KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

صد سال تنهایی ( درخواستی)

صد سال تنهایی 

  

 

 

 

نویسنده: گابریل گارسیا مارکز  

  

 

  

 

 

 

 

دانلود 

 

دانلود نرم افزار

نظرات 4 + ارسال نظر
admin جمعه 22 شهریور 1387 ساعت 14:18 http://iranikan.com

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم و فرومی آموزشی،علمی ، تخصصی و عمومی با نام ایرانیکان(معدن و گنج ایرانی) را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردم. فروم دارای تالارها و انجمن های متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف است. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم امیدوارم یاری رسان و همکار ما در این مسیر جدید باشید .

درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.

منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.iranikan.com

مهندس سلمان جمعه 22 شهریور 1387 ساعت 15:12

رویا IT جمعه 22 شهریور 1387 ساعت 23:35

عجیبه!
اومدم برای لینک دانلود شازده کوچولو تشکر کنم٬
ولی جایی برای تشکر پیدا نکردم!!

خوب اینجا می گم: مرسسسسی!!


خواهش میکنم. لینک شازده کوچولو رو تو توسکا گذاشتم.

فریما تیموری شنبه 23 شهریور 1387 ساعت 11:45

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد