KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

همکلاســـــی، ای میوه ی همدلـــــی ها، میلادت مبارک!

به نام خدا    

    فعال ترین وبلاگ دانشجویی ِ کشور و بزرگترین وبلاگ گروهی ِ فارسی زبانان ِ دنیا، با پنج هزار و هفتصد و هشتاد و هفت متن و هفتصد و شصت و هشت هزار و پانصد و پنجاه و پنج بازدید، یکساله شد!      

 همکلاســــــــی، ای میوه ی همدلـــــــــــــــی ها، میلادت مبارک!

همکلاســــــــی ها، خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسته نباشید!

نظرات 6 + ارسال نظر
حمید توکلی، IT شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 06:34 http://www.kntoosi.com

از همه ی همکلاسی ها به خصوص، پنج سرویس دهنده ی همکلاسی که کمک های مستمرشان، باعث سرویس دهی مناست تر به کلیه ی کاربران شده، صمیمانه تشکر می کنم!

خسته نباشید، دوستان ِ خوب من!

حامد شاهسوندی شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 09:42

من هم به نوبه خودم از تمام دوستانی که در وبلاگ خودشون زحمت میکشن کمال تشکر رو دارم ..

با آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی ..

نیکروز شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 14:48

مبارکه
ایشاا... تولد ۱۰۰ سالگی همکلاسی رو جشن بگریم

رویا IT شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 16:34

اون از کیک تولد توی هدر همکلاسی٬
حالا هم میوه ی همدلی ها؟!!

ماه رمضانی خب گشنمون میشه!!

من هم باز تبریک می گم!! !
جداً خسته نباشید ! میوه ی قشنگ و خوش عطر و طعمی شد!!


رویا IT شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 16:35

میشه یکی از توت فرنگی های روی کیک همکلاسی رو بر دارم؟! !


بنفشه فرجی شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 23:43

وقتی استرسِ ورود به یه دنیای جدید (دانشگاه ) داشت تو وجود ما شکل می گرفت، خدا به کمک یکی از فرشته هاش ( جناب توکلی )، تو رو به ما هدیه داد تا دوره ی دانشجوییمون روز به روز قشنگ تر و شیرین تر بشه!
همکلاسی دوست داریییییییییییییییم!
تولدت مباررررررررک!
پاینده باشییییییی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد