KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اما هنوز بوی رفاقتت پا برجاست

 

 رفتی مهدی جان  

 

شاید حضورت کم رنگتر شود در میانمان  

 

شاید نباشی تا با حضورت پشتوانه ما باشی 

 

شاید نیستی اینجا 

 

اما هنوز بوی رفاقتت پا برجاست 

 

اما هنوز به خوبی یادمان خواهد ماند خاطرات زیبای کوه را 

 

اما هنوز حضور گرمت را با خاطراتت حس خواهیم کرد  

 

خداحافظ مهدی دزفولی  

 

بهترین لحظات را برایت آرزومندم

 

نظرات 23 + ارسال نظر
حمید توکلی، IT سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 02:47 http://Kntu.BlogSky.Com

خداحافظ دوست عزیزم!

یادگارهایت را فراموش نخواهیم کرد!

هر کجا هستی، موفق باشی!

وحید com سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 02:49

با سلام

مهدی جان همیشه در یاد ما هستی .

الیار جان تو فقط بت مهدی کوه رفتی ؟
پس اون عکس ها چیه من دیدم ؟

مسعود افشار سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 02:50

مهدی جان
تو هیچ وقت از یادم نخواهی رفت.
اون خاطرات برگزاری اعتکاف و سفر پرخاطره مشهد . همدلی ها و پشتیبانی ها و همه خوبی هایت را هیچ گاه فراموش نخواهم کرد و امیدوارم هر جا که هستی٬ زیر سایه امام زمان موفق و پیروز و سربلند و خوشبخت و عاقبت به خیر باشی.
بـــــــــــــــــــــــــــــوس آبدار

سعید اسماعیلی فرد سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 02:51 http://1892.ir

همچین نوشتی و خدافظی کرده من فکر کردم مهدی مرده ما اگه رفیقمون رو دوست داریم باید براش آرزو موقیت کنیم.من که همیشه گفتم اینجا هم میگم. مهدی واسه من مثله یه داداشه بزرگتر بود.امیدوارم همیشه موفق باشه و حداقل با من در تماس باشه

الیار عاصمی زاده سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 02:53

مهدی جان

خاطرات با تو بودن آنقدر زیاد بود که قلم قاصر از بیان ان همه دلخوشی بود
خاطرات زیبای کوه
اعتکاف
مشهد
دانشگاه
انجمنها
و.....
مهدی جان همیشه جاودانی برای من

علی رستمی سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 03:12

جویا یزدانی سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 03:17 http://toooska.blogfa.com

سخته دوریت ولی هر جا هستی موفق باشی داش مهدی

م.ر سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 03:25

مگه اقای دزفولی هم از این دانشگاه رفتند؟مثل اینکه عقب موندیم

حسین محمدی نصرابادی سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 05:38

به یادتیم به یادمون باش

رویا IT سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 06:45

ای بابا! خواجه نصیر داره خالی می شه که!!

جای بهتر پیدا کردید بگید ماهم بریم دیگه!

امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید!


صادق عباسی سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 08:46

به سلامت
موفق و پیروز باشی

احمد IT سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 13:02

ف سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 13:11

خوش به حالت که رفتی وخودت رو از شر این دانشگاه راحت کردی

سروش فرنودی سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 14:04

مهدی جان امیدوارم هر جا که هستی موفق و پیروز باشی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 16:52

همه دارن میرن
نکنه خبریه!!! خوب بگین ما هم در بریم!

موفق باشید

. سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 22:05

ببخشید اگه فضولی نیست :"> کدوم دانشگاه میروید؟

دزفولی چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 00:30

ممنون از همه ی شما دوستان خوب .امیدوارم دوستی که با شما رفقا شروع کردم هیچ وقت تمام نشه.فقط از این دانشگاه رفتم اما قرار نیست همه چیز تموم بشه.باز هم ممنون از شما دوستان خوب و مخصوصا الیار عزیز.آروزی موفقیت دارم برای همه ی بچه های مجازی دانشگاه خواجه نصیر مخصوصا دوستان خوبم

دزفولی چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 00:42

ببخشید اگه فضولی نیست :"> کدوم دانشگاه میروید؟
---------------------------------------
جواب:
سراسری:دانشگاه قزوین-البته با توجه به مشکلات سنجش امسال و اعتراض به سازمان سنجش آموزش کشور -قرار شده است تا ۱ شنبه هفته آینده به اعتراض رسیدگی شود و شاید تهران سراسری قبول بشم!!!
آزاد:تهران جنوب(TJ)!!!
با این شرایط احتمالا تهران جنوب میرم...

هادی چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 01:25

سلام
من میتونم ادرس e-mail شما رو داشته باشم می خواستم چند تا سوال ازتون بپرسم

مجتبی معصوم پور چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 07:59

تبریک میگم خوشحالم که ساسری قبول شدی ولی من پارسال ۶۰ بار پله های سازمان سنجشو بالا پایین رفتم به اعتراضم رسیدگی نشد که نشد فقط آخرش یه دعوای حسابی شد بقیشم که برات تعریف کردم برات ارزوی موفقیت دارم

ف پنج‌شنبه 21 شهریور 1387 ساعت 13:48

یادش بخیر...

ناصر-کامپیوتر شنبه 23 شهریور 1387 ساعت 17:22

خوش به حالت که از شر این دانشگاه مزخزف راحت شدی تبریک میگم

hani یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 13:14

akheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد