KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

خداحافظی از دوستان و همگلاسی های عزیز

به نام خدا

با سلام خدمت تمام دانشجویان عزیز


اینجانب آرمان دیناروند دانشجوی رشته کامپیوتر - نرم افزار ورودی سال 86 به شماره دانشجویی 8616803 دیروز از دانشگاه انصراف دادم. و قصد دارم در دانشگاه آزاد واحد ساوه در همین رشته به ادامه تحصیل بپردازم.

درضمن خاطر نشان کنم این مطلب برای اطلاع عمومی دوستان عزیزی هست که به بنده لطف داشته و دارند و نمیخواهم بیش از این باعث ناراحتی یک عده از دوستان بشوم.

جا داره از دوستان زیادی سپاسگزاری ویژه ای داشته باشم:
ابتدا از دوست بسیار خوب و عزیزم که ترم پیش ایشون را از دست دادیم. آقای سبحان طحانی سپاس گزاری ویژه ای میکنم. که همه جوره برای من چیزی کم نذاشت.

و در ادامه

از آقای الیار عاصمی زاده عزیز که باتلاش خودش و همکاری بنده و دیگر دوستان عزیز مانند آقای کیارش مظفری - اقای علی کلانتری موفق به ایجاد انجمن های کامپیوتری برای دانشجویان الکترونیکی شدیم. و بعد از آن تشکیل کلاس های رفع اشکال برنامه نویسی که به همت این دوستان عزیز صورت گرفت گرچند زیاد موثر نبود خصوصا قسمت هایی که بنده عهده دار انها بودم چون آن زمان در درمان بیماری سختی بودم که از ان میگزریم........

الان هم نیز به ناچار باید از مسئولیت برنامه نویسی انجمن استعفا بدهم امیدوارم دوستان دیگر ادامه راه را بدهند تا باعث پیشرفت دانشجویان باشد.


همچنین از دوستان عزیز دیگر  آقایان: پویا ضیایی - روزبه کرمی - مرتضی قاسم پور - علی رستمی - جویا یزدانی - کیارش مظفری - وحید احمدپور و دیگر دوستان که اسم ها زیاد هست ولی خودشان می دانند.

همچنین از بانوان محترم :هانیه کرمی - الهه حسین پور - فهیمه قجاوند - سروناز آریان فر و.... که باز هم حضور ذهن ندارم.(که به عنوان هم کلاسی کمک های زیادی به بنده کرده اند)

به خاطر همه چیز ازشون ممنون هستم و اگر بدی از ما دیده اید حلال کنید .


در اخر هم از حمید توکلی عزیز و همه عزیزان و هم کلاسی های عزیز که اسم آنها هم واقعا نمیشد تک تک نام ببرم تشکر و سپاسکزاری میکنم. و ممنون


فکر کنم با رفتن بنده آقایون محترم مسئول خیالشون راحت بشه انقدر اذیت کردند.... که بالاخره

خدایی هم هست و ماه هیچ وقت پست ابر نمیمونه

افتادگی آموز اگر طالب فیضی 

                                      هرگز نخورد اب زمینی که بلند است.


امیدوارم هر جا که هستید. موفق و پیروز باشید.

به امید دیدار.....

خدا نگهدار.........


 

نظرات 24 + ارسال نظر
iman ایمان زندیه دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 15:11

ایشا لا هر جایی که می ری و هر جایی هم که هستی موفق باشی.

خدا نگهدار

مرسی عزیزم همچنین

حمید توکلی، IT دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 15:12 http://Kntu.BlogSky.Com

خـــــــــرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد...

خداحافظ همکلاسی بی آزار ِ من!

گهگاه به ما سر بزن!

ممنون عزیزم
حتما سر میزنم

م.ر دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 15:13

امیدوارم هر جا که هستید پیروز و سربلند باشید

مرسی دوست عزیز همچنین

hani دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 15:16

mOvafagh bashi

مرسی همکلاسی عزیز ناراحت نباش ممنون بابت همه چیز

مهسا IT دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 15:28

انشاالله هر جا که میرید موفق باشین

خیلی ممنون از شما همچنین

[ بدون نام ] دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 15:31

خیلی ممنون شما؟ :ِدی

نازنین فراهانی دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 15:37

هر جا که هستید موفقو موید باشید

ممنون همچنین شما موفق و پیروز باشید اسم شما از قلم افتاد ممنون باز هم

وحید com دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 16:13

با سلام

آخه بچه محل هر دانشگاهی هم بری باز همسایه من هستی پس نمی تونی از دست من فرار کنی.

موفقیت تو آرزوی همگی ماست .

در پناه حق

سلام وحید جان ممنون از لطفت میبنمنت موفق و پیروز باشی

فهیمه قجاوند دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 16:22

براتون آرزوی موفقیت می کنم.
هرجا هستی خوش باشی

مرسی لطف کردی تو هم همیشه موفق و پیروز باشی
التماس دعا

MILADMASIHA دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 16:49

arman jan man na hamsayatam va na ham kelasit ama hamishe barat arezooye movafaghiat mikonam

مرسی از شما همچینین

سید عباس آل طعمه دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 17:37

ناراحت نباش دوست من

نرگس دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 18:00

کار درستو شما کردی
خوش باشین

ممنون همچنین

علی رستمی دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 18:08

آرمان جان هر جا میری ایشالا موفق باشی

مرسی همچنین علی جان یا حق داداش

مجتبی معصوم پور دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 18:24

ایشالله همه جا موفق باشی ولی پسر خوب من تهران جنوب قبول شدم اونم مکانیک نرفتم اومدم اینجا یه سال نشستم اصلا نخوندم روزانه کامپیوتر دانشگاه شاهد قبول شدم به نظرت ارزششو داره میری ساوه اگه من جات بودم اینجا رو ترجیح میدادم ولی بازم میگم هر جا میری موفق باشی

با سلام نه داداش خیلی ممنون

.... دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 20:03

در جواب مجتبی معصوم پور : پسر خوب بزا 2 ترم دیگه بگذره کامپیوتر شاهد که هیچی کامپیوتر نراقم با کله مری
بازم میگم هر جا میری موفق باشی

مرسی اقا یا خانم موفق باشید

الیار عاصمی زاده دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 21:21

خـــــــــرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد...

آرمان جان هرکجا که باشی امیدوارم شاد و موفق باشی

هیچگاه از یادمان نخواهی رفت

خداحافظ دوست من

مرسی الیار جان موفق و پیروز باشی میبینمت

رویا IT دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 21:34

نمی شناسمتون٬ اجازه هست خداحافظی کنم؟!

امیدوارم هرجا هستید موفق و شاد باشید!


بله چرا که نه خدا حافظ شما ممنون از لطف شما

احمد IT دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 23:14

نارحت نباش دوست من

حسین محمدی نصرابادی سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 00:23

ارمان جان انشاءالله هرجا هستی شاد و سربلند و پیروز باشی
همیشه به یادتیم به یادمون باش
تازه هم محلی هم هستیم میام دیدنت

با سلام مرسی حسین جان حتما در خدمتیم اقا

مرتضی قاسم پور سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 00:49 http://www.webworld.ir

انشالا همیشه و همه جا موفق و پیروز باشی.
ما رو هم از یاد نبر

مرسی مرتضی عزیز همچنین

سبحان الکترونیک سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 00:49 http://360.yahoo.com/sobhan.tahani





بچه زیقی :دی داری میری تو ام؟ سلام ما فرند...:پی
انشالله که هرجا باشی موفق و شاد باشی ...کار خوبی می کنی...دیگه سر این دانشگاه عصبی نمیشی...انشاالله میبینمت بعدا...
کار موزیک هم فراموش نشه...منم سال دیگه میام تهران باهم می باشیم:دی:دی

مشهد هم خواستی خوشحال میشم ببینمت
یا علی و خدا پشت و پناهت

مرسی عزیز همچینین
در خدمتیم اقا لطف کردی

جویا یزدانی-کامپیوتر سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 02:38 http://toooska.blogfa.com

میبینم که یار دوقلوم داره میره....خیلی ناراحت شدم.....من که موتورم خاموش میشه تو یونی اگه نباشی آرمان...کسایی که میشناسنمون میدونن تو یونی اگه یکیمونو پیدا میکردن اون یکیم پیدا میکردن چون مثله لاله و لادن به هم چسبیده بودیم....داری میره منو تنها میزاری با کوله باری از خاطرات و حرف نگفته مرسی بابت این مدت...خیلی دوستای استثنایی برای هم بودیم...امیدوارم که هر چه زودتر ببینیمت...هر چند که ارتباطمون قطع نمیشه...دلمم واست یک زره میشه...مواظب خودت باش...بدون که هر موقعه گیر کردی من هستم...ولی حواست باش منو با اون دارو دسته ای که میدونی تنها گذاشتی....موفق باشی داش آرمان

مرسی عزیز زیاد خودت را ناراحت نکن چون باز هم دوست هستیم و همدیگر را میبینیم امیدوارم از شر دارو دسته ای که خودت میدونی در امان باشه (درود)
به امید دیدار

سروش فرنودی سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 13:51

وای بر چنین مسئولینی که با این بی توجهی و بی خیالیشون نسبت به مشکلات دانشجویان الکترونیکی انها را از این دانشگاه فراری میدهند ارمان جان امیدوارم هر جا که میری موفق و پیروز باشی

مرسی همچنینی شما عزیزم پیروز و زنده باشی

س پنج‌شنبه 21 شهریور 1387 ساعت 23:38

رفتی و از رفتن تو...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد