KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ارتباط امضا با شخصیت انسان

  

 

 

 

کسانی که به طرف عقربهای ساعت امضاء می‌کنند انسان‌های منطقی هستند
کسانی که بر عکس عقربه‌های ساعت امضاء می‌کنند دیر منطق را قبول می‌کنند و بیشتر غیر منطقی هستند
کسانی که از خطوط عمودی استفاده می‌کنند لجاجت و پافشاری در امور دارند
کسانی که از خطوط افقی استفاده می‌کنند انسان‌های منظّم هستند
کسانی ک با فشار امضاء می‌کنند در کودکی سختی کشیده‌اند
کسانی که پیچیده امضاء می‌کنند شکّاک هستند
کسانی که در امضای خود اسم و فامیل می‌نویسند خودشان را در فامیل برتر می‌دانند
کسانی که در امضای خود فامیل می‌نویسند دارای منزلت هستند
کسانی که اسمشان را می‌نویسند و روی اسمشان خط می‌زنند شخصیت خود را نشناخته‌اند
کسانی که به حالت دایره و بیضی امضاء می‌کنند ، کسانی هستند که می‌خواهند به قله برسند.

نظرات 9 + ارسال نظر
م.ر یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 23:42

جالب بود!

احمد IT یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 23:55

اینم قشنگ بود.
ولی...
ادامه ی مطلب هم چیز خوبیه

حسین محمدی نصرابادی دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 00:04

خوشمان امد

سعید اسماعیلی فرد دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 00:46 http://www.liverpoolfc.ir

من امضام شبیه هیچ کدوم نیست.البته اسم و فامیل داره ولی جز امضاست اگه نباشه امضام ناقص میشه

رویا IT دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 01:02

امضام به هیچ کدوم شباهتی نداشت!
جز اینکه اسم و فامیل می نویسم!!

جالب بود! مرسی!!

علی دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 01:15


اینجوری که اینجا می گه من خیلی منظمم

خبر نداشتم!

هادی بدری‌زاده دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 12:37

اوه اوه، پس من چه آدم مهمی شدم

عباس آل طعمه دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 14:34

یعنی من غیر منطقی هستم؟
جالب بود مرسییییییی

وحید COM سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 04:27

با سلام

متن جالبی بود


اصلا امضای من چه جوری بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد