KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آزمون عملی ِ HTML - یک صفحه ی وب ِ ساده طراحی کنید.

  

 

به نام خدا

 

حالا وقتشه که هرچی تا حالا یاد گرفتی و یاد نگرفتی رو به بهونه ی امتحان تو یه صفحه وب، تمرین کنی! 


 

شروع امتحان : ساعت 22 ، سه شنبه، 26 شهریور  

پایان امتحان : ساعت 22 ، شنبه، 30 شهریور 

  

در این امتحان چیزی به اسم نمره وجود نداره، بعد از امتحان صفحه های وب ِ طراحی شده در یک متن به نمایش در میاد تا مورد بررسی قرار بگیره!

 

برای شرکت در امتحان علمی ِ HTML، باید هر طور که مایلی و با سلیقه ی خودت یک صفحه ی وب درست کنی!  البته فقط می تونی از تگ ها و ویژگی های آموزش داده شده در این دوره ی مقدماتی، بهره ببری و سایر تگ هایی که بلدی رو نباید در این امتحان عملی به کار ببری!  

لزومی هم نداره که تک تک ِ تگ هایی که درس داده شده رو استفاده کنی، ولی مسلما هر چی بیشتر استفاده کنی، بهتر یاد میگیری!

 

    

 

در طراحی این صفحه ی وب، می تونی از هر متن، تصویر و یا هر فایلی که دوست داری استفاده کنی! 

 

فقط حواست باشه، چون قراره این صفحه ی وب رو در اینترنت به نمایش بزاری، باید حتما از فایل های موجود در اینترنت بهره بگیری!

 

فرضا اگه میخوای یه عکسی رو در صفحه استفاده کنی باید اون عکس رو در سایتی مثل ِ tinypic آپلود کنی و بعد از آدرس اینترنتی اون عکس در برنامه نویسی استفاده کنی!

 


مثلا عکسی که توی کامپیوتر آدرسش اینه:

C:\Documents and Settings\User\My Documents\My Pictures\nine.gif

 

بعد از آپلود در سایت ِ Tinypic، میشه این: 

http://i37.tinypic.com/14o2a1v.gif

 

   

 


صفحه ی وب رو به دو صورت می تونی درست کنی!

 

یه راهش اینه که مثل همیشه اونو در Notepad بنویسی و با پسوند ِ html ذخیره کنی!

بعدش هم بفرستی به ایمیل ِ  tk.hamid@yahoo.com  

 

راه دوم هم اینه که کدها رو در یک وبلاگ بنویسی و آدرس وبلاگ رو به ایمیل بفرستی!

پیشنهاد می کنم که راه دوم رو امتحان کنی! 

 

برای ایجاد ِ صفحه ی وب به شکل ِ یک وبلاگ:

اگه عضو همکلاسی هستی یا تو بلاگ اسکای عضوی می تونی بعد از ورود به کنترل پنلت، با کلیک روی ایجاد وبلاگ، در عرض چند ثانیه یه وبلاگ درست کنی! 
 

 html  

  

بعد بری تو ویرایش قالبش و هر چی کد داره خالی کنی و بعدش هم تو همون قسمت ِ ویرایش قالب، شروع به کد نویسی کنی!   

 

کلیک کن   

 

 

البته کد مخصوص ِ تبلیغات ِ بلاگ اسکای، به صورت خودکار اضافه میشه که مهم نیست! 

 

 
  
نظرات 6 + ارسال نظر
حمید توکلی، IT چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 00:55 http://Kntu.BlogSky.Com

خودم هم شرکت می کنم!

رویا IT پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 12:12

زوده!

شما که صفحه وبتونو قبلا ساختید و نشون دادید! D:

آبجی، تغذیه پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 13:10 http://www.mui.ac.ir

من هنوز درس سومم که

خوب با همین سه درس هم می تونید یه صفحه وب درست کنید که!
تازه می تونید تو فرصت باقیمونده درسهای بیشتری بخوونید! D:

موفق باشید!

رویا IT پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 14:13

آره ولی می خواستم بهترترش کنم!!

راستی بابت درسا بازم مرسی استاد!!


روند ِ بهتر کردنشو همیشه باید ادامه بدید!

من استاد نیستم! D:

خواهش میکنم، موفق باشید!

فرخ پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 14:39

لطفا همه وبلاگ بسازن که همه ببینیم

ایشالا میسازن!

موفق باشی!

فرخ شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 20:13

سلام آقا حمید من هر کاری کردم نتونستم تکمیلش کنم. ایشالا یه وقت دیگه(شاید یه فرصت دیگه!) مرسییییییییییی قالب جدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد