KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مهربانی همیشه ارزشمند است

بانوى خردمندى در کوهستان سفر مى کرد که سنگ گران قیمتى را در جوى آبى پیدا کرد.
روز بعد به مسافرى رسید که گرسنه بود.

 

بانوى خردمند کیفش را باز کرد تا در غذایش با مسافر شریک شود.
مسافر گرسنه، سنگ قیمتى را در کیف بانوى خردمند دید، از آن خوشش آمد و از او خواست که آن سنگ را به او بدهد. 
 
زن خردمند هم بى درنگ، سنگ را به او داد.

مسافر بسیار شادمان شد و از این که شانس به او روى کرده بود، از

خوشحالى سر از پا نمى شناخت. او مى دانست که جواهر به قدرى با ارزش است که تا آخر عمر، مى تواند راحت زندگى کند، ولى چند روز بعد، مرد مسافر به راه افتاد تا هرچه زودتر، بانوى خردمند را پیدا کند.

 

بالاخره هنگامى که او را یافت، سنگ را پس داد و گفت:«خیلى فکر کردم. مى دانم این سنگ چقدر با ارزش است، اما آن را به تو پس مى دهم با این امید که چیزى ارزشمندتر از آن به من بدهى.
اگر مى توانى، آن محبتى را به من بده که به تو قدرت داد این سنگ را به من ببخشى!»

نظرات 9 + ارسال نظر
اس _ آتروپات -------- الکترونیک دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 15:12 http://deluxe.blogfa

سلام
وبلاگ خوبی داری
یه سری هم به ما بزن
اگه خواستی میتونیم با هم تبادل لینک کنیم



علی رستمی دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 15:24

متن زیبایی بود . ورود شما را به همکلاسی تبریک می گم

ممنون

حمید توکلی، IT دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 15:37 http://Kntu.BlogSky.Com

جالب بود!

منم ورودتونو تبریک میگم!

خیلی خوبه که پروفایلتونو در ابتدای فعالیت تکمیل کردید!

خیلی ممنون

سید عباس آل طعمه دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 18:47

بسیار زیبا بود

سحر تسبیحی دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 20:59

خیلی جالب بود

حامد شاهسوندی دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 22:13

من که نمیرفتم پسش بدم !!
هم این سنگرو ازش میگرفتم هم اون محبت و بخشش رو ...

مطلب زیبایی بود ..

م.ر دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 23:18

زیبا بود
نمی دونم اگر من بودم این کارو میکردم یا نه؟

رویا IT سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 07:07

مهربانی هم با ارزشه٬
هم کمیاب!!

ممنون متن جالبی بود!!

آرش شمس برق سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 15:48

خیلی خیلی داستان زیبایی بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد