KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ولادت کریم اهل بیت مبارک باد

  

 

دوستان همکلاسی طرح ختم ۵۰۰ هزار صلوات هنوز ادامه دارد   

 

لینک ختم صلوات

 

ویژه ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع)

  

 

 

 

 

 

اگه یه سری بزنه یه نگاهی کنه  

 به دل خراب من دیوونه  

 اون لحظه ی خوب خوب زندگیمه  

آقام امام حسن کریمه  

دل دادگیم از قدیمه  

آقام امام حسن کریمه 

 

شب سحر شد  

شب بخشش گناه بشر شد  

 قمر ماه رمضون جلوه گر شد  

آقامون علی پدر شد  

 

 

 

  آخر یه روز شیعه برات حرم میسازه.   

حرم برای تو شه کرم میسازه.   

آخر یه روز شیعه برات ضریح میسازه.   

 مثل ضریح شش گوشه بهش مینازه   

 


 بازم میلاد با سعادت این آقای کریم رو به همه دوستان تبریک میگم و خیلی خوشحالم از این بابت که از یک طرف اسمم حسن و از طرف دیگه ایام ولادت آقا امام حسن(ع) و روز تولدم مقارن شده و امیدوارم که این اتفاق برام خوش یومن باشه . 

 


نظرات 6 + ارسال نظر
hhm سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 14:03 http://fcbarca.blogsky.com

veblage toppi dari
hazer be tbadole link hasti

ف.م سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 16:37

میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع )رو به همه همکلاسیهای خوبم مخصوصا شما تبریک میگم
ممنون

الیار عاصمی زاده چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 15:16

من هم به نوبه خودم تبریک عرض می کنم

حمید توکلی، IT چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 17:44 http://www.kntoosi.com

تولدت مبارک حسن جان!

وحید com چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 18:04

با سلام

تبریک تبریک تبریک تبریک میگم این ولادت رو اول خدمت اونیکه همه منتظرش هستیم بعد خدمت شما دوستان عزیز

وحید com چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 18:21

با سلام


حسن تولدت مبارک من کیک تولد می خوام تازه شمع هاشم خودم باید خاموش کنم چند ساله شدی به سلامتی 21 ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد