KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

منزل هستی خضروی به مدت ۲ ساعت مورد تفتیش قرار گرفت.

به نام خدا 

    منزل هستی خضروی دانشجوی رشته عمران دانشگاه خواجه نصیر که روز شنبه پس از حضور در دادگاه انقلاب، بازداشت شده بود، امروز از سوی نیروهای امنیتی به مدت ۲ ساعت مورد تفتیش قرار گرفت.  

  

هستی خضروی دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر بازداشت شد! 

   

کاش مهر امسال با خبر ِ زندانی شدن یک همکلاسی شروع نمی شد

نظرات 5 + ارسال نظر
ا سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 10:41

حمید خان سایتش فیلتر شده باز نمیشه

رویا IT سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 12:28

تفتیش؟ که مثلا چی پیدا کنن؟!!


همکلاسی عمران سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 18:05

کاش امروز چندتا از همکلاسی های هستی میومدند دانشگاه شاید یه فکری براش میکردند...لا اقل شاید می شد فهمید این مقاله ای که به خاطرش دستگیرش کردن چی بوده، چون ما که اونجا بودیم چیزی نفهمیدیم...
چرا صدای هیچکی در نمیاد!!!؟؟؟...یکی از همکلاسیهامو ۲روزه معلوم نیست کجاست!!!...

اگه کمکی از دست من بر میاد، بهم بگید!

09126653145

منم مثل شما می خوام بدونم که هستی خضروی مجرم بوده یا مجرم جلوه اش داده اند!

ست سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 19:02

اقای توکلی ولش کن به ما چه ربطی داره چه طور اون موقع همشون میرفتن می گفتن یونی مال ماست چرا مجازیارو راه میدین.....یا چرا امتحاناشونو اسون میگیرین مدرک ما کم ارزش میشه خبری از معرفت نبود هیچ وقت اومدن مثل ما تو سایتاشون بنویسن بابا گناه دارن مجازیا؟همش به فکر مخالفت با بسیج بودن ما گلیم خودمونو از اب بکشیم بیرون بسه .اونا مگه دلشون واسه ما میسوزه؟مگه یه دفه گفتن کل زمین یونیشون از نو تو تابستون سنگ شد پولش از کجا اومد؟یا زمین ورزشیشون چمن شد پولش از کجا اومد؟فقط هی میرفتن میگفتن مدرک مارو با مجازیای بی سوادتون کم ارزش نکنید اون موقع صحبتی از مرام نبود بود؟چه طور تو این چند سال تازه امسال شروع به نوسازی کردن؟چشش کور جهنم که گرفتنش مگه میشه با بسیج در افتاد؟

سلام بر تو دوست عزیز!

چند تا مسئول بی تعهد، پول منو شما رو می گیرن و خدمات آموزشی متناسبی ارائه نمیدن، بعد که صدای منو و شما در میاد خیلی راحت با بیان اینکه دانشجوهای روزانه دشمن شما هستند و نمی زارند ما به شما خدمات بدیم ما رو ساکت می کنند!

تفرقه بنداز حکومت کن!
این سیاست همونایی هست که وقتی منو احضار می کردند به دفترشون، از دانشجوهای دیگه بد می گفتن و سعی می کردن خودشونو دوست و همکلاسیهامو دشمن نشون بدن، و وقتی همکلاسیهامو احضار می کردند به دفترشون، از من بد می گفتند!

همه ی این داستان ها رو گفتند تا بین دانشجوها رو به هم بزنن!

همونطوری برای دشمنی من و همکلاسی ِ عمرانیم در تلاشند که برای تفرقه انداختن بین دانشجوی مکانیک و صنایع در تلاشند!

من نمی دونم این شایعه ها رو کی به شما رسونده و با چه هدفی می خواسته مشکلات شما رو به همکلاسی های روزانه نسبت بده و غیر مستقیم مسئولین دانشگاه رو تبرئه کنه!

من نمی دونم کی بوده ولی از شما توقع دارم که هوشمندانه تر اطراف خود را نگاه کنید و هر چیزی که دیگران گفتند باور مکنید!

شاید چند دانشجوی روزانه چنین کارهایی کرده باشند، این مساله را رد نمی کنم اما مطمئنم آن چند نفر نیز به مانند شما گول خورده ی همان کسانی هستند که می خواهند با تفرقه انداختن بین ما، ما را سرگرم مشکلات داخلی خود کرده و خود را راحت نمایند!




اولا عضو انجمن اسلامی باید فعالیت سیاسی داشته باشد و نه فعالیت صنفی، ثانیا اگر هم خانم خضروی عضو شورای صنفی بودند و کوتاهی می کردند باز هم ما حق پیدا نمی کردیم که چونان یک طلبکار با ایشان طرف شویم!
ثالثا، ایشان و سایر اعضای انجمن اسلامی با وجود اینکه می دانستند برگزاری تریبون آزاد به ضررشان تمام خواهد شد اما چند ماه پیش با برگزاری تریبون آزاد در همان دانشکده ای که هستی خضروی، دبیر انجمنش بود، هست و خواهد بود، علاوه بر سردادن شعار ها و خواسته های سیاسیشان، خواسته های صنفی دانشجویان دانشکده های مختلف از جمله دانشجویان الکترونیکی را مطرح کردند!
این در حالی بود که تنها یک دانشجوی الکترونیکی در آن تجمع بزرگ شرکت داشت! دانشجویان الکترونیکی خطرات این تجمع را به جان نخریدند اما همکلاسیهایشان به جای آنها پشت تریبون رفته و برای حل مشکلاتشان فریاد برآوردند!

تعجب آور است که آنهایی که به خاطر پیش برد سیاست هایشان می خواهند مشکلات آموزشی و صنفی ما را به همکلاسی های روزانه مان نسبت دهند، هیچ چیز در مورد این تریبون آزاد که بر ضد منافع انجمن اسلامی بود به شما نگفته اند!!!

ببینید، لااقل الان ببینید، خبری را که یکی از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشکده ی مکانیک در مورد تریبون آزاد در همکلاسی منتشر کرده بود: http://kntu.blogsky.com/?PostID=3979

نه به من و شما می گویند این حمایت ها را و نه به دانشجویان روزانه می گویند حمایت های ما را، و به جای انعکاس واقعیت ها، اگر یکی از ما بر علیه آنها سخنی بگوید، چنان سخنانش را بزرگ جلوه می دهند که همه فکر کنند آن یک نفر، سخنگوی تمام ِ دانشجویان الکترونیکی بوده است! وبالعکس!

همکلاسی خوب من، حتی اگر هستی خضروی، آن دانشجویی بود که بر علیه دانشجویان الکترونیکی تریبون برگزار کرده بود، باز هم من و شما باید بعد از شنیدن خبر دستگیریش غصه می خوریدم، باز هم من و شما باید کمکش می کردیم!

همکلاسی خوب من، پیش از آنکه با دانشجویان ِ دانشکده های مختلف آشنا شوم، مسئولین دانشگاه مدام از دشمنی آنها با ما سخن می گفتند اما در عمل دیدم و با همه ی وجودم لمس کردم که همکلاسی من، روازنه یا شبانه از هر دانشکده و هر رشته ای که باشد، برای مشکلات من غصه می خورد، خبر ندارید که در یکی از دانشکده ها برای انعکاس مشکلاتمان شبنامه منتشر می کردند، خبر ندارید که در همین همکلاسی آنچنان دانشجویان روزانه از مشکلات ما گفتند که تصور نموید که حتما آنها هم دانشجوی الکترونیکی اند!

همکلاسی خوبم، تند حرف زدم با تو، مرا ببخش!
موفق باشی!

همکلاسی عمران چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 02:03

به زودی تجمعی در دانشکده عمران برگزار میشه...بدلایل امنیتی استفاده از موبایل توسط همکلاسیها منع شده...از همین طریق خبر میدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد