جمع صمیمی همکلاسی تبریک می گویم.
من به شخصه آماده هستم تا هرگونه کمکی از دستم بر میاد برای راحت تر بودن شما دوستان جدید در این آموزش انجام بدهم.
دوستان خوب دیگه ای هم هستند که شما رو یاری خواهند کرد.
بزودی و به امید خدا بعد از اینکه یکم مشغله هام کم بشه فعالیت هام رو شروع می کنم.
منتظر متن های درسی ام باشید.
موفق باشید.

حسین رنجبر نرم افزار یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 05:29

سلام همکلاسی عزیز :

از آشنایی باهات به شدت خوشبختم .
ورودت رو به جمع تبریک میگم .
یک ساله که دانشجو هستم .

از وقتی یادم میاد پاییز و بارون و مهر و دوست داشتم .

راستش دارم یه کم پررو میشم و فکر میکنم خبریه واقعا . . ! !

من ورود شما رو مثل ورود او به تیم پرسپولیس پر خیر و برکت می دونم .

روزی که اومد پرسپولیس و تن پوش سرخ این تیم رو تنش کرد آرزوهای زیادی تو سرش بود آرزوهایی که شاید الان به خیلی هاشون رسیده باشه.

روزی که شد یکی از گلادیاتورهای سرخ فکرش رو هم نمی کرد که به این زودی محبوب بشه ، به این زودی بشه عزیز دل هوادارا و به این زودی بشه یکی از همونایی که تو ورزشگاه یکصدا اسمش رو با عشق و تعصب فریاد بزنند.

با اینکه کمتر از یکساله که سرخ پوش شده اما خیلی عزیزه ، خیلی ها خیلی خیلی دوستش دارن واسه همه عزیزه حتی واسه اونایی که خیلی سخت گیرن.

اون کسی نیست جز محسن خلیلی ، آره همون محسنی که تو ورزشگاه همه یکصدا صداش میکنن "محسن رفت و برگشت" .

حدیثش را می دانی ؟ آقای گل پارسال بود.

امیر آقای گل امیدوارم که همیشه همینی که هستی بمونی ، و به همین زودی ها هم ما رو تنها نذاری و بری و خیلی بیشتر از یک فصل یا ترم بمونی و این رو هم بدون که خیلی عزیزی و خیلی دوستت داریم.

شما الان آقای گل همکلاسی هستی !

اینو بگم که آقای گل ما رکوردهای جالبی داره مثه : بازی در هر 34 بازی تیم، نگرفتن حتی 1 کارت زرد (بابا اخلاق) و 18 گل با شم گلزنی و بدون حتی 1 پنالتی !!!

به امید فارغ التحصیلیت ...

ایشالا همیشه موفق و پیروز و بهروز
و سرخ دل بمونی.

نماز روزه هاتون قبول

التماس دعا

اگه یه روز از اهواز اومدم تهران می بینمتون .

همین.

( پرسپولیسی ترین پسر ایران! :حسین )

می بخشید سرتون رو درد آوردم .


پرسپولیسی ترین پسر ایران یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 05:33

می بخشید دوباره مزاحم شدم !

می خواستم ببینم شما با آقای احمد انصاری
نسبتی ندارید ؟

آخه اونم یکی دیگه از همکلاسی هاست
که مثل شما هنوز ندیدمش .

من همینجا و صریحا اعلام میکنم که با هیچ کسی جز خونوادم هیچ نسبتی ندارم!!
( نه من با ایشون نسبتی ندارم. )

حامد شاهسوندی , IT یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 08:54

سلام دوست عزیز
جا داره منم ورودتو تبربک بگم .. برات آرزوی موفقیت میکنم ..
مطمئن باش با کمک بقیه دوستان میتونی به راحتی مشکلات این راه رو حل کنی .. (البته امیدوارم واسه شما ورودیهای جدید هیچ مشکلی پیش نیاد !)

اینم آی دی من : rapidfox_07

موفق باشی

بابک سلمان معروف به مهندس سلمان یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 09:30

دوستان عزیز سلام .من رشته ام آی تی هست ورودی 86 . و آی دی من ahbs67@yahoo.com هست.

ورودتو به دانشگاه و به همکلاسی تبریک میگم!

آفرین به تو که برای افزایش ارتباطات بین ورودی های ۸۷ اولین گام قابل توجه را برداشتی!
گام گر پیوسته باشد، نتیجه بخش است!

ورودی های سالهای پیش در خدمت ورودی های 87 خواهند بود!

09126653145
tk.hamid@yahoo.com

امشب تو دانشکده برق، میبینمت!
موفق باشی!

حمید جان باید یه عذر خواهی بهت بدم چون نشد خوب ببینمت.
معــــــــــــــذرت

[ بدون نام ] یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 12:37

این جو اصلا صمیمی نیست و من ورود شما رو به این جمع تسلیت عرض میکنم

خب اینم نظر شماست و «کاملا» قابل احترام
ولی من یه عادت بد دارم اونم اینه که دوست دارم همه چیز رو خودم تجربه کنم!!
بازم ممنون از اینکه نظرت رو اعلام کردی

ناصر-کامپیوتر یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 15:48

سلام نمیخوام نا امیدت کنم ولی باید منتظر روزهای خیلی سخت و دردناکی باشی طوری که توبه کنی که به این اموزش اومدی

سروش فرنودی یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 21:00

منم ورودتو به این جمع صمیمی تبریک عرض میکنم.ای دی من در بالا موجود است

دوستدار واقعی ورودی های 87 یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 21:49

تنها نصیحت من به ورودی های 87 اینه که به جای هر یک دقیقه ای که بخواد صرف اعتراض و......از این قبیل بازی ها بشه به جاش درس بخونین تا به سرنوشت همین اقا مسعود ودوستانش که این ترم تو چند درس افتادن دچار نشین
اگر گوش نکنین مثل خیلی از همکلاسیام تازه بعد از دو ترم به این نتیجه می رسین

رویا IT ! یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 22:27

کی بود گفت جو صمیمی نیست؟!

از صمیمیت زیادی دیگه داره حالم بد می شه!! (شوخی! )

انقدر صمیمی یه که کم مونده دو تا دست از مانیتور همکلاسی بزنه بیرون بچه هارو بغل کنه!!


ورودتون رو تبریک میگم!!


iman یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 22:49

سلام
۸۶ هستم

علی منتجبی دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 00:03

سلام من در خدمتم.
منم رشتم کامپیوتره

علی جان خودتم میدونی که کامپیوتر سه تا گرایش داره،
یه زحمت میکشیدی میگفتی کدومشی!

علی منتجبی دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 00:04

mohsen_montajabi@yahoo

وظیفه! دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 04:56

منم نظرم اینه که این جو فقط به ظاهر جو خوبیه ولی در واقع اینطوری نیست شما ماه های پیش اینجا نبودید تا شاهد درگیریها و زیراب زنی... یه سری مسایل دیگه بین بچه ها باشید فقط وظیفه خودم دونستم تا نظرم رو اعلام کنم

صادق عباسی دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 15:39

سلام

ورودتو تبریک می‌گم!!

جو کاملا صمیمیه ها!! گول این حرفها رو نخوری!
خودت ایشالا کمکم می‌بینی چه خبره!
امیدوارم موفق باشی!

در ضمن فکر کنم من ADD ات کرده باشم

نازنین(فناوری اطلاعات) سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 00:05

زهرا جمعه 12 مهر 1387 ساعت 16:18

سلام
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد